Chapter 11

513 15 0
                                    

Chapter 11

Kaylee Pov

We lopen door de winkelstraten van London, Liam komt naast me lopen, hij wil een arm om me heen doen, maar ik sla hem weg,'Wat is er nou?' Vraagt hij alsof er niks aan de hand is,'Vraag dat maar aan het meisje waar je gisteren mee aan het zoenen was, en het is uit' zeg ik nog, en loop dan weer naast Harry, en ik laat Liam verbaast achter.

Diana Pov

Ik zag net dat Kaylee het heeft uitgemaakt, daar ben ik blij mee, ze heeft echt gelijk, wat denkt hij wel niet, even met een hoertje zitten zoenen.
ik wordt uit mijn gedachte gehaald, doordat Eleanor schreeuwt,'Omg Kijk dat jurkje, dat zou perfect staan bij Diana!', Ik kijk er naar, en dan naar de prijs, het is is €1000 euro, dat is echt veelste duur,'Het is een heel mooi jurkje, maar het is ook facking duur' zeg ik,'Maar dat maakt toch niks uit, geld is geen probleem' zegt Niall,'Jawel, we zoeken gewoon wat goedkopers' zeg ik en geen Niall een kus op zijn wang,'Oke' zucht hij, ik grinnik.

Niall Pov

Ik ga dus echt wel dat jurkje voor haar kopen, het zal haar perfect staan.'Ik kom zo lopen jullie maar verder' zeg ik,'Maar waar ga je naartoe?' vraagt Diana, ik geef haar een kus, en ren weg zonder iets te zeggen.

Ik loop de winkel binnen, en pak het jurkje in haar maat, gelukkig ken ik die, en loop naar de kassa, ik betaal het jurkje, en loop de winkel uit.

Ik loop naar de Starbucks, waar ik toevallig de andere ook vindt, ik ga naast Diana zitten, en geef haar een kus,'Waar ging je nou naartoe?' vraagt ze,'Dat zie je straks wel' zeg ik, en kijk haar grijnzend aan.

Kaylee Pov

We zitten in de starbucks, iedereen heeft wat te drinken, Liam probeert me weer te kussen, 'Wat doe je nou?!' zeg ik, ik ontwijk zijn kus en gooi mijn starbucks over hem heen, ik loop woedend weg.

Diana Pov

Ik zie dat Liam, Kaylee probeert te kussen, ze ontwijkt hem kus, en gooit haar starbucks over hem heen, ik moet stiekem lachen, maar dat doe ik niet, en ze loopt woedend weg,'Ik zie jullie straks wel' zeg ik snel en geef Niall een kus op zijn wang, en ik ren snel achter Kaylee aan. Als ik eindelijk naast haar loop zeg ik 'Kom op Kaylee blijf nou, ik weet dat hij je probeerde te kussen, en dat jij je starbucks over hem heen gooide, dat ik trouwens de beste actie ooit vindt, maar kan je nog alsjeblieft blijven?, Kaylee moet lachen 'De volgende keer krijgt hij een klap' zegt ze lachend, ik moet ook lachen na een tijdje zijn we eindelijk uitgelachen.

We lopen weer terug naar de Starbucks, en ik zie daar iedereen nog steeds zitten, we lopen naar hun toe, en Kaylee negeert Liam en gaat naast Harry zitten, ja een tijdje staan we weer op, we lopen de starbucks uit, en lopen weer terug naar huis, als we thuis zijn, heeft niemand echt honger, behalve Niall, hij maakt 5 broodjes voor zichzelf, en eet ze in een keer op, ik grinnik,'Vreetzak' mompel ik.

We kijken met zijn allen naar de film Catching Fire, het is een hele spannende film, na de film gaat iedereen naar boven.

Als ik mijn tanden heb gepoetst, en pyjama aan heb gedaan, ga ik naast Niall liggen,'Sleepwell Love' Fluisterthij in mijn oor, en geef me een kus, ik giegel, en doe mijn ogen dicht, en val in. Een droomloze slaap.


****

Dit was Chapter 11 x
Bye x Love you x

In Love with Niall Horan.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu