CAPITOLUL 34

1.1K 59 16
                                    

Am simțit o mână caldă şi mare pe obrazul meu. Mă atingea cu delicatețe şi tandrețe, am zâmbit şi am clipit de mai multe ori înainte să îi privesc chipul angelic.

"Bună dimineața dragoste"

"Bună dimineața"

"Ai dormit bine?"

"Hmm foarte bine"

A surâs şi a lipit buzele sale roşii peste ale mele. Ce poate fi mai frumos decât să te trezeşti în brațele persoanei iubite? În acest moment eram convinsă că viitorul cu el va fi lucrul cel mai frumos din viața mea. Sărutul a devenit unul mult mai pasional şi am văzut cum greutatea corpului său acum era peste al meu. Pielea sa fierbinte era ca un drog pentru mine şi mă făcea să am mici fiori în tot corpul. Mi-am dus mâinile în părul lui putin ciufulit şi am tras uşor de el. Un geamăt mic de plăcere a invadat camera. Limbile noastre se mângâiau cu rafinare şi se jucau una cu celălaltă fără astâmpăr. Mâinile lui mari şi puternice îmi mângâiau talia mea subțire şi acest lucru mă făcea să mor sub fiecare atingere a lui. Buzele sale acum erau pe gâtul meu şi limiba lui desena mici cerculețe pe pielea mea. Fiecare sărut mă înfierbânta şi simțeam că pielea îmi lua foc. Mi-am dus mâinile din părul său în jos pe spate până când nu am ajuns la elasticul boxerilor lui negri, am tras uşor în jos până unde am ajuns cu mâinile şi el a continuat pâna când au ajuns pe jos. Şi-a lipit iar corpul de mine şi aveam nevoie să simt pielea lui pe pielea mea. Ca şi cum mi-ar fi citit gândurile mâinile lui trăgeau tricoul în sus, a întrerupt sărutul preț de câteva secunde atunci când mi-a dat tricoul jos dar imediat a lipit iar buzele de ale mele. "Oh Dragostea mea nici nu ştii cât mi-ai lipsit" zicând aceste cuvinte printre săruturi, eu m-am îmuiat pur şi simplu în brațele sale. A continuat acel joc al naibii de intrigant până când şi pantaloni mei împreună cu boxeri din dantela erau jos pe podea lângă celelalte haine. Atunci când corpurile noastre acum era doar unul mă simțeam împlinită, mişcarile noastre tandre şi dulci împreuna cu mângâierile şi săruturile m-au făcut să țip şi să tremur de plăcere. Nu a durat mult până când muschii mei erau încordați la maxim, m-am lăsat dusă de acea plăcere inexplicabilă şi am țipat numele lui, în acelşi timp am simțit că şi lui i se întâmplă acelaşi lucru. Respirațiile noastre erau confuze şi bătăile inimii o luaseră razna. S-a aşezat lângă mine şi amandoi ne-am relaxat aşteptând ca totul în corpurile noastre să revină la normal.

"Te iubesc dragostea mea, nu mă lăsa niciodată"

"Şi eu te iubesc, nu o voi face dar nici tu"

Mi-a arătat unul dintre acele zâmbete ce mă fac să îmi pierd mințile şi m-a strâns în brațe "Sper că micuțul/micuța nu a avut prea mult de suferit"

Am început sa râd şi l-am strâns în brațele mele "Nu cred" mi-a dat un mic sărut pe frunte şi a râs la rândul lui cuprinzându-mi corpul cu mâinile lui.

După ce am făcut un duş împreună şi ne-am îmbrăcat, eram așezați la masă şi luam micul dejun

"Când te vezi cu Jessica?"

"După o sun, să văd ce pune"

"Ok. Iubire nici nu ştii cât înseamnă pentru mine ceea ce faci"

"Nu o fac doar pentru tine o fac pentru toți 3"

"Oh, cred că acel caz va fi cel mai frumos din viața mea cu toate că puteam intra în închisoare dar te-am cunoscut pe tine. Eşti o femeie specială Mell şi sunt norocos să te am lângă mine"

"Ei nici chiar aşa" ştiam că am devenit roşie în obraji pentru că îi simțeam mult mai calzi

"Ba este exact cum am spus, şi nu voi schimba acest gând niciodată, sunt norocos ca te am şi că mă iubeşti"

L'ossessione VOL 1 FinalizataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum