Selamun Aleyküm
Bölüm geldi bol bol yorum istiyorum Lütfen..Bu arada hikaye nasıl giyo sizce.
Ve size uuuppppp uzun 5025 kelimelik bir bölümle geldim..
Acılar amansız vurur yüreğimize..
O kapıda doktorların çıkmasını beklemek işkence gibiydi.Arda kimseyi düşünmuyodu artık Hazaldan başka.Ağlayan annesi acilde olan halası daha iki saat önce tanıştıkları Kübra perişan olan Ege.Artık kimseyi düşünücek takati yoktu.Doktor odadan çıkımca direk karşısında durdu.
"Gözünüz aydın"dedi doktor tebessümle ve devam etti"Hazal artık kendi nefes alıyo.Biliyosunuz iç kanama riskimiz vardı bu hala devam ediyo ama Hazal az önce çok kısada olsa gözlerini açtı"dedi Arda derinden bir ohh çekti.Ege ve Cem birbirlerine sarıldılar.
"Hocam ne zaman uyanıcak"dedi Arda
"İlaçları kesmeye başladık 2 saat sonra uyanmış olur ama yoğun bakımdan çıkarmıycaz"dedi ciddiyetle
"Neden yolunda gitmeyen bişeymi var"dedi Ege
"Dediğim gibi iç kana riskimiz var hala.Ayrıca hastamız şimdi çabuk toparlanıyo olabilir ama vücudu ağır darbeler almıştı.Hastamızın tam isrihate ihtiyacı var arada bi ziyaretçi alabiliriz tabi fazla yormamak kaydıyla"dedi doktor
"Hocam iç kanama riski için napıcaksınız"dedi Arda bu kez
"Uyanınca film çekicek o zaman size daha ayrıntılı bi bilgi verebilirim"dedi ve gitti.
Herkes büyük bi rahatlama yaşadı.Melih bey acilde kız kardeşinin yanından hızla geldi.
"Noldu"dedi
"Hazal artık kendi nefes alıyomuş baba doktor ilacı kesiyo uyanması için"dedi Melih beyde büyük bi rahatlama yaşadı.Sonra çalan telefonuna cevap verdi hemen.
"Abi geldiniz mi"dedi Melih bey
"Şimdi indik hastaneye geliyoruz Melih nasıl Hazal bi değişiklik varmı"dedi İlyas bey
"Var abi çok şükür artık kendi nefes alıyo doktorlar uyandırıcakmış"
"Çok şükür Melih çok şükür tamam biz birazdan orda oluruz"dedi ve kapattılar.
Kübra ise bu olanlardan çok etkilenmiş hep ağlamıştı.Ama iyi haber onu biraz rahatlatmıştı.Demir omzuna dokunup
"Artık gidelim çok yoruldun"dedi Kübra sadece başını salladı.
Demir kalkıp Ardanın yanına gitti.
"Arda biz artık gidelim"dedi Arda önce ona sonra Kübraya baktı.
"Haklısın Kübrada çok etkilendi "
"Evet ben konuşurum eğer yine gelmek isterse haber veririm"
"Sağol Demir "dedi Arda
Serdar bey ve Berfin hanımda kalktılar.Berfin hanım Kübranın elinden tutup kaldırdı gelininide.Geçmiş olsun diyip koridorda yürümeye başladılar.Ama Egenin sesiyle ona döndüler.
"Kübra abla"diye seslendi Ege Kübra ona bakınca devam etti.
"Ablam seni çok merak ediyodu şimdi sen geldin.Ama o uyuyodu uyanınca çok üzülücek seninle tanışamadıgı için.Uyanınca da yine gelirsin dimi"dedi.Herkes bu sorunun cevabını merak ediyodu.
Kubra gülümseyip başını salladı.
"Hı hı"dedi
"Harika uyanır uyanmaz söyliycem gelicegini çok sevinicek"dedi Ege
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖMÜR BOYU BEDEL
Ficción GeneralHiç ilginizin olmadığı bi olaydan bir ömür bedel ödemek ne aģırdır. Genç adam karşısında gelinliğiyle duran kıza baktı.Yemin etmişti kardeşini ondan ayıran adama hayatı zindan edicekti.Bunun bedelini karşısındaki karısı ödüycekti hemde bir ömür.Dede...