1. úkol- temný les- část 2.

135 8 1
                                    

Že už tu žije přes deset let. Pak jsem se ho zeptala z jakého důvodu tady vlastně je? A řekl mi, že kdysi měl také křídla a jednoho dne se čirou náhodou ocitl na hradě, a pak mu pán hradu ukazal nějaký sloup a něco říkal o úplňku. Bohužel si to dál nepamatuje. Dále jsem se ho zeptala, jak vlastně přišel o křídla. A on mi odpověděl, že mu je uřízli lidožraví obři. Úplně se mi rozbušelo srdce takovou zprávou, že někomu uříznou křídla jen tak pro nic za nic a ještě k tomu jsou v tomhle děsném lese. Když jsme tady viseli už asi dva dny, měla jsem takový hlad, že když kolem prošel jeden z těch pavouků kousla jsem do něj. Ale to jsem neměla dělat, protože jsem asi po půl hodině zrudla. Ten muž vedle mě říkal, že po kousnutí do pavouka, prvně člověk zrudne, pak začne zvracet a nakonec mi na kůži naroste plíseň. A měl pravdu. Pak jsem začala zvracet a bylo to fakt nechutný. Nevypadalo to jako normální zvratky, ale spíš jako sliz. A nakonec se mi na kůži opravdu objevila plíseň. Když jsem se ho zeptala, jak věděl co se stane, tak odpověděl, že udělal úplně stejnou kravinu. Naštěstí to asi po dvou hodinách to zmizelo. Asi po třech dnech co jsme viseli v pavoučím doupěti, nás konečně sundali. Pak ni ten pán řekl, ať se připravíme, že hned co nás rozbalí, musíme rychle utíkat. ,,Tři, dva, jedna, tedddď!" Pak jsem ho rychle chytla a letěla jsem s ním co nejdál co to šlo. Potom jsme přistáli u jedné skáli a tam na mě čekali ptáci. Chvíli jsem se vydýchala a zeptala se toho pána, jak se vlastně jmenuje a odpověděl mi, že se jmenuje Tom. Tak jsem Tomovi řekla, že toto jsou moji kamarádi ptáci, a že nás zavedou z lesa. Tak jsme vyletěli a doletěli...

Další díl bude příště a zase se omlouvám za vaše objevené chyby a čusák!

Pod křídly ptáka [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat