Chapter 15
Diana Pov
Ik sta nog steeds naar de test te kijken, ik ben gewoon zwanger. Hoe zou Niall hier op reageren. Ik ben echt bang voor zijn reactie, zometeen wil hij me nooit zien. Ik word uit mijn gedachten gehaald door Eleanor,'Omg Gefeliciteerd!' schreeuwt ze, ik laat een klein glimlach je zien,'Wat is er nou, je bent zwanger, je krijgt een kindje, wat is daar nou zo erg aan?' Vraagt ze bezorgd,'Ik vind het wel leuk, maar ik ben bang voor Niall ze reactie' zeg ik zacht,'Hij gaat het fantastisch vinden, kom we gaan het de andere laten horen' zegt ze, ik wil nog iets zeggen, maar ze trekt me al mee.
Als we beneden in de woonkamer zitten, zie ik iedereen wat zitten doen, sommige zitten op hun telefoon, of kijken tv.'Hey Princess' zegt Niall die me eens kus geeft,'Hi' zeg ik.'Diana heeft wat te vertellen' zegt Eleanor, Niall kijkt me vragend aan,'Ik zeg het wel meteen tegen iedereen' zeg ik.
Ik ga zitten op de bank, en alle ogen zijn op mij gericht. Wat haat ik die aandacht.'Wat wil je vertellen?' vraagt Niall die naast me komt zitten,'Nou euhhm je weet toch toen ik moest overgeven, nou Eleanor dacht dat ik zwanger was, maar ik vond dat ze onzin praatten, toen trok ze me mee naar de drogist, en gingen we een zwangerschap test halen, en nou blijkt het dat ik zwanger ben', het laatste zeg ik wat zachter.
Ik durf Niall niet aan te kijken.'Dus ik word Papa?!' vraagt hij, ik knik.'Dat is geweldig!' zegt hij enthousiast. Ik ben verbaasd om zijn reactie maar ook opgelucht. Iedereen feliciteert ons behalve Harry, die loopt zo maar weg, Weird.
Harry Pov
'En nou blijkt het dat ik zwanger ben' zegt Diana zacht. Dat is het. Mijn wereld is ingestort. Ik hou van Kaylee geloof me. Maar ik voel ook iets voor Diana, maar ik zei er nooit iets van omdat ze iets met Niall heeft. Nee Harry nou niet zo denken, je hebt Kaylee, maar Diana is ook zo mooi en slim en heeft een prachtige lach. Nee stop Harry, Diana is van Niall, en jij hebt Kaylee, punt uit. Ik word uit mijn gedachte gehaald door Kaylee die naast me komt zitten.
'Wat is er?' vraagt ze bezorgd. Ik wil haar niet kwetsen, Maar ze gaat zeker door blijven vragen tot ik antwoord geef.'Je kan me alles vertellen dat weet je toch?' vraagt ze, ik knik. Ik zucht diep, en leg haar alles uit. Als ik klaar ben voel ik een harde klap tegen mijn wang aan, Au dat deed pijn.'Het is uit' zegt ze, en rent weg. Nou ga ik nooit liefde vinden ik weet het zeker, waarom moet ik altijd op meerdere meisjes vallen?! Ik haat mezelf.
Kaylee Pov
Ik ren naar mijn kamer, en doe de deur op slot, en ga in een hoekje zitten. Ik voel een traan over mijn wang rollen, na eventjes komen er steeds meer en meer. Waarom moet dit weer bij mij gebeuren?! Ik ga denk ik nooit liefde vinden, niemand vind mij leuk.
Snap ik ook wel, ik ben niet knap, niet slim, en al helemaal niet grappig, in tegendeel tot Diana, zij kan zo een model worden, ze is slim, en is grappig, duh dat Harry haar wilt en niet mij.
Maar ik ben blij voor Diana, ze krijgt een kindje, had ik ook maar zo iemand als Niall. Maar nee hoor, ik val altijd op de verkeerde jongens. Ik zucht. Ik zie dat de deur open gaat, ik veeg snel mijn tranen weg, maar dat heeft geen zin, want je ziet toch dat ik gehuild heb door mijn rode ogen.
Ik zie dat Liam bij de deur is, hij komt naast me zitten,'Wat is er gebeurt?' vraagt hij zacht. Ik neem een diepe zucht, en vertel hem alles.'Woow' zegt hij, ik knik, hij doet zijn armen wijd open, en ik ga in zijn armen liggen, hij wrijft over mijn rug, ik glimlach dankbaar naar hem.
'Kom we gaan naar beneden' zeg ik, en we lopen naar beneden. Als we in de woonkamer zijn, kijkt iedereen naar mij, vind je het gek, ik zie er niet uit mijn mascara is uitgelopen, en ik heb rode ogen van het huilen, maar dat boeit me nou op dit moment echt niet.
Ik ga zitten, en Liam ook. Diana kijkt me bezorgden vragend aan.'Meekomen jij' zegt ze, en we lopen naar de gang.
Diana Pov
We lopen naar de gang.'Wat is er aan de hand?' vraag ik. Ze legt me alles uit, en ik kijk haar met open mond aan.'Is Harry gek geworden ofzo?!' zeg ik, best wel hard, ik weet zeker dat Harry het heeft gehoord, maar dat boeit me echt niet.'Wat een jerk' zeg ik, en geef Kaylee een knuffel, ze geeft me een dankbare glimlach, Ik glimlach terug, en we lopen terug naar de woonkamer.
Ik ga in Niall's armen liggen, hij geeft me een kus op mijn hoofd op mijn hoofd. Wat heb ik toch geluk met Niall.
****
Chapter 15 x
See you later, BITCHES ;)