31.Bölüm Hesap Vakti

62.1K 2.6K 190
                                    


"Derdin ne kızım senin ne istiyosun saçlarımdan"dedi Hazal sabahın kör vakti saclarıyla oynayan Buseye.

"Kalk artık sende"

"Uff uykum var benim bırak biraz daha uyuyım ben munasib bi vakitte uyanırım"

"Münasib vakit şuan hadi kalk İlyas amca hep beraber olalim dedi Bülent abide gelicek birazdan"dedi Buse

"Sana rahmetli Bergen abladan bi şarkı armağan ediyorum.'Feryat eden gozlerimi gör yeteeeer'dedi boģuk sesiyle.

Önce bi çıglık sesi duydu Hazal ardındanda üzerine ona göre bir ton bi ağırlık düştü.Zeynep bagırıp üzerine yavaşça atlamıştı.Atlamak değildi aslında yatmak desek daha doğruydu.

"Allahim bana bu olumsüz anı yaşattığın için teşekur ederim üstünme bir boz ayımı desem boz filmi desen ne bu beee"diye cırladı Hazal.

Buse katıla katıla gülerken Zeynepte ona cırlıyodu.

"Sensin boz ayı ayrıca kış uykusuna yatmış kutup ayısıda olabilirsin ayy bunu abime demem lazım"dedi Zeynep.

"Hala konuşuyo kizım ben ameliyatlıyım ya manyak kalk"dedi Hazal Buse ve Zeynep

"Hiii"diye bi ses çıkardılar ardından Zeynep hemen dogruldu.

"Ayy Hazal iyimisin doktor çarıyımı aģrin varmı ha"ddi Zeynep telaşla.

"Nefes al nefes.....ya gitti uykum yaa"diyip kalktı Hazal.

"Sizin benimle derdiniz ne arkadaşım ben ne güzel rüya görüyodum hayır uyanmak istemiyorum işte ne üsteliyosunuz"dedi ikisine.

"Valla beni İlyas amca gönderdi"dedi Buse.

"Benide o gonderdi Buse gitti gelmedi git bak dedi"dedi Zeynep.

"Kilitliycem kapımı bu ne arkadaş gelen geçen giriyo"diyip kalkti yataktan.

Zeynep ve Buse Hazalının eski haline dönmesine öyle seviniyolardı ki durmasın hep bıcır bıcır konuşsun istiyolardı.

"O deģilde bana bak sen ne işler karıştırıyosun hesap ver bakalım"dedi Zeynep işaret parmağını ona sallayarak.

"Ne olmuş"dedi Hazal.

"Daha ne olsun senin Rezidansında bir bey efendi kalıyomuş noluyo"dedi Zeynep.

"Yok artık daha neler Hazal evine bi adam koymuş gozümle görsem inanmam"dedi Buse.

"Kızım kapıcı dedi ben adama aydatı gönderdim adam bana geri yolladı.Bende aradım noluyo diye adam demezmi bir bey kalıyo bide yanına arada bi kadınla adam gelip gidiyo diye bende inanamadım"dedi Zeynep.

"Kim"

"Kim"diye aynı andan Hazla bakıp sordular.

Ayakta onları dinleyen Hazal ikisine bakıp tatlı tatlı gülümsedi.

"Bi abi zor durumdaymışta ben kal dedim ev bulana kadar"dedi.

"Yemezler güzelim sen o evi bizim Dubaiden gelen misafirlerimize bile vermiyosun.Biri zor durumda kalacakta sen buyur otur diycen"dedi Zeynep.Hazal tam cevap vericekken kapı tiklatıldı.

"Ablaa dayım Hazalın odası Muş'mu diye soruyo"dedi Ege.

"O ne be"dedi Hazal kaşlarını çatarak.

"Hani diyolarmış ya burası muştur yolu yokuştur giden gelmiyo acep nedendir.........Ya aclıktan ölduk ya hadi insenize adam İngilterden geldi siz yukardan gelemediniz"diye çıkıştı.

"Hep bunların yüzünden ablam beni lafa tutuyolar"dedi Hazal sonra kızlara döndü.

"Yanlız dayım espri anlayışıni baya geliştirmiş"diyip banyoya girdi.

ÖMÜR BOYU BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin