28.Bölüm

78.4K 3.1K 178
                                    

Evet bölüm geldiii Kübra Demirle dolu dolu bi bolüm okuycaksınız yıldıza basmayı unutmayın.

Demir kıskanılmayı çok sevdi.

Evet evet yanlış görmüyodu Zeycan Demirin tam karşısında oturuyodu.Şimdi ne yapıcaktı gormüştü işte kocası ya severse bu kızı.Kız ondan büyüktü böyle kendinden emin emin oturuyodu koltukta.Demir yanında oturan bir adamla otururken kız göz kırpmadan onlara bakıydu.Bunları aklında heralde 30 saniye gibi bi zaman diliminde düşünmüştü.Kapıda durduģunu hatırlayınca kendini biraz toparlayıp yürüdü.

"Hah gel kızım"dedi Berfin hanım.Kübra kızını kayın validesine verdi ardından Demirin yanında oturan Selman ağaya.

"Hoş geldiniz"dedi.

"Hoşbulduk"dedi Selma aģa.Ardından hanımı Zelalin elini  öptü hoşgeldiniz dedi.Sonrada Zeycana gidip yanaklarından öptü ve hoşgeldiniz dedi ve Berfin hanımın yanına oturdu.

"Gözün aydın gelin "dedi Zelal hanım.

"Sagolun teşekürler"dedi Kübra.

"Eh kötü günler geride kaldı çok şükür"dedi Berfo nine.

"He ya kimse inanmadı zaten Demir oglumuzun boyle bişey yaptığına"dedi Zelal hanım.

"Gerçeklerde çıktı sonunda onemli olan o Allah bi daha göstermesin"dedi Berfin hanımda.

"Öyle öyle"dedi Zelal hanım.

Kübra ister istemez hep o kıza Zeycana bakıyodu.Bazen konuşan annesine Berfo nineye yada Berfin hanima bakıyo ama çoğunlukla Demirle babasına bakıyodu.Bu çok rahatsız ediciydi insan karşısında kocasina bakan birini gorünce çok garip oluyodu.Kalbi çarpıyo ve ister istemez sinirleniyodu hayır yani insan herkesin içinde nasıl oyle bakardı.

Kafasına dan diye bi balyoz indi bi anda kocasına o bile henüz böyle bakmamıştı.Evet evet o kocasına ne böyle herkesin içinde hemde böyle uzun uzun bakmamıştı.

Acaba oda Zeycana bakıyomuydu Demire baktı bu kez.Kocası babası,Selman ağa ve Dedesine bişeyler anlatıyo onun farkında değil gibiydi.Yanında aģlayan kızıyla ona baktı Berfin hanım kucağında sallıyodu ama Defne ağlıyodu.Berfin hanım Defneyi ona uzattı Kübra alıp kızının başını omzuna koyup sırtına masaj yapmaya başladı.Demirde dönüp baktı onlara ama hemen tekrar konuşan Selman ağaya döndü.Defne annesinin kucağında sakinleşmiş başı annesini omzunda gözlerini kapatmıştı.Belliki uyumak için annesini kokusunu istemişti.

Kızını uyutuyodu ama gözü Zeycandaydı sinir olmuştu bu kıza nasıl bakıyodu öyle insan utanmazmıydı hiç.
Bakmasın istiyodu daha o bile böyle bakamıyodu o nasıl bakardı.

Zeycanın yaninda oturan Ayşen yigenini sevme bahanesiyle yanına gelip oturdu.Omzunda uyuyan kızını öpüp.

"Yenge kızı gözlerinle öldürdün"dedi Ayşen fısıltıyla.Kübra ona dönüp baktı gerçekten öylemi bakıyodu ki.

"Ay Zeycan gel biz benim odama gidelim"dedi Ayşen.

"Oturuyoduk "dedi Zeycan.Tamam evet oldürecek gibi bakardı bakabilirdi hak ediyodu bu kız.

"Gel gel ben sana neler göstericem"dedi Ayşen.Zeycan istemeye istemeye kalktı yerinden ve Ayşenle çıktılar salondan.Derin bi nefes aldı Kübra şimdi gitmişti ama geri gelicekti belliki.

"Kızım daldıysa küçük salona götür uyusun Defne"dedi Berfin hanım.Kübra başını sallayıp kızının battaniyesini ve ana kucağını alıp çıktı salondan hemen yan salona geçip kızını yatırdı.Üzerinide örttü sıkı sıkı hasta olsun istemiyodu kızının ki çok şükür iki aydır bir daha hasta olmamıştı kızı.Yavaşça çıktı salondan mutfağa indi ikram edilicek bişey varsa yardım etmek için.Dicle börek yapmıştı tabaklara diziyolardı Bahar ve Sabiha tabakları götürdü.Kübrada çayları doldurmaya başladı hemen.

ÖMÜR BOYU BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin