Chapter 24
Niall Pov
Ik stap het vliegtuig uit. Ik ben weer in London. Ik pak snel mijn bagage. Ik loop ook nog even snel naar de Starbucks. Ik bestel 2 Caramel Hot Chocolate large. Als ik de bestelling overhandig, ren ik naar buiten. Ik hou snel een taxi aan, en geef het adres. Eleanor heeft me al vertelt dat Diana bij haar deze 6maanden zou verblijven. Ik heb ook Paul al gebelt, om te zeggen, dat ik een week bij Diana blijf. Hij vond het eerst een belachelijk idee, maar ik kon hem toch overhalen.
Ik stap de taxi uit. Ik bedank de chauffeur, en geef geld aan hem. Ik pak mijn koffer, uit de kofferbak, en loop naar de deur. Ik klop aan. Eleanor maakt open.'Hi' zegt ze blij. En omhelst me.'Hi' zeg ik. Ik loop naar binnen. Ik zie Kaylee op de bank zitten. Is ze terug?, ze ziet er nou zo anders uit.'Kaylee?' vraag ik. Ze kijkt op.'Niall' zegt ze blij, en staat op, en omhelst me.'Sinds wanneer ben je terug, en waar was je?' vraag ik.'Sinds gisteren, en ik was bij een tante' zegt ze. Ik knik.'Nou fijn dat je weer terug bent' zeg ik. Ze knikt.'Maar wat doe jij hier, je hoort op tour te zijn?' vraagt ze.'Ik kom voor Diana' zeg ik. Ze knikt.
Ik loop naar boven. Ik weet niet welke kamer ik eigenlijk moet zijn. Ik wil net naar beneden lopen, om te vragen bij welke kamer moet zijn, maar dan hoor ik gesnik. Ik volg het geluid. En kom uit bij een van de logeerkamers. Zachtjes open ik de deur. Ik zie Diana bij het raam zitten, ze heeft oortjes in, en luistert muziek. Haar mascara is helemaal uitgelopen. Haar ogen zijn helemaal rood. Ik voel me zo schuldig. Ik wil niet dat ze zich zo voelt. Als zij depressief is, ben ik dat ook.
Ik loop zachtjes naar haar toe.Diana Pov
'Baby' hoor ik iemand achter me zeggen. Ik herken de stem meteen. Niall. Verbeeld ik me dit?
Ik draai me om. ik kijk in de mooiste blauwe ogen ooit. Ik verbeeld me dit niet. Ik zie er vast niet uit.'Niall?' vraag ik. Hij spreidt zijn armen. Ik doe mijn oortjes uit mijn oren, en ren naar hen toe. Ik huil in zijn armen.'Baby, pleas huil niet' zegt hij.'Baby look at me' zegt hij. Ik kijk omhoog. De tranen rollen nog steeds over mijn wangen. Mijn mascara is vast, helemaal uitgelopen.'Baby huil niet om mij, ik ben het niet waard' zegt hij, om mij te kalmeren.'Het doet pijn in mijn hart, als ik jou zie huilen' zegt hij, en neemt me weer in zijn armen.'Ik heb je zo gemist Niall' zeg ik. Ik drukt zijn lippen op de mijne. Hij trekt terug. Ik glimlach. Hij kust mijn tranen weg, waardoor zijn lippen vol zitten met mascara. Ik grinnik.'Wat?' vraagt hij.'Je lippen zitten vol met mascara' zeg ik.'Wacht' zeg ik, en sta op. Ik pak een doekje, en loop weer terug naar Niall. Ik maak zijn lippen schoon met het doekje.'Ben ik weer pretty?' vraagt hij. Ik lach.'Ja hoor' zeg ik lachend. Hij grinnikt.'Nou is het mijn beurt' zegt hij, en staat op. Hij pakt een doekje, en loopt weer naar mij. Hij veegt de uitgelopen mascara weg. Hij kijkt in mijn ogen, en ik in de zijne. Hij komt steeds dichterbijer, en niet veel later voel ik zijn warme, zoete, zachte lippen op de mijne. Hij trekt terug.'Ik heb wat voor je' zegt hij, en staat op. Hij pakt twee Starbucks bekers uit een tas.'Een Caramel Hot Chocolate voor jou, en een voor mij' zegt hij, en overhandigt mij een beker.'Dankje' zeg ik. Hij glimlacht naar me.'Hoelang blijf je hier?' vraag ik.'Een week' zegt hij.'Hoe heb je dat nou weer geregeld?' vraag ik verbaasd.'Ik ben gewoon weg gegaan, en heb daarna Paul gebeld' zegt hij. Ik knik.'Ik had je zo erg gemist' zegt hij.'Ik jou ook' zeg ik, glimlachend. Hij heeft me een kus op mijn hoofd. Ik neem een slok van mijn Starbucks.'Beloof je me, dat je altijd zal weten, dat ik in je hart zit' zegt Niall.'Ik beloof het' zeg ik glimlachend. Niall glimlacht, en geeft me een kus.'Ik hou van je' zegt hij.'Ik ook van jou' zeg ik.
'Zullen we even in bed liggen?' vraagt hij, ik knik. Ik schop mijn Uggs uit, en ga in bed liggen. Niall komt naast me liggen. Hij drukt me tegen zich aan.'Wil je even slapen?' vraagt hij lief. Ik knik. Hij geeft me een kus, en ik val in de armen van Niall, in slaap.
****
Aww.
Chapter 24 xHOUDOE BBY'S