33.Bölüm(part 1)

59.6K 2.5K 128
                                    

Sahne aynen şöyleydi Ahmet kırık makinenin yanında hala sinirli duruyo hala perdeler bir o yan bir bu yana açılıyo kapanıyo,bütün evde su sesi ve bi açılıp bi kapanan ışıklar.

Hazal ise kırık cihaza ve Ahmete şokla bakıyo bir yandanda Ahmeti nasıl oldürürüm diye düşünüyodu.Evet evet öldürmeliydi bu Ahmeti zaten kalın kafalının tekiydi ölsündü niye yaşıyodu.

"Hazal iyimisin"dedi yaninda duran Arda bi süredir bir şey yapmdan oylece Ahmete ve cihaza bakan Hazalın iyi olmadıģının farkındaydı.

"Hazal noldu ya bi tepki ver şoktamısın"dedi Arda cidden sadece bakıyodu Hazal.

Hazal önce Ardaya baktı sonra yine gözlerini Ahmete çevirdi.Birden bire"aaaaaa"diye bağıra bağıra elindeki cantayı Ahmete savurmaya başladı.İlk darbeyi yiyen Ahmet şoku atlatıp elini çataya uzattı ve darbelerden kafasını korumayı başardı.

"Napıyosun be manyak"dedi Ahmet.

"Ben şimdi sana gösteririm manyağı yumruk atmıştın demi"diyip bu kez zıplayıp Ahmetin yüzüne yumruk atmaya çalışıyodu.

"Kızımmmm...... bi git
.........kadın demiycem alıcam elime şimdi"dedi Ahmet zar zor zira Hazal ona yumruk atamıyo ama diger elindeki çantayı kafasına kafasına geçiriyodu.

"Seni zorba seni ne istedin ya sen benim 50 bin liralık akıllı ev sistemimden haa"diye bağırıp hala ona vurmaya çalışıyodu.Baktı ki olmuyodu buna yumruk atamadıyodu bu kez ayaklarını devreye soktu.Ahmetin ayakları vuruyodu bu kez.

"Kızım .......bi dur ......deli manyak"diye bağırdı Ahmet.

Sonunda Arda olayın başından beri gülmeyi bırakıp Hazalı kolundan tutup çekip Ahmetten uzaklaştırdı.

"Bırak ya bırakta şuna nasıl yumruk atılırmış gösteriyim"dedi hırsla Hazal.

"Bi dur kızım geliyo zaten servis birazdan halledicekler"dedi Arda.

"Seni evimden kovuyorum"dedi Hazal.

"Neyy beni buraya getirdin bide beni kovuyomusun"dedi Ahmet.

"Evet kovuyorum seni ......manyağa bak.Ya sen ne istiyosun benim evimden ha ne"dedi Hazal.

"Kızım ben bi şey istemiyorum ben sadece perdeleri kapatıcaktım"dedi Ahmet.

"Sen.....sen perdeler içinmi bu hale getirdin bu aleti......manyak yeminle katıksız"dedi Hazal sinirle.

"Bana bak sana bi daha abinle böyle konuş demiycem 1.Ayrıca manyak sensin 2 .....kızım şu eve normal perdeler yaptır buda 3"dedi Ahmet ona parmağını sallayarak.

"Benim evim sen git kendi evinde yaptır normal perde ben boyle seviyorum"dedi Hazal.

"Bende böyle sevmiyorum"

"Burası benim evim"

"Beni buraya gönderirken kendi evin gibi rahat et dedin"

"Sana evimi mahvet demedim insan kendi evine böylemi davranır"

"Benim evim olsa bu gün bu makinayı çıkartır atardım.Bu ne be ev evmi yoksa Mit mi belli deģil her yerde bir kumanda heryerde dügme her birinde şifre kızım nasıl ev bu"

"O düğmeler kumandalar sen rahat etmen içindi ama sen ne anlarsın"

"Bak o konuda haklısın ben hayatımda bu kadar rahat etmedim.Hayatım hep aksiyonlu vurdulu kırdılıydı böyle sakinlik rahatlık bana göre deģil"dedi Ahmet.

"Hah ....ben şimdi anladım senin derdini sen evde sıkıldın"dedi Hazal.

"Ha şunu bileydin ......resmen beni bu eve hapsedim gittin.....Ya bide mecbur olmadıkça çıkmasın demişsin ellerinden gelse başıma şemsiye tutup gözüme gözlük başıma bi şapka takacaklar"

ÖMÜR BOYU BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin