Přehlídka

63 5 0
                                    

Byly to takové dvě gumové destičky s nápisem V.I.P. Hodila jsem dárek a dopis na sedačku a šla jsem se zeptat pána hradu. S Anou jsme zaťukali na dveře pána hradu. A ze dveří se ozvalo ,,vstupte!" Pomalu jsme vstoupili do místnosti a řekli ,,dobrý den." Pán hradu se nás zeptal co potřebujeme. Položila jsem ty dvě destičky na stůl a pravila ,,co to je!" Pán hradu se na nás překvapeně podíval. A abych řekla pravdu, začala jsem mít trochu strach. Pán se nám zeptal podivně kde jsme to sehnali. Ana za mě odpověděla, že jsem to měla před dveřmi pokoje. On se nás zase zeptal, jestli víme co to je. Já jsem zaraženě řekla ,,No na to jsme se vás přišli." On odpověděl, že to jsou V.I.P. lístky na přehlídku. Ta jsou lístky na dvě sedačky v tom nejlepším místě. Obě jsme řekli ,,aha" a vzala jsem lístky ze stolu. S Anou jsme se rozloučili a šli do mého pokoje. Cestou jsme si říkali, kdo nám tam dál ty lístky. Proč si je nenechal pro sebe. To mi bylo dost divný. Pak ale Anu napadlo, že nemůže jít na tu přehlídku, a že nám je dal. Jenomže proč zrovna nám proč ne někomu jinému nebo lepšímu. Stejně jsme se domluvili, že to nebudeme řešit. V pokoji jsem rozbalil dárek a v dárku byl. Byl tam kufřík s penězi. Nemohli jsme věřit vlastním očím. Obě jsme si řekli kdo by nám dal spešl lístky a peníze. Nakonec jsem rozbalila dopis a v něm stálo: Kdo jsem, to ti nepovím, proč jsem ti to dal, to ti taky nepovím, ale proč ti to píšu. Jediné je, že si něco víc než ostatní a v čem to ti taky nepovím a proto peníze i lístky dobře využij a hlavně to nikomu neříkej!     Hodně štěstí...........
Jen co jsem to dočetla, tak mi přejel mráz po zádech. Řekla jsem si taková odpovědnost a proč já? ,,Bim bam bim bam!" Za pět minut začíná přehlídka. Rychle jsem vzala lístky a Nayret a s Anou jsme šli na přehlídku. Sedli jsme si na sedlo, které nám bylo určeno a čekali až přehlídka začne. Přišel na pódium pán hradu a začal tam vykládat samé nesmysly. Jediné co důležité bylo je, že bude vyvolávat jména a do pěti minut musel být na pódium. Vyvolával spoustu jmen než vyvolal to moje. Byla jsem tak strašně nervózní, že to vůbec nejde popsat. Položila jsem Nayreta na sedačku a šla dolů na pódium. Před vystoupením jsem si hlasitě oddechla a vyletěla do vzduchu. Udělala jsem tam pár otáček a to hlavní přišlo právě teď. Roztáhla jsem ruce a udělala tu modrou kouli a vyhodila do vzduchu. V tu chvíli přiletěl Nayret a začal dělat co jsem mu poručila. Po vystoupení šla na řadu Ana. Ana ukázala pár triků ve vodě jako mořská panna. Po vystoupení jsme si všichni zatleskali a já šla spát.

Doufám, že se vám tento díl líbil a pokud ano dejte hlas a chci poděkovat za 400 zhlédnutí a taky lucce pechancové, že mě sleduje. A taky jsem se chtěla zeptat jestli mám začít psát odstavce nebo ne. Prosím napište do komentářů a omlouvám se za chyby které najdete. A to je asi vše tak ahoooooj!

Pod křídly ptáka [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat