30

7.5K 67 4
                                    

Okay last na to.. Bukas na ulit

______________________________________________________________________________________

Boy: Nay may ulam ba?

Nanay: Tignan mo na lang dyan sa ref, anak.

Boy: Eh wala naman tayong ref, di ba?

Nanay: O, e di wala tayong ulam. Konting common sense naman dyan!

_____________________________________________________________________________________

Knock knock jokes(part 1)

-Cashew Nut. Don't tell me you're sorry Cashew Nut. ~ (UNFAITHFUL-Rihanna)

-Ginabing Kokey. Just dance, ginabing kokey. Dadoodoom. (JUST DANCE-Lady Gaga)

-Come back to me. Come back to me bok ang puso. Wala ka ng magagawa kundi sundin ito.

-Kangkong, Kangkong, Greenwich, Tomato. New York..kangkong, kangkong, greenwich, tomato.

-Now you're in New York! New York! (EMPIRE STATE OF MIND- Alicia Keys)

-Sinigang. Sinigaaang! Sandal ka lang. At wag mong pipigilan.~

-Solusyon. Solusyon, sa Visayas, at sa Mindanao! (WOWOWEE Theme Song)

-Civil War. Civil war ang tunay na mahirap. Civil war ang tunay na may malasakit. (MANNY VILLAR Campaign song)

-Inday. Indaaaaaay will always love you. (I WILL ALWAYS LOVE YOU-Whitney Houston)

-Avril Lavigne. Avril Lavigne yooou forever. Deep inside my heart it's yooou forever. (FOREVER-Damage)

-Ay Dyusko! Ay dyusko to say I love you, Ay dyusko to say how much I care. (I JUST CALLED TO SAY I LOVE YOU-Stevie Wonder)

-Phone na Nokia. Phone na Nokia, di sinasadya. Di kayang magtapat ang puso ko.

-Kamuning. Kamuning get me, get me, get me. Baby i'm yours. Kaamuning get me.

-Russian Patay. Wise men say, only fools Russian, patay can't help, fallin in love with you.

-Terminal. Terminal..every now and then i get a little bit lonely.. (TOTAL ECLIPSE OF THE HEART)

-Alfred. Alfred my wings and i learned how to fly..

-Bumili ng bagong folding bed. Bumili ng bagong folding bed (MAD AT YOU- Neyo)

-Pikachu. No, I don't wanna go to bed (pikachu). (MAD AT YOU- Neyo)

-Fire, apoy. If fire apoy, I think I could understand. (IF I WERE A BOY- Beyonce)

-River boat. River boat young when I first saw you. I close my eyes. (LOVE STORY- Taylor Swift)

-Lady Gaga. Kung Lady Gaga ka.. sa piling ng iba..

-Para, Mamang Taxi. I'm your biggest fan, I'll follow you until you love me. Para, mamang taxi. (PAPARAZZI- Lady Gaga)

-Nido Gatas. I Nido boo, gatas see you boo.. and the hearts all over the world tonight. said the hearts all over the world tonight.

-I-autoload mo ako. How much? Magkano? Nothing's gonna change my love for you, i-autoload mo ko. how much? magkano?

-Soon to Open: Pan de Manila. Uno, dos, tres, soon to open Pan de Manila.

-Pritong Saba, Pritong Mani, Sinigang, Kare-kare. Pritong saba, pritong mani, sinigang, kare-kare. Hallelu- Hallelujah.

-Tagabitbit Putobumbong. Tagabitbit. Tagabitbit. Tagabet bet bet bet bet. Putobumbong. putobumbong. Putobumbong.(black eyed peas"d ko alam ung title hehe)

______________________________________________________________________________________

VOTE

COMMENT

FOLLOW

Joke!Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon