Chapter 6
Kaylee Pov
Na de (vrij lange) kus, keek Liam recht in mijn ogen, ik smolt echt van binnen door zijn ogen, maar ik voel ook iets voor Harry, maar bij Liam is het anders, hij is verlegen, en zo lief en schattig, dus ik denk dat ik verliefd op Liam ben. Na even staren in zijn ogen, komt hij steeds dichterbijer,'Wil je mijn alles zijn?' fluistert hij in mijn oren,'Ja, ik wil niets liever', dan kust hij me. Na de kus, lopen we naar beneden.
Als we beneden zijn, zie ik dat iedereen er is, ik ga op de bank zitten, en Liam komt naast me zitten, en doet een arm om me heen, ik leun op hem en zo kijken we verder Tv, ik zie nog vanaf mijn ooghoek dat Harry ons jaloers aankijkt maar dat boeit me niet.
Diana Pov
Iedereen zit op de bank, naar de tv te kijken, als ineens Kaylee en Liam binnen komen. Kaylee gaat zitten op de bank en Liam komt naast haar zitten, en doet een arm over haar heen, Wacht Wat?! Heb ik wat gemist ofzo. Kaylee leunt op hem, en ik zie dat Harry jaloers hun kant op kijkt. Ik vraag Kaylee wel straks om uitleg.
'Waar denk je aan?' fluistert Niall in mijn oor.'Euhhm Niks' zeg ik en kijk in zijn mooi blauwe ogen. Hij komt steeds dichterbijer en hij kust me.'GET A ROOM!' schreeuwt Louis. Ik trek me terug en iedereen lacht.'Dit is een kamer' zegt Niall droog, en hij begint me weer te kussen.'Niet deze kamer!' ik trek me weer terug,'Oke dan gaan we wel naar boven' zegt Niall en hij trekt me mee.
Als we in mijn kamer zijn, gaat Niall op bed zitten, en ik ga op zijn schoot zitten, en ik begin met zijn vingers te spelen.'Heb je plezier?' vraagt Niall.'Jup' zeg ik droog, hij grinnikt. Even later kan ik niet meer zijn vingers spelen, omdat hij bezig is met mijn haar, ik weet ook niet wat hij aan het doen is maar ja.
'Klaar!' zegt Niall, ik ga naar mijn spiegel, en kijk naar het resultaat. Hij heeft een waterval vlecht gemaakt in mijn haar, hoe doet hij doet, zelfs ik kan dat niet,'Hoe the fuck heb je een waterval vlecht gemaakt, zelfs ik kan dan niet',hij glimlacht 'Heb ik van Perrie geleerd','En wie is dat?' vraag ik.'Zayn's vriendin' antwoord hij.'Het is zo mooi, ik wil het het liefst nooit eruit halen' zeg ik terwijl ik hem een knuffel geef.'Nou dankje' zegt hij grijnzend.'Kom we gaan even liggen, ik ben zo moe' zegt hij, ik knik. Ik ga liggen op mijn bed en Niall gaat naast me liggen. Hij drukt me tegen zich aan,'I love you, you will always be my princess' fluistert hij in mijn oor. Ik giegel, en hij geeft me een klein teder kusje op mijn lippen, ik glimlach en zet mijn hoofd op zijn borstkast.
****
Dit was Chapter 6 x
Bye, love you x