Kübra♡Demir
Hazal Ahmete Oguz ve Gülnuru anlattı Ahmet olayın ic yüzünü anlayınca rahatladı.Bu kız tam bi baş belasıydı her an herşeyi yapabilicek bi potansiyel vardı.Yapıyodu da zaten ona inanıp güvenip kendini buraya kadar getirmemişmiydi bu kızdan herşeyi umardı.
O gün tüm Türkiye sanayi devlerinden biri olan Sancar holdingin yeni veliahtını tanıdı.Magazinciler onun özel hayatını araştırırken Ekonomi proğramlarında bubdan sonra nasıl olcak hisseler düşermi diye konuşmaya başladılar.Akşam haberlerini bi ton malzeme topladılar ve bütün haberler ögrendikleri haberi Türkiyeye yayınladılar.
Kübra elindeki tencereyi yavaşça masaya bıraktı aslında titriyodu elleri kocasının sözlerini duymuştu.Siniri öfkesi sesinden hareketlerinden belliydi.Demir belliki pek iyi olmayan işlerle uğraşıyodu çünkü Saidinde Demirinde son söylediklerini duymuştu.Said adamları sorguya aldilar demişti Demirde ben gidince daha çok adam sorguya alıcaklar demişti.Demirin başının belaya girmesini istemiyodu ama belliki giricekti.
"Yemek hazır"dedi Kübra hala onu fark etmedikleri belliydi o yüzden konuşmak zorunda kaldı.
Demir karısının sesiyle ona döndü yüzunden belliydi konuştuklarıni duyduğu yüze asılmıştı.Derin bi nefes aldı Kübra bundan sonra daha çok korkucaktı.
"Ben alıyımı Defneyi"diyip onlara doğru yürüdü Kübra.
Demir kızını alıp annesinin kucağına verdi Saide de donüp."Hadi oturalım" dedi.
Beraber sofraya oturdular Selma hanım yemeklerini servis etti ve tekrar mutfağa döndü.Masada Defnenin çıkardığı anlamsız seslerden başka ses ćıkmıyodu.Demir içinden sacaşa girmişti bile Urfaya gider gitmez altını üzerine getiricekti.Said Demirin sinirini görmüş onu nasıl zapt ederim diye düşünüyodu.Kübra ise yine o kotü zamanları yaşamak istemiyodu belliki bu adamlar tehlikeliydi.Kim yapmıştı bunu duymamışti ama kocasının sinirini duymuş ve görmüştü.Sessiz geçen yemeģin ardında ki üçüde pek yemek yiyemedi.Kübra kızını babasına verip Selma hanıma yardım etti o bulaşıklarla ilgilenirken oda çayı demledi.Çayın yanına evdeki bisküviden ve bi kaç gün önce yaptıkları kurabiyeden koyup salona götürdü.Ardından çaylarıda doldurup tekrar salona döndü çayları servis edip kocasının yanına oturdu.Said yine Defneyi kucağına almış seviyordu Demirde televizyonu açmış haberlere bakıyordu.Demirin hala kaşı olabildiģinde çatık ve sinirli olduğu her halinden belliydi.Saidde sanki bu havayı dağıtmak ister gibi Defneye amca dedirtmeye çalışıyordu.
"Hadi amcam bak böyle am..ca hadi söyle am.ca"diye heceliyodu ama Defne ona anlamsız sesler çıkarıp ona gülüyordu.
Üçüde kendi alemindeyken spikerin sesi üçününde başını televizyona çevirdi.
"Sayın seyirciler bu gün Türkiyenin sanayi devlerinden biri olan Sancar holdigin büyük hissedarı olan Hazal Aslan.Babasından kalan bütün hisseleri abisi Ahmet Selim Sancara devrettiğini açıkladı.Selim Sancarın eşi Melike Aslanla evlenmeden önce yaşadığı ilişkiden olan bir oğlu olduğu öğrenildi.Bunula beraber Sancar holdingde bütün dengeler değişti ve hisseleri hızla düşüşe geçti"dedi ekranda Hazalın Melike hanimın ve Ahmetin fotoğrafları yayinlanmaya başladı ve arkadan baska biri Ahmeti anlatıyodu.
"Ahmet Selim sancar 1987 doğumlu ve İzmir doğumlu orta okuldan sonra polis okuluna giden Ahmet Selim Sancar yaklaşık 10 senelik polis memuruydu.Ancak Hazal Aslanın abisini İstanbula çarmasıyla istifa edip İstanbula gelen Ahmet Selim Sancar bu gün Sancar holdinge gidip babasının koltuğunu devraldı.Sancar ailesinden henüz bi açıklama gelmezken söylentilere göre Zafer Sancar ve Ahmet Selim Sancar bu gün büyük bi kavganın eşiginden döndüler.Bu gün Sancar holdinge iki kardeş beraber gelip akşam yine beraber çiktıkları öğrenildi ancak hic bi göruntü verilmedi.Ancak Selim Sancarın küçük oğlu Ege Sancarın sosyal medya hesabından az önce paylaştığı bu fotoğraf kardeşlerin seneler sonrada olsa bir araya geldiklerindeki mutlulukları yüzlerinden okunuyodu"dedi spiker.Son kare olarak Ege,Ahmet Ve Hazalın olduğu bi fotoğraf yayınlandı ve haber bitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖMÜR BOYU BEDEL
Ficción GeneralHiç ilginizin olmadığı bi olaydan bir ömür bedel ödemek ne aģırdır. Genç adam karşısında gelinliğiyle duran kıza baktı.Yemin etmişti kardeşini ondan ayıran adama hayatı zindan edicekti.Bunun bedelini karşısındaki karısı ödüycekti hemde bir ömür.Dede...