Den lovu - 2. část

44 6 0
                                    

Kluci na nás křičeli ať přistaneme na zem. Prý viděli ve vzdálené mlze blikající oheň. Snažila jsem se co nejrychleji přistát. A opravdu. Když jsem přistála, také jsem zahlédla oheň. Nikdo neváhal a hned jsme se tam rozeběhli.

Když jsme doběhli k hoře, opravdu tam létal Fénix. Byl nádherný, ale ten se nedá jen tak chytit. Kdyby jsme se ho dotkli, ošklivě by jsme se popálili a kdyby jsme ho chtěli trefit šípek, tak by buď uletěl nebo kdyby jsme ho náhodou trefili, tak ten šíp stejnak zhoří. Stáli jsme tam jako trubky. Tobiáše napadlo, že bych mohla namočit do vody. Řekla jsem, že to můžeme zkusit. Jelikož to špatný nápad nebyl. Namočila jsem šíp do vody, vystřelila a minula. Na druhý pokus jsem taky minula, ale na ten třetí jsem trefila. A stejnak šíp zhořel.

Petr uslyšel hlasy z lesa a nám bylo jasné, že také nějaká skupina Fénixe objevila. A nikdo z nás neměl ani jeden jedinej nápad. Jelikož nám to bylo blbé tam stát a nic nedělat a nechat Fénixe druhé skupině, tak jsme se snažili Fénixe jakýmkoliv způsobem odehnat. V ten moment napadlo Zuzku, když umím přivolat ptáky a Fénix je taky pták, no tak ho můžu přivolat.A to jsem neváhala a Fénixe přivolala. Když jsem ho přivolala na blízkost propíchnutí, druhá skupina vystřelila šíp na Fénixe, naštěstí minula. Ale on se lekl a uletěl. V tom letu mu upadlo jedno ohnivé pírko. Rychle jsem ho sebrala a šla se skupinou zpět k hradu.

Ráno jsem si lehla na postel, vzala si do ruky pírko a přemýšlela jsem co s ním. Tak pozorně jsem ho pozorovala, až jsem v něm spatřila zemi. To mi nedalo a běžela jsem do knihovny. Tam jsem vyhledávala knížku s nadpřirozenými bytosti. Bohužel jsem nic nenašla. A když jsem to už chtěla vzdát, objevila jsem knihovnu s přístupem jen pro ty nejvyšší. Koukal jsem se jestli tu nikdo není, a jako že tu nikdo není, vstoupila se do zakázané knihovny. Na konci místnosti stál stůl a na něm ležela velice zaprášená kniha zvířat. V rychlosti jsem ji vzala a běžela do pokoje. V rejstříku jsem našla Fénixe. A začala jsem přičítat stránku.

Doufám, že se vám tato část líbila a omlouvám se za chyby které najdete. A čau.
Typ: Light guardians

Pod křídly ptáka [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat