Chapter 19

447 15 2
                                    

Chapter 19

Diana Pov

Ik stap mijn auto uit. Ik kom net van Eleanor af. Ik pak mijn huissleutels, en maak de deur open.

Mijn hart is gebroken..
Dit is het dan..

Niall trekt terug en kijkt me aan.'Diana' zegt hij.'Het is uit' zeg ik, en trek het kettinkje dat ik van hem had gekregen van mijn nek. En ren de deur uit.(A/N het is haar huis maar ja :p)
Ik ren maar door ik weet niet waar naar toe, maar dat boeit me niet.

Niall Pov

Diana rent de deur uit.'Weg! Nou!' schreeuw ik. Barbara is duidelijk gechrokken, en vertrekt meteen. Hoertje die ze is! Wat moet ik nou doen?! Ik ben de liefde van mijn leven kwijt, mijn alles! Er rolt een traan naar beneden. En niet veel later, rollen er veel maar tranen over mijn gezicht.

Ik veeg ze snel weg. Ik ren naar de deur. En ren de deur uit. Ik ga op zoek naar mijn princess.

Diana Pov

Ik ben in een steegje terecht gekomen. Ik zit in een hoekje. Er rollen tranen over mijn gezicht. Ik zucht. Ik hoor ineens voetstappen. Ik hoor gelach, en allemaal gepraat. Shit. Het zijn dronken mannen. Ik sta op, en probeer zo snel weg te rennen. Maar het lukt niet. De mannen rennen achter me aan, en in no time hebben ze me te pakken. Gadverdamme ze ruiken naar alcohol.

'Waar ga jij naartoe lekkertje?' vraagt een van de dronken mannen. Ik probeer me los te maken, maar het lukt niet. Er rollen tranen over mijn gezicht. Please iemand help me.

Niall Pov

Het is al donker. Ik ben helemaal buiten adem. Ik heb overal gezocht. En ik heb ook de jongens gebeld, maar bij hun is ze ook. Ik hoor geschreeuw. Ik volg het geluid. Ik kom uit in een donker steegje. Ik zie twee mannen, Diana vasthouden. Ik ren er naar toe, en ik sla ze allebei, trap ze, heef ze allebei een vest in hun buik, en trap ze nog in hun buik. Ze liggen op de vloer. Ik kijk naar Diana, haar ogen zijn helemaal rood, en er zijn littekens op haar arm. Ik kan niet geloven dat ik haar zoveel pijn heb aangedoen. Ik haat mezelf.

Ik pak snel haar hand. En trek haar mee. Ze probeert zich los te maken. Maar het lukt haar niet.

Diana Pov

Ik hoor iemand aanrennen, en niet veel later liggen de dronken mannen op de grond, helemaal knock out. Ik kijk op, en zie Niall. Hij kijkt naar mijn littekens, en mijn rode ogen. Ja dit is allemaal zijn schuld. Ik hoop dat hij zich kut voelt. Wat doet hij eigenlijk hier?!, moet hij niet naar die ene Barbara?!

Hij trekt me mee. Ik probeer me nog los te maken, maar het lukt niet. Hij is veel te sterk. We stoppen in het park. Het is pik donker. Niemand is nog in het park.

'Wat moet je?!' Sis ik tegen hem.'Ik heb der echt niet gezoend, ik hoorde de bel gaan, dus ik dacht dat het jou was. Toen ik de deur opende, zag ik niet jou maar Barbara, mijn ex. Ze liep gewoon naar beneden. Ik zei nog dat ze weg moest gaan. Maar ze kust me ineens. Toen kwam jij binnen en' hij kan zijn verhaal niet afmaken, want ik druk mijn lippen op de zijne. Ik zet mijn handen in zijn nek, en hij de zijne op mijn heupen. Zo staan we een tijdje. Hij trekt terug.'Maar je was toch boos op me? vraagt hij.'WAS, niet meer, ik geloof je' zeg ik. Hij drukt zijn lippen op de mijne. Hij trekt terug.'Ik zal je nooit pijn doen' zegt hij. Ik glimlach. En geef hem nog een klein teder kusje op zijn lippen. Hij glimlacht.

We lopen hand en hand, naar mijn huis.

We staan voor de deur bij mijn huis.'Kom je pleas bij mij slapen?' vraagt hij lief. Ik knik.'Is goed, voor een dagje' zeg ik. Hij kijkt me aan met een pruillip. Ik grinnik.'Je moet toch over twee dagen op tour' zeg ik. Ik slik. Niall zucht.'Ik ga je zo erg missen' zegt hij. Hij spreid zijn armen. Ik ga erin liggen. Ik verlangde al naar een Horan Hug. Ik maak de deur open. En we lopen meteen naar boven. Ik pak een tas, en doe al mijn spullen er in. Dan vertrekken we weer hand in hand naar het huis van de jongens.

*Bij het huis van de jongens*

Niall maakt de deur open, en we lopen naar binnen. We lopen de woonkamer in. En ik zie Harry wat op zijn telefoon spelen. Liam en Zayn kijken tv. En ik zie Perrie in de keuken. Maar ik zie nergens Louis. Waar zal hij zijn? Misschien bij Eleanor. Ik begroet iedereen.'Waar is Louis?' vraag ik.'Hij is boven, hij is de laatste tijd erg sip' zegt Harry. Ik knik. En loop naar de kamer van Louis. Ik klop zachtjes aan.'Binnen' hoor ik een gebroken stem zeggen. Wow. Een verdrietige Louis.

Ik loop naar binnen. Louis ligt op zijn bed, met rode ogen. Wat zou er gebeurd zijn?
'Louis wat is er?' vraag ik.'Eleanor heeft het uitgemaakt' zegt hij zacht.Wat?!
'Waarom?' vraag ik zacht.'Ze kon niet meer tegen de haat' zegt hij. Er rolt een traan over zijn wang. Ik geef hem een knuffel, en wrijf over zijn rug.'Wil je mee naar beneden?' vraag ik lief. Hij knikt, en veegt zijn tranen weg.

We lopen naar beneden. We lopen de woonkamer in, en iedereen kijkt onze kant op. Ik ga naast Niall liggen. En kijk wat op mijn telefoon. Ik mis in deze tijden Kaylee echt. Ik wil haar gewoon weer bij me zijde. Maar ze is altijd in mijn hart. Niall drukt me tegen zich aan.'Zullen we gaan slapen?' vraagt hij lief. Ik knik. En we lopen naar boven. Ik weet wat hij denkt, maar dat gaat nou echt niet gebeuren!
Ik heb er geen zin in lol.
Ik pak mijn tas. Shit. Ik ben mijn pyjama vergeten.'Niall ik ben mijn pyjama vergeten' zeg ik zacht.'Je mag wel een t-shirt van mij aantrekken' zegt hij lief. Ik knik. Hij geeft me een Voetbal t-shirt. Het is zo groot. Het komt boven mijn knieën uit.'Mijn kleding staat je goed' zegt hij. Ik bloos. Ik ga doe mijn haar in een vlecht, en ga in bed liggen.

Niall komt naast me liggen, en knuffel me van achter.'Heb je nog steeds zo veel buikpijn?' vraagt hij. ik knik.'Een beetje' zeg ik. Hij doet het t-shirt naar boven, en legt zijn warme handen op mijn buik.'Waarom zijn jouw handen altijd zo warm?' vraag ik verbaasd.'Dat komt doordat, mijn hart hard klopt als ik bij jou ben, en zo gaat mijn bloed sneller stromen, en zo wordt mijn lichaam warm' fluistert hij. Ik bloos. Hij geeft me een kus in mijn nek. Hij gaat langzaam met zijn handen naar mijn borsten, en dan naar mijn bh bandje.'Nee Nialler' zeg ik glimlachen.'Please?' vraagt hij smekend.'Nee' zeg is vastbesloten. Niall zucht. Ik grinnik. Niall drukt me tegen zich aan.'Goodnight than' zegt hij, en geeft me een kus.'Goodnight' zeg ik. En val in slaap in zijn sterke warme armen.

Louis Pov

Ik lig in bed. Ik kan maar niet slapen. Zonder Eleanor is mijn leven niet compleet. Maar dat is niet het enige wat me dwars zit. Vroeger had me moeder nog een dochtertje, na mijn andere zusjes, maar zij is ontvoert. En ik denk gewoon dat ze nog steeds leeft, en dat ze hier in London woont.

Ik ga morgen op zoek. Diana lijkt eigenlijk best wel veel op me. We hebben allebei licht bruin haar. En blauwe ogen. En mijn moeder zei ook dat mijn ontvoerde zusje Diana heette. Het kan best. Ik vraag het morgen wel aan Diana. Nou ga ik maar slapen. Na 10 minuten val ik eindelijk in slaap.

****

Yup. Zal Diana het zusje van Louis zijn ? En omg Elouner is uit elkaar :(
YEEY Diana heeft het Niall vergeven, gelukkig, anders zou het vergaap herl saai zijn :p

LOVE YA SISTERS BYE

In Love with Niall Horan.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu