7 Aralık 2021Bu tarihi asla unutamıycam daha varlığını karnımda yeni yeni hissettiğim 50 günlük bebeğimi kaybettiğim tarih. Bu şarkının benim için anlamı büyük. Çünkü sadece bu şarkıyla ağlaya biliyorum içimi döke döke...
Acıma paylaşıp mesaj atan herkese çok teşekkür ederimÖNEMLİ
ARTIK FİNAL YAPMAK İSTİYORUM. ÇÜNKÜ HER "BÖLÜM NE ZAMAN" DİYE YAZDIĞINIZ YORUMDA KENDİMİ SİZİ BEKLETTİĞİM İÇİN SUÇLU HİSSEDİYORUM.
AMA BİR FİKRİM VAR. HER ÇİFT İÇİN AYRI BİR BÖLÜMLEMİ FİNAL YAPIYIM? YOKSA YİNE BÖYLE HER ÇİFTİN OLDUĞU BÖLÜMLERLEMİ?
LÜTFEN BURAYA CEVABINIZI YAZIN...Buse
Buse ağlaya ağlaya Kocaeline kadar gitti. İçinde hem abisine kavuşucak olmanın heycanı hemde ona nolucağını bilemediği için korku vardı. Abisi onu görünce napıcaktı acaba bunu çok merak ediyordu.
Kocaeline vardığında saat 3 dü, Avukatlar onda bir saat önce karakola giriş yapmışlardı. İlyas beyin iç işleri deki tanıdıkları sayesinde avukatlarda gidince Umut efe.'yi nezaretten çıkarıp komiserin odasına getirdiler.
Amcası Osman gelen avukatları ve olanları görünce napıcağını bilemedi. Umutu komiserin odasına götürürlerken.
"Sen ne işlere bulaştın oğlum kim bu Avukatlarda 3 kişi gelmişler seni savunuyorlar. Sen nasıl tuttun bu avukatları" diye sordu. Ama Umut koridorda yürürken amcasının söylediklerne anlam veremeyerek.
"Ne avukatları amca ben avukat falan tutmadım" dedi ama polisler onu odaya girdirince amcasından cevap alamadı.
Komiserin odasında karşısında 3 avukat ile nolduğunu anlamaya çalışırrak oturdu. Avukatlar polislerle konuşuyor mahkemeye gitmeden bu işin çözülmesini istiyorlardı.
"Beyler sizi anlıyorum ama Hasan bey şikayetçi olursa bu durumda bizim yapabileceğimiz bir şey yok" dedi Komiser.
"Biz kendisiyle konuşucaz zaten İlyas beyde devrede. Her türlü maddi manevi olarak ne isterse vermeye hazırız" dedi diğer avukat.
"Siz kimsiniz ne diyorsunuz, ben o ite 5 kuruş vermem. Zaten öyle bir paramda yok sizi buraya kim gönderdi ne dedi bilmiyorum ama benim sizede verecek param yok" dedi Umut Efe.
"Siz merak etmeyin Umut bey sizi en kısa zamanda çıkarıcaz buradan" dedi Avukat.
Umut Efe olanlara anlam veremeden öylece olanları izledi. 3 Avukat bir ara odadan çıkıp Hasan bey ile konuştular ve ona İlyas beyin emri ile 100 Bin TL teklif ettiler. Ama Hasan kabul etmedi ve şikayetçide olmadı. Onun şikayetçi olmamasıyla işleri çok kolaylaştı ve mahkemeye kalmadan bu işi bitiriceklerdi.
Buse karakola girmeden yüzünü yıkayıp biraz kendini toparladı. Bu arada Bülente onu arayı gelmek üzere olduklarını ve onları beklemesini istedi.
Bülent ve Arda arabadan inerken Busede hemen arabadan inip yanlarına gitti.
"Bu yaptığına inanamıyorum helede yaşadıklarımızdan sonra" diye hemen kızdı ona Bülent.
"Özür dilerim" dedi Buse
"Abi tamam sonra zaten konuşucaz bunu uzun uzun" dedi Arda ve beraber karakola girdiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖMÜR BOYU BEDEL
Ficción GeneralHiç ilginizin olmadığı bi olaydan bir ömür bedel ödemek ne aģırdır. Genç adam karşısında gelinliğiyle duran kıza baktı.Yemin etmişti kardeşini ondan ayıran adama hayatı zindan edicekti.Bunun bedelini karşısındaki karısı ödüycekti hemde bir ömür.Dede...