Obojetná

78 5 0
                                    

Pán hradu mi řekl, abych se posadila. A pravil:,,mi vždy řadíme lidi do tří skupin. A abych tě mohl také zařadit, musím tě otestovat". Nejprve mi vzal krev. Vůbec jsem nechápala, jak z krve chce určit nějakou tu skupinu. Mou krev přelil do lahvičky a nasypal do ní černý prášek. Lahvičku s práškem dal do mikrovlné trouby a ohřál ji na jednu minutu. Na konec vzal lahvičku a ponořil spodek lahvičky do studené vody. Krev změnila barvu na fialovou. Pán hradu pak řekl, že patřím do skupiny obojetných. Řekl mi, že obojetná je vzácná skupina lidí. Vůbec jsem nevěděla, jaké jsou ty dvě ostatní, ale to je jedno. Vzal mě za ruku a odvedl mě do mého pokoje. ,,Máš deset minut nato, aby sis vyklidila svůj pokoj!" Nenápadně jsem kývla a šla jsem se sbalit. V hlavě jsem si říkala, jestli mě vyhodí nebo jseti mě pošlou do staré chatrče, a tak podobně. Po deseti minutách přišla služka a pomohla mi vzít věci co jsem měla a co mi přinesla. Šli jsme po dlouhé chodbě až ke dveřím. Když jsme se před dveřmi zastavili, hlasitě jsem polkla. Otevřela dveře a ocitla se před námi dost moderní místnost. V místnosti stály děcka. Připadala jsem si dost hloupě, když na mě, tak divně hleděli. Služka mě zavedla do pokoje a řekla, že tento pokoj je můj, a že si tu mám vybalit věci moje i ty co mi posílá pán hradu. ,,A chovej se tu jako doma!" Ještě než odešla, tak jsem se jí zeptala, kde vlastně jsem. A ona odpověděla, že ve skupině obojetných. A odešla. Ten pokoj byl menší asi čtyři metry na čtyři metry. Byl velice moderní, stěny byly šedočervené a skříně šedobílé. Na podlaze ležel koberec s černou barvou. Na proti dveřím byly dvě francouzské okna s výhledem na jezero a zapadající slunce. Mezi okny bylo zrcadlo, které odráželo krásu pokoje. Na levo od dveří byla patrová postel s rudě červeným povlečením a pod postelí byl nádherný černobílý gauč. Naproti byla nižší skříň s televizí a nad ní byly dvě poličky. A hned vedle veliká skříň. Byla jsem jako v ráj i to oblečení co jsem dostala, bylo moderní.

Doufám, že se vám to líbilo a za týden čusák.

Pod křídly ptáka [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat