Vzala jsem si na sebe černé krátké šaty. Učesala jsem si vlasy a vyčesala nádherný drdol. Na nohy jsem si nasadila bílé balerýny a odhodlaně jsem se šla s ostatními přivítat. Vyšla jsem z pokoje a šla do hlavního sálu. V sále mě potleskem přivítali. Byla jsem nervózní jako pes. Pak se začali stavět předemne a začali mi podávat ruce a říkat svoje jména. Najednou se mě představila Ana a hned mi padla do oka. A jako jediné jsem se představila ,,Ellen těší mě. Jen co jsem to řekla (asi to všichni slyšeli) začali křičet ,,jmenuje se Ellen!" Ana mě vzala za ruku a táhla mě někam pryč. Došli jsme do jejího pokoje a začala mi o sobě povídat. ,,Já jsem se nikdy nezapojila do kolektivu, a tak jsem si myslela, že bychom se mohli spolu kamarádit" řekla. Já jsem jí odpověděla ,,že když jsem byla ještě doma, tak jsem taky neměla žádné kamarady. Rodiče mě zavírali v pokoji, takže se budu moc ráda kamarádit." A ještě jsem se zeptala proč tady jsem. Ana odpověděla, že jsme tu z důvodu který je: všichni v tomto hradu mají nadpřirozenou věc. ,,Ty máš například křídla a já se ve styku s vodou změním v mořskou pannu." Podívala jsem se na ni překvapeně. Řekla ať to neřeším. Zeptala jsem se jí kolik je jí let. A ona řekla, že jí je patnáct let. Řekla jsem jí potom, že jsem unavená a půjdu si lehnout. Obě jsem kývli a šli jsme každá do svého pokoje. Zatáhla jsem si závěsy a lehla na postel. Přemýšlela jsem o tom, že mi začne "nový život". Také jsem přemýšlela, jak mě asi Ana vidí. Jestli jako normální holku s černými vlasy, se zelenými oči a bílými křídly. Nebo jako nějakou fiflenu, která se parádí na každém kroku. A to jsem byla fakticky unavená, že jsem usnula.
Doufám, že se vám tento díl líbil a pokud ano dejte hlas (like) a pokud ho nedáte, tak budu brečet. Jo chci zavíst jednu věc a to je, že vám budu 1-2 za měsíc psát nějaké knížky které mají málo přečtení nebo které stojí za přečtení a věřte mi nebo ne, každý autor knížky je rád za každé přečtení i já. Protože knížky nepíšeme pro nic za nic, ale pro to aby je lidi četli.
Typ: 100 věcí které lidé dělají-v této knížce se dozvíte mnoho věcí co dělají vaši kamarádi nebo i vy.
ČTEŠ
Pod křídly ptáka [DOKONČENO]
FantasyPříběh o dívce která se skrývá před světem, protože jí narostly křídla a má neskutečné pouto s ptáky. Čeká na ní spoustu zkoušek které ji vyzkouší a určí její skupinu do které patří. A jaký je její osud?