İnstagram hesabım ŞEYMANIN HAYAL DÜNYASI beklerim.
Sonunda bitmişti kız isteme merasimi Genco ailesi ve akrabalarını kiz eviyle vedalaşıp ayrıldılar.Demir Kübranın durgunluğunu yorgunluğuna verdi hiç konağa girmedende eve geçtiler.
Herkes yorgundu üç gün ust üstte misafirlik herkesi yormuştu.Kübra kızına pijamaları giydirdi kendide giyip banyoda elini yüzünü yıkadı.
"Anne ben uyuycamm"dedi Defne yatağa girip.
"Tamam annem bende su alıyım geliyim"dedi Kübra ve aşağı indi.
Kocası gelir gelmez biri aramıştı ve hala kimse onunla konuşuyordu.
Salonun onünden geçerken ona baktı koltukta oturmuş kimse karşıdaki onu dinliyordu.Daha fazla durmayıp mutfağa gitti önce bir bardak su içti sonra bardağı su doldurup yukarı çıktı.Defne yatakta gözünü kapatmıştı ama annesi gelince açıp."Anne bende içicem"dedi Kübra kizına suyunu içirip bardağı komidine koydu.Kendide yatağa geçti kizının saçlarını okşayıp yanağından öptü.
"İyi geceler anne"
"İyi geceler güzel kızım benim"dedi Kubra Defne bu gün yorgubolduğu için her zaman yatakta yaptıkları sohbeti yapmadılar.Defne gün içinde olan bilmediği anlamadığı şeyleri genelde gece yatakta annesi ve babasına soruyordu.
Kübra Ayşenin halinden anlamıştı uzülduğünü ona sordu ve teselli etmeye çalışmıştı otururken ama Ayşen yengesini hep geçiştirmişti.Sonra Berfin hanıma sorunca öğrenmişti olanları çok üzülmüştü.Ayşen annesi ne derse desin ben artık istemiyorum kimseyi arama anne babamada Ayşen istemiyor de onlarda ararsa kızım istemiyor de kapat demiş başka bir şey dememişti.Kübrada bu duruma üzülüyordu hele birde hamile olunca hormonlarınında etkisiyle daha çok üzülúyordu.Biraz daha düşünürse aglıyacağını anlayınca kızına sarıp kapattı gozlerini uyuyunca belki bu hali gecerdi.
Demir yatak odasına girince karısıni ve kızını uyurken buldu.Kübra Defneye sarılmış mışıl mışıl uyuyordu.Bu gün guzel başlamıştı ama karısıyla biraz bozuşmuşlardı.
Kübra fark etmeden Demirin hassas noktasına deyiniyordu ve öylede olunca Demir duramıyordu.
Üzerini değiştirip oda yatağa girdi karısının ve kızının alınlarından öpüp oda kapadı gözlerini yorgundu uyudu.♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧
Sabah uyandığında yatakta yanlızdı Demir Kubra ve Defne yoktu.Saate bakıp kalktı yataktan önce banyoya gidip elini yüzünü yikadı.Sonrada hazırlanıp aşağı indi Defne salonda çizgi film izliyordu.Mutfağa girdi Kübra kahvaltı hazırlıyordu.
"Günaydın"dedi ceketini sandalyenin arkasına astı.
"Günaydın"diye karşılığıni aldı ama Kübranın sesinden belliydi morelsiz olduģu.
"Neyin var.......hala dünün suratımı bu"dedi Demir Kübra bi nefes alıp verdi.
"Hayır yoruldum ya ondan heralde biraz halsizim"dedi Kübra.
"Bana yalan söyleme suratta asmayı bırak artık.........bu mesele açıldiğından beri sana bu mevzudan uzak dur dedim ben"dedi Demir.
Kübra ağlamamak için kendini zor tuttu bu konuyu kapatmak en iyisiydi.
"Tamam......bi daha açmıycam"dedi Kübra.
"İyi olur "dedi Demir ama Kübranın ona bakmaması bu konunun kapanmadığını gösteriyordu.
Derin bir nefes alıp verdi ve tekrar son kez konuşmaya başladı."Seni anlıyorum ama sende beni anla kolay sindiremediğim bisey bu"
"Tamam....ben karışmıyorum dedim ya"dedi Kübra.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖMÜR BOYU BEDEL
Ficción GeneralHiç ilginizin olmadığı bi olaydan bir ömür bedel ödemek ne aģırdır. Genç adam karşısında gelinliğiyle duran kıza baktı.Yemin etmişti kardeşini ondan ayıran adama hayatı zindan edicekti.Bunun bedelini karşısındaki karısı ödüycekti hemde bir ömür.Dede...