57.Bölüm(Düğün)

48.9K 2.2K 318
                                    

Zaman ansızdır,
Saniye yada saliseler anlamsızdır.

Zühre üzerindeki bindallısına bakıp gülümsedi birazdan oģlan evi gelip onu alıcaklardı ve hep beraber bağ evine gidiceklerdi.Dün kadınlar arasında Zührenin istediği gibi bi kına gecesi olmuştu.Bu günde yine kına geceleri vardı her şey hazırdı.

Kuzenleriyle odasında oturmuş konuşuyorlardı.Bekar kuzenleri yarın unuturuz diye şimdiden gelin ayakkabılarını almış altına isim yazıyorlardı.Onlara gülsemi bilemedi ama yapmayın dedi ama onu kimse dinlemedi.

"Zühre annem geliyorlar hazırsın demi"dedi Zeynep hanım telaşla gelip.

"Hazırım anne"

"Tamam annem şimdi biz burdan hemen bağ evine geçicez amcan aradı misafirler sizi soruyor diyor sizde çok gecikmeyin"dedi Zeynep hanım.

"Tamam anne "dedi Zühre zaten sadece yemek yiyceklerdi.Said onu Kuaförden alıp önce fotoğraf çektirmişlerdi aceleye gelmesin diye önce halletmişlerdi.Bi süre sonra evin önünde davul zurna sesleri duyuldu kızlar camdan bakıp.

"Ayyy Zühre kaç araba gelmiş bunlar ,Kız seni vermesekmi acaba Said ağadan başlıkmı isteseydik"diyen kuzeni Aybalaya göz devirdi.Zaten çok heycanlıydı bide onlar böyle konuşunca daha da heycanlanıyordu.

Dışarda oģlan evi üç davul eşliģinde halay çekelerken Said ve babası Mustafa beyin yanina gittiler.Said saygıyla elini öptü sonra eve girdi Zeynep hanım Zühreyi kapıya kadar getirdi.Said tebessümle Zühreye yaklaşıp kolunu uzattı ve berbar evden çıktılar.Bu arada dışardaki halay daha da coşmuştu Said ve Zühre arabaya kadar zor yürümüşlerdi kalabalıktan dolayı.Said arabaya biner binmez Demir yanına gelip.

"Aslanım siz yemeğe gidin bende misafirleri götürüyorum gelmeden beni ara yemek yenicek tam o sıra gelmesinler diyor yengem"dedi Demir.

"Tamam abi kızlar nerde onlar arabaya niye binmedi"dedi Said.

"Ardayla geliyor onlar sen git hadi"dedi Demir Said başını sallayıp arabayı hareket ettirdi.Alıklar ve davul zurna eşliğinde çıktılar kalabalığın arasından.

"Daha iyimisin"dedi Said.

"İyiyim "dedi Zühre sabah dotoğraf çektirirken çok heycanlıydı Zühre Ayşen ve Aybuke sakinleştirmek için baya uğraşmışlardı.

"Yemeğe gidelim bi oturup dinlenelim akşam çok yorulucaz"dedi Said.

"Said.........oyuna çok kaldırma olurmu ben zaten bilmem"dedi Zühre.

"Tamam merak etme sen"diyip elini tuttu"sakinleş biraz rahatla bak kasıyorsun kendini"dedi Said.

"Tamam daha iyiyim zaten"dedi Zühre.

♧♧♧♧♧♧♧

Demir kiz evinide baģ evine getirdikten sonra hemen misafirlere yemek servisi yapıldı.Genco ailesi herkesle tek tek ilgilenmeye çalışıyor kimseye mahcup olmak istemiyordu.
Berfin hanım ve Zehra hanım hiç durmadan hanımların masaları tek tek geziyor misafirleriyle ilgileniyorlardı.

"Hah Bahar naptınız Kübra nerde"dedi Berdin hanım.

"Hanımım yemeģini yedi biraz dinleniyo banada Defneye bak dediydi"dedi Bahar.

"Babasının yanında bak Sametle oynuyo ona de dinlensin iyce......Valla erken doğum olacak diye korkuyorum"dedi Berfin hanım.

"Derim ben hanımım"diyip Bahar gitti.Berfin hanımda kaynanasının yanına gidip yorgunlukla oturdu.

"Dünürler nerde Berfin aman ilgilenin"dedi Berfo nine.

"Yemek yiyolar ana ilgileniyom"dedi Berfin hanım.

ÖMÜR BOYU BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin