Dnes za mnou do pokoje přišel Tom a vzdělil mi vynikající zprávu. Když se pomalu a potichu plížil do mého pokoje, což bylo opravdu nenápadné, začal vykoktávat písmenka, které opravdu nezněly jak písmena, ale spíše jako jakési pazvuky.
,,mmuamu preuteebe fdoutborou szperdaviu, chuceus ju slistet?"
Což bylo v prekladu:,,Mám pro tebe dobrou zprávu, chceš ji slyšet?"
Ráda jsem odpověděla: ,,A je to opravdu dobrá zpráva, jestli ano, v tom případě bych ji ráda slyšela."
,,Tak dobrá, vrátila by ses zpět do města?"
,,No jistě, ráda bych poznala kamarády. Proč?"
,,To uvidíš, tak pojď za mnou." Řekl povzbudivým hlasem.
Tak jsem se zvedla z postele a svižným krokem jsem šla za Tomem.
,,Tak tady to je." Ukázal Tom na jeho pracovní stůl.
,,Co tam je?" Řekla jsem s vykulenými oči, protože jsem tam nic zvláštního neviděla.
,,Ty nevidíš ten medajlonek?"
,,Jo, už ho vidím." Řekla jsem pohodovým hlasem.
,,A to je ta dobrá zpráva. Vynalezl si medajlonek, to seš dobrej!" Řekla jsem sklamaně.
,,Ne, podívej, on tě dokáže přesunout odsud až do tvého domu." Odpověděl mi na mojí blbou urážku.
,,Opravdu!" Vyjekla jsem.
,,Opravdu se můžu vrátit domů, chodit do školy, mít přátele poznat svět, to opravdu můžu?" Řekla jsem radostně.
,,Jasně, ale má to podmínku, musíš mě chodit navštěvovat, jasný!" Řekl s důrazem Tom.
,,Jasný, jasný. A mužů už jít?"
,,Jasně, stačí když medajlonek otevreš, položíš ho na zem a stoupneš na něj. A neboj nerozbije se." Řekl Tom napjatě.
,,A prosím tě, postarej se o má křídla."
,,No to je jasný a teď už běž, běž!" Řekl Tom poslední slova.
Vzala jsem medajlonek, položila na zem, otevřela, ještě jsem naposledy zamávala, stoupla na medajlonek a ..............
Ocitla jsem se na zahradě našeho domu a medajlonek jsem měla v ruce.
Zavřela jsem oči, zhluboka se nadechla a udělala krok. Za ním následovaly další. A přitom jsem si užívala svobody.
Ahoj,
toto je poslední kapitola této knížky.
Doufám že jste si ji užili a že se vám líbila. Teď se omlouvám za všechny chyby nedostatky a tak podobně, které jsem v této kníže měla. Ráda bych aby jste mi napsali do komentářů co se vám na této knížce líbilo a nelíbilo, protože aspoň budu vědět co do budoucna zlepšit a co nechat tak jak je. Jsem hrozně ráda že jste tuto knížku četli a moc si toho vážím.
DĚKUJI A AHOJ!
ČTEŠ
Pod křídly ptáka [DOKONČENO]
FantasíaPříběh o dívce která se skrývá před světem, protože jí narostly křídla a má neskutečné pouto s ptáky. Čeká na ní spoustu zkoušek které ji vyzkouší a určí její skupinu do které patří. A jaký je její osud?