49.Bölüm(Söz-Nişan)

69.1K 2.5K 379
                                    

Selamun Aleyküm kızlar ✋

Öncelikle uzun ama uppppp uzun bir bölüm nerdeyse 8000 kelime.
Açıkcası baya karma bir bolüm oldu bir güne üç olayı sığdırdık.
Bu bölümde kız istememiz oldu bu yüzdende yazdıkca yazasım geldi ne yalan söyliyim daha yazacaktımda baya uzun oldu o yüzden yazmadım.Okuyunca bana hak vericeksiniz.

Bu bölumde bol bol KÜBRA♡DEMİR çiftimizi okuycaz.Tabi Zühre ve Said içinde önemli bir gün.
Ayşen Ardaya gelince onlara bu bölümde kısa bi bölüm ayırdır gelecek bölumde bol bol deyiniriz inşallah.

1 haftada bu hikayeme 3 bölüm yayınladım ve uzun bolümler oldu.
Bu yüzden gelecek bölüm birazcık uzaya bilir malum temizlik zamanı Ramazını Şetif geliyor hazırlıklarımiz var.Okumak çok keyifli bende çok seviyorum tabi yazmayıda ama inanın bölümu yazana kadar ellerim uyuşuyor.Telefonu elimde tutmaktan billeklerim ağrıyor inanın.

İnstagramda hesabımız var bilmeyen ve hala takip etmeyen arkadaşlarımız için hesab adımız.

Şeymanın Hayal Dünyası beklerim buyrun.

Neyse Hadi buyrun Ömür Boyu Bedel zamanı.

Akşama kadar Zehra hanımın senelerdir gelinlerine diye aldığı ama bir geline kısmet olucak çeyizlere baktılar.Bazılarını modası geçtiği için götürmeme kararı aldilar bazılarını ise çok beğenip bu mutlaka gitmeli diye karar verdiler.Berfo nine her ne kadar acele ediliyor diye birazcık sinir olsada Said için çok seviniyordu.Bir torununun daha mürvetini görücekti yaşlı kadın nasıl sevinmesin.

Berfin hanım ve Zehra hanım yakın akrabalara ve hatirlı dostlarına haber verdiler yarın kız istenecek diye davet ettiler.Zehra hanım çok istesede nişan yapamıyordu hem Said hemde Zühre buna gerek duymuyorlardı.Ama Zehra hanım onların bu isteklerini dinlemişti inanıyordu ki Zehra hanımında onlardan istediklerini yerine getirirlerdi.Zira anne yüreği biran önce gelinini evde yanında gormek istiyordu.

Saidde haberi verdiģinde çok şaşırmadı annesinde zaten bunu yapıcak pontansiyeli gördüğünden bekliyordu.Yarın kız isteme olucagı için yarın çarşıya gidilicek bizi sen götür sanada takim almalıyız denilince el mahkum kabul etmişti.
Bu arada Demiri tamamen unutmuştu ama Demir ağa arayip kendini bir güzel hatirlatıp fırçasınıda  çekmişti.

Evde tam bir cümbüş vardı bir odada çeyizler çikmışken bir oda baştan aşağı tertemiz temizlenmiş akşam misafirini bekliyordu.Baska bir odada ise kızlar Ayşen ve Aybuke koyu bir sohbettelerdi.Ayşen ona Ardanın yazdiklarinı gonderdigi telefonu anlatıyor bir yandanda akşama Aybukenin ne giyecegine karar vermeye çalişıyorlardı.Tabi bu arada sık sık Ardayla mesajlaşıyorlardı.

Kübra ise ilk defa Urfa çeğizini gorduģünden her görduğüne merakla bakıyor inceliyor.Tabi bir yandanda herşeyle oynamak isteyen veya yazmaları kendine elbise yapmaya çalışan kızını durduruyordu.Bi yandanda içi burkulmadı degil ona hiç böyle ceyiz hazırlanmamıştı.Veya alışverişe o zamanlar Demir ona getirilen sandıgı dahi yakmıştı.Aslında Berfin hanım yanmayan ve kullanılabilinir olanları ayırmıştı ama Demirin korkusundan verememişti.Geçen sene vermişti Kübraya Kubrada içi burkularak tekrar bir sandık aldırmış hepsini içine koymuştu.Aslinda Berfin hanım kullan Demir nerden anlıycak demişti ama o kullanmak istememişti nedenini ise kendi bile bilmiyordu.

Zehra hanım için cok seviniyordu ama çünkü onu ilk kez boyle mutlu gorüyordu.Hele Zühre Said denilince gözlerinin içi gülüyordu.Zühreyi çok begendiği sevdiği belliydi her halinden bu yüzdende herşeyin en iyisi olsun en güzeli olsun istiyordu.

"Ana bunlar yetermi zaten Zühreyi gene götürürüm alışverişe ne isterse alırım"dedi Zehra hanım.

"Yeter yeter zatı o kızında çeyizi vardır nere koyacak bu kadar eşyayı...........sizlemi oturucular bunlar"dedi Berfo nine.

ÖMÜR BOYU BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin