Chapter 22
Diana Pov
Ik kijk haar met grote ogen aan. Ze heeft nou ineens een blauwe dip dye in haar haar, en een tattoo bij haar oor waar op staan,'Love'
Ik kan gewoon echt niet geloven dat ze terug is. Ik vlieg haar om de hals. Tranen rollen over mijn wangen. Niet van verdriet, maar van blijheid. Eleanor vliegt Kaylee ook om de hals.'Waar was je al die tijd?' vraag ik.'Bij een tante van me' zegt ze. Ik knik.'Kom binnen en leg ons alles uit' zeg ik. Ze knikt. En volgt ons.
Kaylee Pov
'Kom binnen en leg ons alles uit' zegt Diana. Ik knik, en volg hun. We gaan zitten. Ze kijken me afwachtend aan. Ik zucht.'Ik heb gevoelens voor Harry maar ook voor Liam, en ik kan gewoon niet kiezen wie ik leuker vindt, Ik wil niemand kwetsen, dus dacht ik, dat ik beter weg kon gaan, dan hadden hun minder last van me' zeg ik.'Liam heeft een vriendin' zegt Eleanor zacht. Ik slik. Dat deed pijn.'Maar Harry is vrijgezel! Dus ik en Eleanor zorgen er wel voor dat jullie seks krijgen' zegt Diana. Ik en Eleanor schieten in de lach.'Diana doe normaal' zeg ik lachend. Ze grinnikt.'Wil je hier blijven slapen?' vraagt Eleanor. Ik knik,'Is goed' zeg ik.'Maar ik heb al mijn spullen al gebracht naar ons huis, dus ik heb geen pyjama bij' zeg ik.'Maakt niet uit, je mag er wel een van mij lenen' zegt Eleanor. Ik glimlach dankbaar naar haar.
Ik, Eleanor en Diana lopen de trap op, naar boven. We lopen een grote kamer in.'Deze kamer mag jij delen met Diana' zegt Eleanor. Ik knik.'En hier is een pyjama' zegt ze, en gooit een pyjama naar mij. Ik grinnik.'Dankje' zeg ik. En trek de pyjama aan. Als ik klaar ben, ga ik in bed liggen. Diana gaat ook in bed liggen, en Eleanor gaat naar haar eigen kamer.'Ik blijf hier wel, 6maanden lang' zegt Diana.'Hoezo?' vraag ik.'Niall is weg, en jij was ook weg, dus ik had geen zin om alleen in het huis te zitten, dus slaap ik nou bij Eleanor' zegt ze.'Kom je ook hier 6maanden?' vraagt ze.'Ja is goed, ik ga morgen mijn spullen wel halen' zeg ik.'Oke' zegt ze.'Welterusten' zeg ik.'Welterusten'
En ik val in een droomloze slaap..
*Volgende ochtend*
Diana Pov
Ik open mijn ogen. Ik zie Kaylee nog steeds slapend naast me liggen. Ik stap uit mijn bed, en pak al mijn spullen die ik nodig heb mee naar de badkamer.
Ik ga onder de douche staan. Ik voel de warme waterstralen op mijn huid. Ik heb Kaylee zo gemist. Toen ze weg was, leek het net of de helft van mijn hart weg was. Maar gelukkig is ze weer terug, en is mijn hart heel :)
Ik stap uit de douche. Ik droog mezelf af, en trek mijn lingerie aan. Ik doe een highwaisted denim shortje aan, en er zitten wat gaten in. Ik doe ook een witte crop top aan, en mijn zwarte leren jasje. Ik doe mijn zwarte doctor martens aan, en doe ook nog wat sieraden om. Ik föhn mijn haar, en kam het door. Ik doe een zwarte bandana in mijn haar, en doe ook wat mascara op. Ik kijk tevreden in de spiegel.
Ik loop de badkamer uit, en ik zie Kaylee al wachten.'He he, eindelijk, ik ziet hier al zeker 30minuten te wachten' zegt ze. Ik grinnik, en ze verdwijnt de badkamer in. Ik loop naar beneden, en zie Eleanor achter de tv.'Goeiemorgen' zeg ik.'Goeiemorgen' zegt ze terug, maar ze blijft gefocust naar de tv kijken. Ik loop de keuken in, en maak voor mezelf een broodje, en eet het op.'Diana kom snel!' schreeuwt Eleanor.
Ik ren de woonkamer in, en zie de jongens op tv.'Ze hebben een intervieuw, en het is live' zegt Eleanor opgewonden. Ik ga naast haar zitten, en kijk naar de tv. Ze vragen allemaal dingen, over familie, hun nieuwe album, etc. Nou zijn ze bij het onderwerp liefde.'Wie heeft er een vriendin?' vraagt de vrouw. Liam, Zayn en Niall steken hun hand op.'En wie zijn het?' vraagt de vrouw nieuwsgierig.'Mijn vriendin is Sophia, en ze is geweldig, I love you Soph' zegt Liam tegen de camera. Aww.'Mijn vriendin is Perrie, en ze is fantastisch' zegt Zayn. Aww dat is zo lief. Nou is Niall!,'Mijn vriendin is Diana, en ze is het beste wat me ooit is overkomen, ik zou echt niet weten, wat ik zonder haar zal moeten, I love you Princess, I miss you!' zegt hij, en kijkt in de camera. Aww, wie heeft twee duimen, en heeft het beste vriendje ooit, deze meid!
Mijn wangen beginnen rood te kleuren.'Aww dat is zo lief!' zegt Eleanor.'Hoezo is het uitgegaan met Eleanor?' vraagt de vrouw. Ik doe de tv uit. Eleanor is hier echt niet aan toe. Ze schenkt me een dankbare glimlach, ik glimlach terug.
Niet veel later, komt Kaylee, de woonkamer in lopen.'Hallo' zegt ze, en verdwijnt de keuken in. Ik hoor een geluidje uit mijn telefoon komen. Een WhatsApp berichtje. Ik ontgrendel mijn telefoon, en kijk van het bericht is. Van Niall.
Niall: Heb je net naar het interview gekeken?
Ik: Ja, wat je hebt gezegd was zo lief!
Niall: Wat ik zei was gewoon waar.
Ik: Ik mis je zo erg, ik weet echt niet of ik het langer kan volhouden zonder jou :(
Niall: I miss you to :( And your lips :(
Die 6maanden gaan zo voorbij. En wie weet kom ik wel langs.
Ik: Ik hoop het. Dat zou ik zo leuk vinden, maar is het niet teveel werk voor jou?
Niall: Nee hoor, ik doe alles voor mijn princess ;)
Ik: Aww. Maar ik moet gaan, want Eleanor blijft maar in mijn wang prikken.
Niall: Hoezo?
Ik: Wil ik niet zeggen.
Niall: Zeg nou maar x
Ik: Oke, ik was aan het blozen.
Niall: Aww baby daar hoef je je toch niet voor te schamen. Ik wil nou ook in in je wang prikken :(
Ik: Oke. Waag het om in mijn wang te prikken, als je terug bent! Maar ik moet gaan, want Eleanor stopt maar niet xxxx
Niall: Oke, bye Princess, I love you xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
En ik leg mijn telefoon neer.
Alles wat hij heeft gezegd, was zo lief. Ik hou zoveel van hem.'Eleanor stop nou!' zeg ik geïrriteerd. Eleanor grinnikt.'Oke, oke' zegt ze toch maar. Eindelijk. Kaylee komt naast ons zitten.'Zo wat is er allemaal gebeurt, toen ik weg was?' vraagt ze.'Niet erg veel' zeg ik. Eleanor vertelt alles. Ze spuugt bijna haar water uit haar mond, toen ze hoorde dat ik Louis ze zusje ben.
'Wat gaan we vandaag doen?' vraagt Eleanor. 'Ik mis de jongens' zeg ik. Ik zucht.'Zullen we anders gaan shoppen?' vraagt Kaylee. Ik heb echt geen zin om te shoppen.'Ja!' schreeuwt Eleanor. Ik zucht. En ik wordt meegesleurd.
****
YAAAYYY WEEKEND !!!
Dit was dan Chapter 22 x
Love ya guys !!
HOUDOE MOKKELS