68.Bölüm

28.6K 1.1K 392
                                    


Evet bölüm geldi uzun uzun Arda ve Ayşen okuyacaksınız ve sonunda Aybuke ve Beratın düğünü olucak. Ama tabi bütün çiftlerin olduğu bir düğün. Alta bıraktığım şarkıyı bir okuyucuğum yoruma yazmıştı. Arda ve Ayşeni bu şarkı anlatıyor demiş ekledim dinlemek isteyenler için. Bir okuyucu bir kaç gün önce doğum günüymüş yorum yapmış bana hediye olarak bölüm gelir belki diye bu bölüm ona gelsin.
@ismii_havali geç oldu kusurabakma.
Yorumlarınızı okuyorum emin olun iyi okumalar. Umarım şu zamanda keyifli dakikalar geçirirsiniz. Allaha emanet olun 🖐️

Ayşen❤️Arda

Ayşene olanlardan habersiz Arda hem Ayşeni söyledikleri hemde artık yaşadıklarından patlamıştı. Evden çıkıp hemen her zaman biraz yalnız kalmak için gittiği tepeye gidip arabanın içinde sakinleşmeye çalıştı. Ama sadece çalıştı çünkü o kadar üzerine geliyordu ki bu ara hayat oda yorulmuştu.

Tamam eskisi gibi değildi bunun oda farkındaydı ama Ayşen in dediği gibi düğünlerin sadece onun gönlü olsun diye yapmıyordu. Oda istiyordu hemde nasıl istiyordu Ayşeni elinden tutup her bir stununu elleriyle çizdiği eve girmek için nelerin vermezdi. Ama o ona neler demişti öyle "Ya düğünü erteleyelim yada bitirelim". Bu ne demekti yani bu kadar basitmiydi onun için, bittirelim diyecek ve bitiriceklerdi öylemi?

Arda kafasını yokladı acaba bir şeyi yaptım niye bu kadar doldu içinden diye düşünmeye başladı. Elinden geldiği kadar onunla ilgileniyorudu düğünü tabiki o nasıl isterse öyle olsun diye çabalıyordu. Gelinler için düğün, kına çok önemliydi farkındaydı bu yüzden her şey o nasıl istiyorsa öyle olsun diye çabalıyordu. Nerede yanlış yapmıştı da Ayşen şimdi bitsin diyordu. Bunları düşünürken gözleri doldu ama hemen gözlerini sildi erkek adamdı ya ağlamayı yakıştıramıyorudu.

Orada ne kadar arabanın içinde oturdu oda bilmiyordu. Yanında ne bir saat nede telefon vardı arabanın müzik çağlarında saatin 1 olduğunu gördü. Daha ne kadar orda öylece duru aktı ki arabayı çalıştırıp Ahmetin evine sürdü. Bu gece eve gidecek ne hali vardı nede anne babasına açıklama yapıcak takati bu gece Ahmete kalmak çok mantıklıydı.

Gecenin 1 buçuğunda dağılmış bir Ardayı kapıda gören Ahmet önce şaşırmış ardından içeri almıştı.

"Uyuyormuydun" dedi Arda salona girerken.

"Yaa sorma nasıl uyuyorum deliksiz" diyip onunla salona geçti. Arda masanın üzerindeki resimlere bakıp.

"Ne o bu gece nostaljisi yapıyorsun"

"Uzun hikaye..... Sen bırak şimdi resimlerinde bu saatte bu halin ne senin?" dedi Ahmet.

Arda derin bir nefes alıp anlattı ona olanları Ahmet hayretle dinledi. Çünkü bu çiftten böyle birşey hiç beklemiyordu.

"Nasıl yani ayrıldınız mı şimdi?" dedi Ahmet.

"Saçmalama sende......... Bu gece biz yeterince saçmaladık zaten...... Yarın gidicem zaten konuşuruz" dedi Arda.

"Ne biliyim oğlum Ayşen öyle dedi kapattı diyince"

"Öyle söylemekle olmuyor işte............ Sinirle söylenmiş şeyler.... Yarın yüzümde söyleyebilicekmi?" dedi Arda. Ama düşünceliydi hali merak ediyordu şuan deli gibi merak ediyordu. Telefonunu kırmamış olsa şimdi kırk kez aramıştı. Ama maalesef şuan arama şansı yoktu.

ÖMÜR BOYU BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin