Chapter 3

704 18 0
                                    

Chapter 4

Diana Pov

Ik hoor een geluidje uit mijn telefoon komen, dus ik heb een whatsapp bericht. Ik ontgrendel mijn telefoon, en ik zie dat het een berichtje is van Niall.

Niall: Vind je het erg als ik en de jongens vandaag langskomen, ze willen je graag ontmoeten xx

Ik: Oke is goed, maar ik woon wel samen met mijn beste vriendin Kaylee, dus jullie gaan haar ook ontmoeten haha, kijk uit ze gaat echt heel erg fangirlen xx

Niall: Oke haha, ik zie je om 1uur xxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ik: Is goed xx

Ik grinnik omdat hij echt veel te veel x's heeft gestuurd.

Ik loop naar Kaylee's kamer, en ga op haar bed springen. 'WAKKER WORDEN BITCH DE JONGENS KOMEN ER ZO AAN!','Welke jongens?' Vraagt ze nog half slapend.'De jongens van One Direction!','SERIEUS?!','Jup ik ben bloed serieus'. Ze staan op en begint meteen te gillen en te springen'OMG FREAKING ONE DIRECTION KOMT NAAR ONS HUIS!' Schreeuwt ze. Ze gaat rennend naar de badkamer, en even later hoor ik je zingen in de douche. Ik grinnik en loop weer terug naar mijn kamer.

Ik loop naar mijn eigen badkamer ik doe mijn kleren uit, en ga onder de douche staan, ik voel de warmen waterstralen op mijn huid. Ongeveer 10minuten later ben ik klaar met douchen. Ik trek mijn lingerie aan, en een wit jurkje met mijn witte ballerina's. Ik doe wat mascara op, en doe ook nog wat sieraden om. Ik föhn mijn haar droog, en kam het dan even door. Als ik klaar ben kijk ik op mijn telefoon hoe laat het is, het is al 12:55!
Ze kunnen hier elk moment zijn.

Ik loop naar beneden en zie jou op de bank achter te tv zitten, ik ga naast je zitten en we kijken verder tv.

Kaylee Pov

De bel gaat. Ik kijk met puppy ogen naar Diana 'Mag ik please open maken?', 'Ga maar' zegt ze zuchtend.
Ik loop naar de deur, en zie 5 jongens me aanstaren.'Hi ik ben Niall', 'Eeuuhhmm Hh-I iikkk be-n Kkkayleee' waarom moet ik nou waar stotteren! De andere stellen zich ook voor, eigenlijk hoeven ze dat niet te doen, want ik ken hun namen al maar ja. 'Hi babe ik ben Harry' zegt hij met een knipoog. Ik voel hoe mijn wangen rood kleuren shit, grr ik haat het als ik bloos!'Je bent schattig als je bloost' zegt Harry met een knipoog. Damn hij is zo hot!'Hi ik ben Liam' zegt hij verlegen. Hij is ook al knap damn!

We lopen naar de woonkamer en ik zie Diana opstaan, ze stelt zich voor aan de jongens, 'Willen jullie wat te drinken?' vraagt ze. 'Ja is goed' zeggen ze allemaal. Diana trekt me mee naar de keuken, en ik help haar mee met de drankjes. 'En?' vraagt ze nieuwsgierig. 'Wat en?','Ik zag je wel kijken naar Harry', ik moet alweer blozen grr.
'Oehh is iemand hier verliefd op Harry Styles? zegt ze best wel hard, doordat Harry in de keuken komt.'Ik hoorde mijn naam' zegt hij.'Nee hoor we hadden het over Harry Styles die in de supermarkt werkt Doei' zeg ik snel en duw hem uit de keuken, en doe snel de deur dicht. Diana ligt op de grond van het lachen.'Wacht maar jij ik krijg je nog wel' zeg ik. Ik pak het dienblad met de 7 glazen cola en loop de woonkamer binnen.

Alle ogen zijn op mij gericht.'Hier is jullie drinken' zeg ik dan maar. Ik zie vanaf mijn ooghoek, dat Harry naar me blijft kijken, maar ik trek me er niks van aan. Dan hoor ik de deur van de keuken open gaan iedereen kijkt Diana's kant op. Ze loopt naar ons toe, en komt naast me zitten.'Zo vertel iets over jezelf' zegt Louis enthousiast.'Wat willen jullie weten?' Vraagt Diana.'Alles' zegt Niall met een knipoog. Ik zie haar lichtjes rood worden, dit is mijn kans om haar terug te pakken.'Ahw je bloost!' Zeg ik. Ze geeft me een mep'Hou je kop' zegt ze fluisterend. Iedereen moet lachen.'KOM WE SPELEN TRUTH OR DARE!' Schreeuwen de jongens te gelijk.

Diana Pov

'KOM WE SPELEN TRUTH OR DARE!' Schreeuwen de jongens in koor.'JA!' Schreeuwt Kaylee. Fijn ik weet al dat Kaylee mij en Niall wil koppelen. Iedereen kijkt mijn kant op, 'Oke ik doe ook mee' zeg ik toch maar.
Kaylee rent naar de keuken, en komt even later terug met een lege fles.
Ik zucht. Niall komt naast me zitten.'Als je het niet leuk vindt, gaan we dit niet spelen' fluistert hij in mijn oor.'Nee nee ik vind het wel leuk' 'wat vind je leuk?' Vraagt Zayn.'Niks' antwoord ik snel.

Kaylee draait de fles, hij komt op Louis.
'Louis truth or dare?' Vraagt ze aan Louis.'Dare'.'Til me op, en schreeuw kei hard SUPERMAN IS STOM!' Zegt ze. 'MAAR SUPERMAN IS NIET STOM!' Zegt Louis als een 6jarig kind. Ik en de jongens lachen ons helemaal kapot.'Oke dan ben je een lafaard.' Zegt Kaylee. Hij loopt naar Kaylee, hij tilt haar op en zegt'DIT IS HET STOMSTE MEISJE OOIT!' en hij laat haar vallen op de bank. Ik en de jongens liggen helemaal in een deuk, Kaylee probeert beledigd te kijken, maar het lukt haar niet dus lacht ze gewoon mee.

Louis draait de fles, en hij komt op Niall.'Niall truth or dare?''Dare' zegt Niall.'Ga met Diana naar een kamer en kus haar 1minuut lang.' Ik kijk Louis boos aan. Niall trekt me mee naar de gang. hij doet zijn armen om mijn heupen. En ik doe mijn armen om zijn nek. Dan komt zijn hoofd steeds dichterbijer, en dan plant hij zijn zachte zoeten lippen op die van mij. Hij kuste me 1 minuut lang, en ik heb elke seconde genoten van zijn zoete lippen. Hij laat los en ik in zijn blauwe ogen. 'Dat was geweldig' fluistert hij in mijn oor. Ik giegel.'Diana wil je mijn Princess zijn?', Ik knik. En hij geeft me een kus. 'Aw' hoor ik achter me ik zie de jongens en Kaylee naar ons kijken. Ik rol met me ogen, en loop met Niall terug naar de woonkamer.

We spelen nog even verder en als het al 23:00 uur is. gaan de jongens weg ik geef Niall een kus,'Ik ga je missen' fluistert hij in mijn oor.'Ik jou ook' zeg ik. Hij geeft me nog een kus en dan lopen ze naar de auto en tijden weg.

****

Dit was Chapter 3 x

In Love with Niall Horan.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu