62.Bölüm

47.2K 2.2K 568
                                    

Melih bey ve İlyas bey anladılar İlyas bey zorda olsa ayağa kalkıp Ahmetin yanına gitti.Herkes ayağa kalkmış Ahmete bakıyorlardı.

"Abi sakin ol güçlü ol"dedi Melih bey abisinin yanına gelip kolunu tuttu.

"Melih noluyor"dedi Figen hanım kocasına.

"Baba"diyip Busede babasının yanına gitti hemen.

"Ne bitti Ahmet"dedi Cem.

"Noldu"dedi İlyas bey.

"Emniyet müdürü ve savcı aşağıda...........Zaferi  tutukladılar"dedi Ahmet.

"Zaferini niye tutukladılar oģlum"dedi Melek hanım merakla.

"Melek teyze .....güçlü ol tamam mı"dedi Ahmet.

"Niye güçlü olıyım oğlum........Egeyemi bir şey oldu Ahmet"dedi korkuyla.

"O çok iyi yolda buraya geliyor şimdi"dedi Ahmet.

"Nerde o it öldürücem onu"diyip meedivenlere koştu Arda.Cem abisini tutmaya çalıstı ama başaramadı.Bu arada aşağı inen Bülent geldi.

"Baba noluyo niye polis geldi"dedi Bülent.

"Ardayı tut "dedi İlyas bey kalbini tutatarak.Melih bey ve Buse onun hemen koltuğa oturttular Nazan hanım panikle kocasıyla ilgilenirken.Ahmet,Cem ve Bülent aşaģı koşup Ardayı durdurdular.
Bülent hem nolduģunu anlamaya çalışıyor hemde Ardayı tutamaya çalışıyordu.Kapidaki polislerde Ardanın çıkmasını engellemeye ćalısıyorlardı.Ne olduğunu bilmediģi için sinirle onu tutup savurdu Bülent.

Buse,Zeynep ,Selin ve Ayyşen koruyla onlara bakıyorlardı merdivenlerde.Ayşen Ardayı hiç böyle gormediģi için nefes nefese sevdiģi adama bakıyordu.

"Yeter artık Arda dur şimdi ağzını burnunu daģırıcam"diye bağırdı Bülent.

"O it Hazalı oldürdü nasıl duruyım ben"dedi Ardada ona bağırdı.O an Cemin abisini tutan eli yanına düştü Bülent ona hayretle baktı.

"Ne"dedi Cem kendinde buldugu sesle.

"Arda bey lütfen yukarı çikalım sakinleşin"dedi emniyet müdürü yanlarına gelip.

"Sen ne dedin..........Hazalı öldürdü ne demek"dedi Bülent.

"Abi ne diyorsun sen"dedi Zeynep ağlayarak.Onlarda şok içinde Ardaya ve diğerlerine bakıyorlardı.

Bu sırada yukardan Melike hanımın feryadı duyuldu.Emniyet müdürü Cemil bey memurlara dönüp.

"Ambulanstaki arkadaşlar içeri girsin"dedi bunları tahmin ettikleri için hazırlıklı geldiler.

"Ahmet bey aileyi toparlayın isterseniz biliyorsunuz emniyete dönmem gerek"dedi Savcı.

"Yukarıya çıkalım hadi konuşucaz"dedi Ahmet hepsi öyle şok olmuslardi ki yukardaki halalarının yanına bile gidememişlerdi.Robot gibi salona çıktılar Nazan hanım ve Berfin hanim ağalayarak Melek hanımın bileklerine kolonya döküyorlardı.İlyas bey gozlerine dolan yaşları saklamaya çalısırken,Melih bey ara ara gozlerini siliyordu.Figen hanım ise ağlayan Efeyi hem sallıyo hemde içini çeke çeke ağlıyordu.

"Lütfen sakin olun ve biraz oturun konusalım.Ben İstanbul emniyet müdürü Cemil,Cumhuriyet savcımız Halil Gündüz"dedi.

"Sizinle böyle tanışmak istemezdim ama durum malumunuz......önce bi doktor arkadaşımız Melike hanımla ilgilensin "dedi gelen doktor ve hemşire hemen Melike hanımın tamsiyonunu ölçmeye başladılar.Biraz sonra gelen kendine gelen Melike hanım abilerine baktı.

ÖMÜR BOYU BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin