Chapter 9 - I love you Deel 2

580 15 0
                                    

Chapter 9

Diana Pov

Ik liep naar boven, iedereen was al beneden, ze hebben al omgekleed en al. Ze wachten nou op mij en Eleanor.
Ik deed de deur open van mijn kamer, en rende meteen naar mijn kledingkast, ik pakte een zwart jurkje, met zwarte hakken. Ik kleed me om, en föhn mijn haren, ik doe nog wat
make-up op, en pak nog een tasje.

Ik loop de trap af, en zie Niall met open mond naar me staren, hij komt naar me toe gelopen,'Je ziet er echt fantastisch uit' fluistert hij in mijn oor. Ik moet blozen, ik haat het zo erg als ik bloos,'Je bent zo schatig als je bloost' zegt hij en doet zijn hand op mijn wang, en kust me,'Oke genoeg gekus hup we gaan!' schreeuwen ze allemaal. Ik grinnik, Niall pakt mijn hand en we stappen de auto in.

We zijn nou onderweg naar de club. Ik zit en beetje op twitter te kijken, en de jongens zitten met elkaar te kloten.

Als we er eindelijk zijn stappen we uit de auto, Niall pakt mijn hand, ik kijk naar onze handen en glimlach. De harde muziek hoor je al vanaf buiten.
We lopen naar binnen, en lopen meteen verder naar de VIP ruimte, we gaan zitten,'Wat willen jullie drinken, ik trakteer?' vraagt hij,'Biertjee!' schreeuwt iedereen behalve ik, iedereen kijkt mijn kant op,'Doe maar voor mij gewoon water' zeg ik,'Kom op, je drinkt altijd water als we uit gaan probeer eens wat alcohol' zegt Kaylee,'Nee voor mij gewoon water' zeg ik, Harry knikt en loopt weg.

We kletsen nog met elkaar, en dan zien we Harry al aan lopen met een dienblad met 9 glazen.'Hier is jullie drinken' zegt hij, en overhandigt ons, onze drinken.

Als ons drinken op is, zie ik Danielle staan,'Danielle!' schreeuw ik, als ze mij ziet rent ze meteen onze kant op, ik sta op en geef haar een knuffel, ze geeft ook de meiden en de jongens een knuffel.'Wat doe jij hier?' vraag ik,'Gewoon even clubben met wat vrienden' zegt ze, en trekt me mee naar de dansvloer, na een tijdje gedanst te hebben, ga ik weer zitten, ik zie dat iedereen weg is behalve Harry, ik ga naast hem zitten,'Waarom ga je ook niet even dansen?' vraag ik,'Ik heb niemand om mee te dansen' zegt hij verlegen, ik sta op, en trek hem mee naar de dansvloer, en we dansen ongeveer 15 minuten en gaan dan weer zitten,'Dankje' zegt hij,'Geen dank, je moet altijd lol hebben, en als er iets is meteen naar mij komen' zeg ik, hij knikt, en we gaan weer zitten, en kletsen wat.

Kaylee Pov

Ik ben opzoek naar Liam, maar ik kan hem maar niet vinden, ik kijk nog even rond, opeens zie ik hem zoenen met een blond meisje, ik krijg tranen in mijn ogen, en ren zo snel mogelijk de club uit, ik weet niet waarheen, maar dat boeit me nou even niet, ik stop bij een steegje, en laat mezelf huilend op de grond vallen.

Harry Pov

Ik zit wat te praten met Diana, opeens zie ik Kaylee huilend uit de club rennen, Diana wil achter haar aan rennen maar ik hou haar tegen,'Ik ga wel' zeg ik en ren achter Kaylee aan. Ze is gestopt bij een steegje, ik zie haar huilend op de grond zitten, ik ga naast haar zitten,'Wat is er?' vraag ik terwijl ik een arm om haar heen doe.'Ik zag Liam met een ander meisje zoenen' zegt ze, ik schrik,'Dat is echt niks voor Liam' zeg ik,'Maar toch heeft hij het gedaan' zegt ze verdrietig,'Liam verdient jou niet, hij heeft je zomaar bedrogen' zeg ik en trek haar in een knuffel, ik laat los, en kijk in haar mooie groenen ogen.

Ik kan het niet laten, en kus haar, mijn tong vraagt om toestemming, die ze geeft, ze trekt terug,'I love you' zeg ik en geef haar weer een kus, ze trekt terug,'I love you to' zegt ze, ik glimlach en geef haar een kus op haar wang, ik pak haar hand, en we lopen terug naar huis, als we bij haar huis zijn, geef ik haar nog snel een kus,'Bye Beautiful' fluistert ik in haar oor, ze giechelt,'Bye' zegt ze glimlachend, en ik loop weg.

Kaylee Pov

Ik doe de deur open, en loop naar binnen, ik doe de deur dicht, en loop de trap op, naar mijn kamer, ik doe de deur open van mijn kamer, en laat mezelf op bed vallen. Het is zo uit met Liam, ik dacht dat hij anders was, dat hij om me gaf, dat hij me leuk vond, maar nee, hij zit gewoon met een ander meisje te zoenen, ik ben zo woedend.
Misschien helpt een douche.

Ik sta op en loop naar de badkamer, ik doe mij kleren uit en ga onder de douche staan, ik draai de kraan open, en ik voel de warme waterstralen op mijn huid.

Na 10 minuten, draai ik de kraan weer dicht, en stap de douche uit, ik droog me af en trek mijn lingerie en pyjama aan, ik loop de badkamer uit, en deuk onder de zachte dekens, ik doe mijn ogen dicht, en ik val in een droomloze slaap.

Diana Pov

Niall heeft me thuis afgezet, ik doe de deur open, ik loop naar boven, ik ga naar de kamer van Kaylee om te kijken of ze er is, ik doe de kamerdeur van Kaylee open, en ik zie haar slapen, ik glimlach, en loop de kamer uit. Ik loop naar mijn kamer, ik doe deur open en loop meteen verder naar de badkamer, ik doe mijn kleren uit, en doe de kraan open, ik stap de douche in, en voel de warme waterstralen op mijn huid, na 5 minuten doe ik de kraan weer dicht, ik stap de douche uit, ik droog mijn af, en trek mijn lingerie en pyjama aan.

Ik loop de badkamer uit, ik ga in bed liggen, en ik zie dat ik een berichtje heb binnengekregen van Niall.

Niall: Sleepwell Beautiful x I love you

Ik: Sleepwell Handsome x Love you to

Ik leg mijn telefoon neer, en val in slaap.

****

Dit was dan Deel 2 x
Love you x

In Love with Niall Horan.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu