Chapter 25
Niall Pov
Ik heb net eten gemaakt, en de tafel gedekt. Ik heb bami gemaakt, het lievelingseten van Diana. Nou moet ik haar nog alleen wakker maken. Ik loop naar boven. Ik open de deur, en ik zie Diana nog wat gesloten ogen liggen. Ze is zo schattig als ze slaapt. Ik pak mijn telefoon, en maak een foto. Ik ga op de zijkant van het bed zitten.'Princess, wake up, ik heb eten gemaakt' zeg ik. Ze opent haar ogen.
Diana Pov
Ik open mijn ogen. Ik zie Niall zitten.'Baby, ik heb eten gemaakt' zegt hij lief. Ik glimlach dankbaar.'Dankje' zeg ik. Hij glimlacht, en geeft me een kus op mijn hoofd.'Kom we gaan naar beneden' zegt hij. Ik zucht.'Ben je moe?' vraagt hij. Ik knik. Niall tilt me op, in "Bride style" en loopt met mij in zijn armen naar beneden.
Beneden aangekomen, zie ik dat Niall de tafel heeft gedekt, en er liggen overal rozenblaadjes. Het is echt mooi.'Niall het is prachtig, dankje' zeg ik, en druk mijn lippen op de zijne.'Ik doe alles voor mijn princess, remember?'
Ik glimlach, en geef hem een kus. Hij schuift de stoel naar achteren, als teken dat ik erop mag gaan zitten. Ik glimlach, en ga zitten. Niall gaat zitten, en hij schept, bami voor mij, en hem op. Mijn lievelingseten. We beginnen met eten. Als we klaar zijn, ruimen we op, en wassen we af.Ik gooi wat water op Niall's gezicht. Hij grijnst, en gooit water terug. Zo begint het alweer, een watergevecht. Niet veel later, glijden we uit. Hier zitten we dan, helemaal zeiknat, lachend op de grond. En doordat Niall's lach zo aanstekelijk is, begin ik harder te lachen. Hij gooit weer wat water op me, ik sta op, en vul een emmer vol met water. Ik gooi de emmer, over Niall heen. Hij kijkt me strak aan. Ik lach. Hij pakt me vast, maar dan glijden we allebei uit. Ik lig op Niall. Hij kijkt in mijn ogen. Hij komt steeds dichterbijer, en drukt zijn lippen op de mijne.
****
Ik weet het, het is een slecht hoofdstuk. Ik heb geen inspiratie..
En sorry dat ik deze hele week niet had geschreven, maar ik had veel toetsen deze week, en ik voelde me ook niet echt goed. Maar ik probeer meer inspiratie te krijgen, en verder te schrijven!
En happy valetines day! Voor mij bekend als forever alone day!LOVE YA PRINCESS'