Chapter 18
Diana Pov
Ik open mijn ogen. Ik kijk om me heen. Ik lig in Niall's armen. We liggen op de bank. Allemaal beelden van gisteren komen in mijn hoofd. Ik glimlach. Het was echt een geweldige avond. Niall opent zijn ogen, en ik kijk in zijn mooi zee blauwe ogen. Hij glimlacht.'Goodmorning baby' zegt hij met een ochtendstem, en geeft me een kus op mijn hoofd. Ik glimlach.'Goodmorning' zeg ik.
Ik wil opstaan, maar Niall houdt me tegen.'Please blijf nog liggen' zegt hij met puppy ogen. Hoe kan ik nee zeggen tegen die ogen. Ik knik. Ik ga weer terug liggen, en Niall drukt me harder tegen zich aan. Ik glimlach.
'Wat wil je vandaag doen Baby?' vraagt hij lief. Ik haal mijn schouders op.'Als ik maar bij jou ben' zeg ik. Hij glimlacht, en geeft me een klein teder kusje op mijn lippen. Ik glimlach. Ik hoor het bekende geluidje van een WhatsApp berichtje. Ik pak mijn telefoon, en ontgrendel mijn telefoon. Ik zie dat ik een berichtje heb van Eleanor.
Eleanor: Meidendag en logeren bij mij, met mij Perrie en Sophia ?
Ik: Is goed hoelaat moet ik bij jou zijn ?
Eleanor: Kom maar om 13:00 x
Ik: Is goed tot dan x
Eleanor: Tot dan x
En ik leg mijn telefoon weg.
'Niall ik heb vandaag een Meidendag met de meiden, en ik blijf bij Eleanor slapen' zeg ik. Niall kijkt verdrietig.'Oke' zegt hij.'Ik kom morgen gewoon weer naar huis, je kan toch wel een keer in je eigen huis slapen?' vraag ik lief. Hij knikt. Ik glimlach, en druk mijn lippen op die van hem.'Ik ga je lippen missen' fluistert hij in mijn oor. Ik giegel. En druk mijn lippen op de zijne. Na eventjes trek ik terug.'Ik moet nou echt mijn tas inpakken, het is al 12:00, ik moet bij Eleanor zijn om 13:00' zeg ik, hij knik.'Zal ik helpen?' vraagt hij lief. Ik knik.
We lopen naar boven. Ik pak een tas. En Niall helpt mee met mijn pyjama, mascara, kleding, kam, schoenen, en lingerie in de tas te stoppen. Als we klaar zijn gaan we op het bed liggen. Ik kijk naar de klok. Het is al 12:30! 'Omg! Het is al 12:30! Ik moet snel zijn!' zeg ik in paniek. Ik pak mijn spullen, en ren de badkamer in. Ik kleed me uit, en ga onder de douche staan. Na 5 minuten stap ik uit de douche. Ik droog me af, en doe mijn lingerie aan. Shit ik ben mijn kleding vergeten. Ik wikkel snel een handdoek om mijn lichaan, en loop de badkamer uit. Ik loop naar mijn kledingkast. Ik zie Niall grijnzen. Ik pak een zwarte skaterskirt, een witte crop top, en mijn Nike aire force , de witte en hoge versie. Ik zet de veters niet vast. En ik doe het bandje ook niet dicht. Ik doe wat mascara op. En doe wat sieraden op. Ik kam mijn haren door, en föhn het. Ik kam het door. En ik doe een snapback op. Ik voel niet veel later twee sterken armen me van achter knuffelen. Ik glimlach. Niall geeft me een kus op mijn wang.'Je bent zo mooi' zegt hij lief. Ik voel mijn wangen al rood kleuren. Waarom moet ik nou weer blozen!'Je bent schattig als je bloost' zegt hij,'Niet, en ik moet gaan' zeg ik. Ik pak mijn tas, en ik loop naar beneden. Niall volgt me. Ik geef hem een kus.'Ik ga je missen' zegt hij. Ik geef hem een knuffel. Hij glimlacht. Ik pak mijn sleutels, en telefoon, en ik loop naar mijn auto. Niall zwaait me uit. Ik geef hem nog een luchtkusje. En hij doet alsof hij het heeft gevangen. Ik grinnik. En rijd weg. Ik heb er echt zin in!
Even later kom ik aan bij Eleanor. Ik stap uit, en loop naar de deur, en bel aan. Eleanor maakt open, ze heeft een glimlach op haar gezicht zo groot als hier tot Tokyo. Ik glimlach.'Hi, kom binnen' zegt ze. Ik knik, en loop naar binnen.'Waar kan ik me spullen zetten?' vraag ik.'Volg mij maar' zegt ze. Ik knik, en volg haar. We lopen de trap op. En we lopen een kamer in. Ik denk die van Eleanor.'Leg maar hier neer' zegt ze. Ik knik, en leg mijn tas neer.
We lopen weer naar beneden, en ik zie de andere meiden, ik begroet hun ook, en ga dan zitten. Ik kijk op mijn telfoon, en ik zie dat ik een berichtje heb van Niall.
Niall: Veel plezier ! Ik ga je missen, tot morgen ! I love you Princess ! Can't wait to have you in my arms xxxxxxx
Ik glimlach. Hij is altijd zo lief voor me. ik besluit om wat terug te sturen.
Ik: I miss you to :( Ik kan ook niet wachten tot ik je weer zie x Love you to! xxxxxxx
Ik stuur het berichtje, en leg mijn telefoon weer weg.
'SHOPPEN !' schreeuwt Perrie, ik grinnik. Tuurlijk. Een meidendag met deze meiden, wordt zoiezo geshopt. We staan op, en lopen de deur uit. We lopen naar de auto van Eleanor.
Na veel gezongen met de radio, en veel gepraat in de auto, zijn we er eindelijk. We stappen uit, en lopen de stad in. We lopen eerst de Forever 21 in. Ik zie al meteen een crop top die ik moet hebben. Er staat "IRISH BOYS ARE THE BEST' op. Ik moet meteen aan Niall denken. Ik pak de crop top in mijn maat, en ik laat het aan de andere zien.'Aw, Niall zou em echt leuk vinden' zegt Sophia. Ik glimlach. Ik kijk nog wat door de winkel. En als we bij de kassa aangekomen zijn heb ik, die croptop, een highwaisted denim shortje, en nieuw roze jurkje, wat sieraden, en een nieuwe beanie, en ook nog nieuwe witte en zwarte high heels. Ik betaal en loop de winkel uit.
We lopen nog heel veel winkels in en uit. We zijn al bij H&M, Only, Sting, Sneakers, Primark, en Zara geweest. Het is al 17:00, en we gaan nou wat eten. We lopen naar Nando's. Wat me weer aan Niall laat denken. Ik krijg al vlinders in mijn buik als ik aan hem denk. We bestellen ons eten. En gaan zitten. Niet veel later komt ons eten, en beginnen we met eten. Als we klaar zijn, betalen we en lopen we Nando's uit. We lopen weer naar de auto, en stappen in.
*Bij Eleanor's huis*
We zitten allemaal op een matras, we kijken The Notebook. Opeens voel ik mijn telefoon trillen, ik heb een Snapchat berichtje van Niall. Ik ontgrendel mijn telefoon, en druk op het Snapchat berichtje. Het is een selfie van Niall, hij kijkt verdrietig met een pruillipje.' Er staan bij:"I miss you :(
Deze 4 idioten maken me gek ;("
Ik grinnik.'Wat is er zo grappig?' vraagt Perrie. Ik laat de foto zien. Ze glimlacht.'Hij kan echt niet zonder jou' zegt ze. Ik glimlach, en bloos. Grrr. Ze glimlacht. We kijken verder naar de film, en dan val ik in slaap. En deze keer niet in Niall's armen.
*Volgende ochtend*
Ik wordt wakker, door een zingende Perrie. Ik doe het kussen op mijn hoofd.'Perrie shut up' zeg ik geïrriteerd.'Ook goeiemorgen' zegt ze. Ik zucht. En zit weer recht. De andere zijn ook al wakker.'Mag ik douche gebruiken?' vraag ik aan Eleanor,'Tuurlijk!, De tweede deur links boven' zegt ze. Ik knik, en loop de trap op. Ik loop de badkamer in, en kleed me uit. Ik draai de kraan open, en ga onder de douche staan. Na 10 minuten, draai ik de kraan weer dicht. Ik droog mezelf af, en trek mijn lingerie aan. Ik trek het jurkje dat ik gister had gekocht aan. Het is een roze jurkje, dat boven wat strak is, en wijd uitloopt. Het komt wat boven mijn knieën uit. En het is strapless. Ik draag mijn witte ballerina's erbij aan. En doe wat sieraden om. Ik doe wat mascara op. En ik föhn mijn haar. Ik pak twee plukjes van voren, en doe ze van achteren vast, met een witte strik. Ik loop naar beneden, en pak al mijn spullen.'Ik ga meiden' zeg ik. Ze zeggen me allemaal gedag, en ik loop naar mijn auto.
Niall Pov
Ik kom bij het huis van Diana aan. Ik weet toch, waar de reserve sleutel licht. Ik pak de bloemenplant, en zie daar de sleutel. Ik pak de sleutels, en maak de deur open. Ik ga op de bank zitten, en wil net de tv aandoen, maar dan gaat de bel. Diana is er, eindelijk! Ik heb der zo gemist! Ik loop naar de deur, en maak de deur open. Maar dit is geen Diana. Het is Barbara. Mijn ex. Wat moet zij nou?!
'Hallo Niall' zegt ze, met een grijns. Ik walg van der. Ze loopt zomaar naar binnen zonder iets te zeggen.'Flikker op! Wat doe je hier?! Ga iemand anders lastigvallen' zeg ik. Haar grijns wordt nog groter. Ze loop naar me toe.'Ik weet dat je niet meer bij die Diana wil zijn, geef nou maar toe baby' zegt ze.'Ga weg! ik wil niks met jou! Ik hou van Diana!' zeg ik. Ze loopt naar me toe. En kust me. Ik sta verbaast en bevroren. En op dat moment komt Diana binnen...
****
OMG WAT GAAT ER NOU GEBEUREN?!
Dat kom je alleen tegen als je het volgende hoofdstuk leest ;)
Ik schrijf zo snel mogelijk weer verder!
SEE YA LATER BABE'S !