Chapter 1
Diana Pov
Ik loop door de winkelstraten van London, met Kaylee. We hebben al, weet ik veel tassen vol met kleren, tassen, schoenen, sieraden, make-up noem maar op.
Maar ik voel me zo bekeken, misschien was het niet zo slim om een tank top met korte mouwen te dragen, iedereen ziet mijn krassen op mijn arm. Gelukkig heeft Kaylee het nog niet opgemerkt.
(Voor ik het vergeet, ik moest nog uitleggen hoe Kaylee eruit ziet. Nou Kaylee heeft lang krullend blond haar, en groene ogen. Ze is mooi dun. En niet echt getint maar ook niet te bleek)
'Oh my god! Kijk dat jurkje!' Kaylee wees gillend naar een super mooi jurkje in een etalage van een winkel. Ze trok me meteen de winkel in en pakte het jurkje in haar maat, en ging meteen naar de paskamer om het jurkje te passen.
Toen ze uit het pashokje kwam, viel mijn mond open, het was een zwart jurkje dat boven wat strak was, en het liep wijd uit. Het jurkje kwam net boven haar knieën, het stond haar prachtig, bij zo'n lichaam als dat van Kaylee staat alles prachtig.
'En?' vroeg ze. 'Het is prachtig' komt er nog net uit mijn mond. 'Dankje ik ga dit jurkje dan kopen' zegt ze vast besloten, en loopt weer terug het pashokje in.
Even later komt ze het pashokje uit, weer in haar normale kleding. We lopen naar de kassa en ze betaald het jurkje. We lopen de winkel uit en, lopen dan meteen naar de auto van Kaylee.
*Thuis*
Kaylee en ik hebben net onze kleding die we gekocht hadden in onze klerenkast gelegt, en kijken nou een film. Als het al 10uur is beslis ik toch om naar bed te gaan. Ik loop naar de badkamer en, douche even snel dan doe ik mijn pyjama aan en ga in bed liggen. En ik val in een droomloze slaap...
****
Dat was dan het eerste hoofdstuk. Ik hoop dat jullie het goed vinden.
Het was best een kort hoofdstuk, maar ik ga nog langere hoofdstukken schrijven. Ik schrijf zo snel mogelijk weer een nieuw hoofdstuk love youu, bye xx