CAPITOLUL 8

2.4K 107 2
                                    

    Am început să mă mişc de pe o parte pe alta a patului. Când mi-am dat seama că nu mai pot dormi mi-am scos un braț de sub căldura plăcută a păturii şi am pipăit suprafață rece a noptierei în căutarea telefonului. Văzând  că este ora 12.00 mi-am făcut  curaj să arunc pătura după mine. Am scos un mic icnet şi m-am ridicat în şezut, trăgând  de timp mi-am frecat ușor  picioarele de covorul crem care era întins pe jos lângă  pat. Am sărit în picioare şi am pornit spre baie. După ce dinții şi fața erau curați m-am îndreptat spre bucătărie cu paşi leneși, mi-am făcut o ceașcă de cafea,tocmai  de ce aveam nevoie, luând guri din ea am deschis leptopul.  După ce am răspuns la toate email-urile am decis că restul îl pot face mai tarziu. Luând o felie de pâine prăjită m-am aruncat pe canapea schimbând canalele până când nu am găsit  un film bun.

Am tresărit la auzul telefonului ce a împrăștiat un sunet asurzitor prin încapere. Mârâind m-am dat jos de pe canapea şi am luat telefonul de pe masa din salon.

-"Da-"

-"Bună..splendoare-" mi-a zis

-"Tu?? De unde ai numărul meu-" i-am zis nervoasă crâşnind dinții

-"Nu contează. Ce faci în seara asta?-"

-"Ce contează ce fac eu în seara asta. Vreau să ştiu de unde naiba ai făcut rost de numărul meu?"-

-"Ştii bine că am relații. Şi da contează ce faci pentru că am de gând să vin şi să te iau la cină"-

-"Nu mă interesează relațiile tale. Nu ies nicăieri cu tine. -"

-"Bine fie"- şi a închis

A închis, mi-a închis în nas, cum îşi permite. Of mă seacă la maxim acest om. Mă sună aşa dintr-o dată şi închide tot la fel, de ce poate fi in stare până la urmă, mă surpinde mereu şi niciodată nu ştiu la ce mă pot aştepta din partea lui

M-am uitat la ceas şi am văzut că este ora 17.00. Oh perfect am adormit pe canapea.Tocmai acum realizând că eram toată amoțită. M-am dus din nou în bucătărie şi am deschis laptopul pentru  a termina ceea ce am început înainte. După mai mult de 2 ore am închis laptopul , am luat telefonul să o sun pe Jess. L-am dus la ureche şi am aşteptat.

-"Hei Mell-"

-"Hei Jess. Ce faci? -"

-"Uite merg cu Mirco la cină tu? "-

-"A... eu nimic voiam să te întreb daca vrei să ieşi dar deja ai planuri"-

-"Oh scuză-mă Mell dacă îmi ziceai mai devreme"

-"Nu este nici o problemă! Distracție  plăcută o lăsăm pe altă dată "-

-"Sigur draga mea. Mulțumesc.Mâine  sunt liberă dacă vrei. Te-am pupat."-

-"Ok. Te pup şi eu pa.-"

Am închis telefonul şi am oftat. Trebuie să îmi găsesc  pe altcineva acum că Eduardo nu mai este prin zonă.
M-am îndreptat spre camera mea de unde am luat o rochie neagră cu mâneci până  aproape de genunchi. Am pus-o pe mine mi-am luat şi o pereche de pantofi cu toc negri şi după jumătate de ora eram gata.
Mi-am luat geaca după cuier cu geanta şi am dat să ies dar nu am reuşit pentru că în fața uşii era Emanuele cu o mâna în aer semn că voia să ciocăne. Era sexy nu pot zice nu. Avea o pereche de jeans negri stramți o bluza gri şi o geacă de piele neagră. Dacă nu era vorba de Emanuele poți fi sigur că era în patul meu.

-"Ce faci tu aici?"-

-"Ți-am zis că o să te scot la cină, văd că eşti deja pregătită-" îmi zice cu un rânjet pe fată

L'ossessione VOL 1 FinalizataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum