Chapter 8 - I love you Deel 1
Ik word weer wakker in Niall ze armen, ik open mijn ogen, en ik kijk meteen in de mooiste blauwe ogen ooit,'Goodmorning Beuatiful' zegt hij, ik giegel,'Goedmorning' zeg ik, hij geeft me een kus op mijn wang, ik trek me los uit zijn greep,'Ik ga douchen' zeg ik, Niall kijkt me met puppy ogen aan,'Mag ik mee?' vraagt hij lief,'Oke dan' zeg ik.'Yaaayyy' zegt hij blij, ik grinnik.
Als we in de badkamer staan doet Niall zijn kleren uit, woow sixpack, en spieren, 'Leuk uitzicht?' vraagt Niall grijnzend, ik kijk snel weg, en zie Niall nog steeds glimlachen, hij stapt de douche in, en ik trek mijn kleren uit, ik stap de douche in, en Niall blijft me maar aanstaren,'Niall stop met staren' zeg ik lachend, hij komt steeds dichterbijer,'Sorry je bent gewoon zo mooi' fluistert hij in mijn oor, ik giegel, hij drukt zijn lippen op die van mij, zijn tong vraagt toestemming, die ik natuurlijk geef, onze tongen spelen een spel met elkaar, hij trekt zich terug,'I love you' fluistert hij in mijn oor,'I love you to' fluister ik in zijn oor, en ik geef hem kleine kusjes achter zijn oor, hij glimlacht,'Jij weet ook altijd waar mijn zwakke plekken zijn' zegt hij grijnzend, en dan geeft hij mijn kus.
Niall doet wat shampoo in mijn haar, en wast mijn haar, dan spoelt hij de shampoo eruit. Na een korte tijd draai ik de kraan dicht, en stappen we de douche uit, ik droog me af, en trek mijn lingerie aan, Niall trekt een boxer aan, en tilt me over zijn schouder op,'Niall laat me los!' schreeuw ik.'Nee' zegt hij lachend, hij rent de badkamer uit, en legt me rustig op bed, hij komt boven me hangen, en geeft me ruwe kusjes in mijn nek.'Niall stop' ik giechel, als hij steeds harder gaat zuigen, kan ik het niet laten, een klein kreuntje komt uit me mond, Niall moet grijnzen.
Hij trekt mijn bh los, hij begint me ruw te kussen, ik doe zijn boxer uit, hij kijkt me even aan, als hij mijn slipje wil uitdoen,'Weet je het zeker?' vraagt hij.'Ja' zeg ik. Hij doet mijn slipje uit, en doet nog snel een condoom om.
Hij gaat boven me liggen. Gekreun hoor je door de hele kamer, hij kust mijn mond, mijn nek, mijn borsten, en mijn buik. Ik geef hem kleine kusje achter zijn oor, ik zie hem grijnzen.
'Je was geweldig' zegt hij terwijl hij naast me komt liggen, hij geeft me een kus, en zo vallen we in slaap. Even later word ik wakker, omdat ik Niall hoor praten, ik doe mijn ogen open, en zie Niall met iemand bellen.'Ja is goed doei' zegt hij. Hij ziet dat ik wakker ben,'Lekker geslapen Princess?' vraagt hij terwijl hij naast me komt zitten, ik knik, hij geeft me een kus.'Met wie was je aan het bellen?' vraagt ik, hij zucht,'Met Paul, onze bodyguard, hij zei dat we over een week op tour moeten' zegt hij zacht. Ik kijk met tranen in mijn ogen naar beneden,'ow' zeg ik. Hij tilt mijn kin op met een vinger, ik kijk in zijn blauwe ogen, en hij in de mijne,'Maar jij en Kaylee mogen mee' zegt hij blij, ik glimlach en knuffel hem.
Ik zie dat Niall al zijn kleren aan heeft gedaan, ik sta op en pak mijn lingerie van de grond, ik trek mijn lingerie aan, en een schortje, een oversized trui, en mijn uggs, ik borstel nog even mijn haren door,'Niall wil je weer een waterval vlecht maken?' vraag ik lief,'Tuurlijk princess' zegt hij en komt achter me staan, als hij klaar is, sta ik op, en kijk in de spiegel,'Het is prachtig' zeg ik, hij legt zijn handen op mijn heupen, en geeft een klein teder kusje in mijn nek, hij glimlacht.
We lopen naar beneden, Niall heeft denk ik al ontbeten, anders zou die nou al dood zijn, ik zie iedereen in de woonkamer zitten, Louis, Liam, Harry en Zayn zijn just dance aan het spelen, en Kaylee, Eleanor en Perrie zitten op de bank hun uit aan het lachen. Ik loop naar de keuken, en maak een broodje, ik eet mijn broodje op, ik loop weer terug naar de woonkamer, en ga op Niall zijn schoot zitten. Nadat de jongens klaar zijn met just dance, gaan ik en de meiden koken.
We maken taco's. Als we klaar zijn, gaat iedereen aan tafel zitten, we eten onze taco's op,'Het is echt heerlijk' zeggen de jongens,'Dankje' zeggen ik, en de meiden. Als we klaar zijn met eten, ruimen ik en Eleanor op, terwijl de andere zich gaan klaar maken, want we gaan vandaag uit. Als we klaar zijn gaan we ons ook klaar maken....
****
Dit was het eerste deel van I love you.
Het volgende hoofdstuk wordt deel 2.
Love you x