Chapter 2

772 18 3
                                    

Oke hier praten de jongens gewoon Engels, maar ik schrijf het in het Nederlands. Love you x

****
Chapter 2

Niall Pov

'We zijn er bijna, we zijn er bijna, maar nog niet helemaal!'.'Louis shut up'. 'NEE!'. Ik zucht zo gaat het dus altijd als we in het vliegtuig zitten. 'Riemen vast alstublieft' hoor ik een stem zeggen, iedereen doet zijn riem vast.

Na 20 minuten zet ik mijn voeten eindelijk weer op de grond. We lopen meteen naar Paul. We stappen in de auto, en we rijden weg.

*Thuis*

'EINDELIJK! We zijn weer thuis WOEHOE!' Schreeuwen we allemaal te gelijk. Ik loop te trap op en ga meteen naar mijn kamer. Ik haal al mijn spullen uit mijn koffer en zet ze in mijn kast. Ik loop weer terug naar beneden, 'Ik ga even wandelen' zeg ik even snel tegen de jongens, ik pak een vest, en loop dan naar buiten.

Diana Pov

Ik wordt wakker door hele harde muziek. Als ik hoor dan het een liedje van One Direction is, weet ik meteen dat het Kaylee is, Kaylee is gek op One Direction, ze noemt zichzelf een "Directioner", ik vind ze wel leuke muziek hebben, maar ik ben niet echt fan van hun.

ik loop naar de badkamer, en douche even snel. Als ik klaar ben met douchen trek ik mijn lingerie aan. Daarna trek ik een high waisted wit shortje aan, met een tank top, en mijn witte nike airforce. Ik ga naar mijn make-up tafel en doe een beetje mascara op. Sommige meiden doen echt 1 kilo make-up op hun gezicht, maar ik heb niet zoveel make-up nodig, een beetje mascara is al voldoende voor mij. Ik doe nog een vissengraat vlecht in mijn haar, en doe ook wat sieraden om. Ik kijk goedkeurend in de spiegel, en loop dan naar beneden.

Beneden zie ik Kaylee al in de keuken staan, ze maakt een broodje.'Goedemorgen'.'Goedemorgen Babe, wat gaan we vandaag doen?' Vraagt ze. 'Ik ga even wandelen' zeg ik en ze knikt. Ik trek nog even mijn zwarte leren jasje aan, dan loop ik de deur uit.

Ik besluit om even naar het park te gaan. Ik loop door naar het park, als ik er ben ga ik op een bankje zitten. Er komt iemand naast me zitten. Het is jongen ik schat ongeveer 19/20 jaar oud, hij heeft blond haar, en blauwe ogen, ik ken hem denk ik ergens van.

'Hi' zegt hij. 'Hi ken ik jou niet ergens van?' Vraag ik.'Dat kan best' zegt hij grijnzend. Nou herken ik hem, hij is die blonde jongen op de posters van Kaylee. Hij zit in One Direction. 'Oh nou herken ik je, jij zit toch in die ene boyband One Direction?'.'Ja dat klopt' zegt hij glimlachend.'Mijn vriendin is een grote fan van jullie, mag ik misschien een foto met je maken?'.'Tuurlijk' antwoord hij. Ik pak mijn gouden Iphone 5S uit mijn zak, en maak dan een foto van ons twee. Tijdens dat ik de foto maak, gaat mijn mouw een beetje omhoog, en ik zie Niall vanaf mijn ooghoek naar mijn krassen op mijn arm kijken. Ik maak snel de foto, en doe dan snel mijn mouw omlaag.

Niall Pov

Ik zie dat haar mouw een beetje omhoog gaat, en ik zie allemaal krassen op haar arm. Krast ze zichzelf? Maar dat verdiend ze helemaal niet.
Ze maakt snel de foto, en doet dan snel haar mouw omlaag.
Ik pak haar arm en doe de mouw rustig omhaag. Ik zie nog ergere krassen.'Waarom doe je, je zelf dit aan?' vraag ik aan haar. Ze krijgt tranen in haar ogen.'Gewoon ik verdien het' zegt ze.'Je verdient het helemaal niet, je bent een super aardig en mooi meisje, je verdient dit echt niet!' Zeg ik.'Denk je?' Vraagt ze onzeker.'Ja ik denkt het niet alleen, het is gewoon echt zo'. Ze bloost, ze is zo schattig als ze bloost.
'Wil je Please stoppen met jezelf zo pijn te doen' vraag ik. Ze knikt 'Ik doe me best'.'Mooizo'.'Hoe heet je eigenlijk?' Vraag ik.'Diana' zegt ze zonder me aan te kijken. En ik begin kei hard Diana te zingen. Ze moet lachen. Haar lach is zo mooi. 'Ga je mee naar de Starbucks?' vraag ik.'Ja is goed'. We lopen naar de Starbucks.

Als we er zijn gaan we in de rij staan.
Als we aan de beurt zijn wil Diana iets zeggen 'Doe maar 2 Caramel Frappachino's Large' zeg ik snel.'Hoe wist je dat ik dat wou bestellen?' Vroeg ze verbaasd.'Uh Duhh iedereen lust Caramel Frappachino's' ze moet lachen. En ik ook, want ik realliseer me nou pas wat ik net gezegd heb. De vrouw van net komt er aan met ons drinken. Ik zie dat Diana haar portemonnee pakt ik pak em van haar af, en pak mijn portemonnee ik betaal de vrouw en ze loopt weg.'Dat hoefde je echt niet te doen hoor'.'Echt wel, ik ga geen meisje laten betalen' zeg ik. Ze glimlacht dankbaar naar me. Als we ons drinken op hebben. Lopen we weer naar buiten.'Zal ik met je meelopen naar huis?' vraag ik.'Ja is goed' antwoord ze. We praten onderweg nog wat, en we hebben ook nummers uit gewisseld. Als we bij haar deur staan geef ik haar nog snel een kus. Ze bloost.'Doei' fluister ik nog in haar hoor. En ik loop weg.

Diana Pov

Niall geeft me een kus, en fluistert nog in mijn oor 'Doei'. Ik krijg een rilling door mijn rug. En hij loopt weg. Ik maak de deur open. Daar staat Kaylee met haar armen in elkaar gevouwen.'Hier is mevrouwtje ik ga even wandelen' zegt ze grijnzend. Ik lach.'En wie was hij?','Niall' antwoord ik blozend.'Wacht wat bedoel je Niall van One Direction?!' 'Jup' zeg ik.'Omg omg omg je hebt gewoon iets met Niall Freaking Horan!' Zegt ze gillend.'Rustig ik heb niks met hem'.'Uhhu waarom gaf hij je dan een kus'. Ik voel mijn wangen weer rood kleuren Shit ik haat het als ik bloos.
'OEHH Is hier iemand misschien verliefd op Niall Horan' zegt ze met wiebelende wenkbrouwen.'Oke misschien' geef ik toe.'IK WIST HET!' 'Rustig de hele buurt hoeft het niet te horen' 'Oeps sorry'.

****
Dat was Chapter 2 dan.
Love youu x bye

In Love with Niall Horan.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu