Chapter 21
Diana Pov
Ik open mijn ogen. Ik kon gisteren niet bij Niall slapen, omdat ze nog een afspraak hebben met management, en daarna komen ze mij ophalen. Ik stap uit mijn bed, en loop naar de badkamer. Ik doe mijn pyjama uit, en stap de douche in. Na 10 minuten stap ik uit de douche. Ik droog me af, en trek mijn lingerie aan. Ik trek een grijze skaterskirt aan, een witte strakke crop top, en mijn hoge witte nike airforce. Ik bind de bandjes van mijn nike airforce niet vast.
Ik föhn mijn haar, en kam het door. Ik doe wat sieraden om, en doe wat mascara op. Ik kijk in de spiegel. Ik kijk naar het kettinkje dat ik van Niall heb gekregen. Ik hoop dat deze 6 maanden snel voorbij gaan. Ik zucht, en pak mijn tas. Ik loop naar beneden. Ik loop naar de keuken, en maak een broodje voor mezelf, en eet het op. Ik kijk op de klok, het is 9:55uur. Niall zou me om 10:00uur komen ophalen. Ik kijk nog wat op mijn telefoon, en hoor dan de bel gaan.
Ik loop naar de deur, en maak de deur open. Ik zie Niall staan. Ik glimlach. 'Hi' zegt hij.'Hi' zeg ik.'Je ziet er fantastisch uit' zegt hij.'Dankje' zeg ik, en bloos. Serieus Diana, Serieus?
Hij loopt wat dichterbijer naar me toe, tot we maar een paar centimeter van elkaar af zijn. Hij kijkt naar mijn lippen, en kust me. Ik zet mijn handen in zijn nek, en hij zet zijn handen op mijn heupen.'Hallo kan het wat sneller!' schreeuwen de jongens vanaf de auto. Ik voel mijn wangen rood worden, en Niall glimlacht. Hij pakt mijn hand, en we lopen naar de auto.
'Er is niet genoeg plaats, dus Diana jij moet op Niall's schoot zitten' zegt Paul. Ik knik, en ga op Niall's schoot zitten.
Niall drukt me harder tegen zich aan. Ik glimlach. Ik pak mijn telefoon, en kijk nog wat op Instagram, Twitter en Snapchat. Waar zouden de andere meiden zijn?'Jongens waar zijn de andere meiden?' vraag ik.'Die zijn al op Shiphol' zegt Zayn. Ik knik. Gelukkig heb ik de meiden nog want, anders zou ik echt gek worden.
We stappen de auto uit. Ik zie de meiden al staan. Ze rennen onze kant op. Ze geven me allemaal een knuffel. En lopen dan naar de jongens. Niall pakt mijn hand, en knijpt er wat in. Ik glimlach. Ik voel een traan over mijn wang rollen. Niall kust de traan weg.'Ik ga je zo missen' zegt Niall, en trekt me in een knuffel. Wat ga ik deze Horan Hugs missen. Niemand geeft zo'n goede knuffels als Niall.
Er rollen steeds meer tranen over mijn hangen, ik veeg ze weg, en loop naar de jongens. Ik geef ze allemaal een knuffel. 'Ik ga je missen zusje' zegt Louis. Ik glimlach.'Ik ga jou ook missen broer' zeg ik, en geef hem een knuffel.
Ik loop naar Niall. Hij drukt zijn lippen op de mijne.'I love you' zegt hij, en loopt weg, met de andere jongens. Perrie loopt naar me toe. Ze geeft me een knuffel. Ik glimlach.'Dankje' zeg ik. Ze glimlacht. Ik mis Eleanor. Ik loop met de meiden naar de auto van Sophia. Want hun waren hierheen gekomen met de auto.'Waar gaan we naartoe?' vraag ik.'Naar Eleanor, ik mis haar' zegt Sophia.'Ik ook' zeg ik.
We rijden naar Eleanor's huis. We stappen uit. Ik bel aan. Eleanor maakt open. Als ze ons ziet, krijgt ze een glimlach op haar gezicht.'Hallo chicka's!' Zegt ze. Ik grinnik. Eleanor blijft ook Eleanor.'Hallo!' zeggen we in koor.'Kom binnen' zegt ze. We lopen naar binnen.
We kletsen wat en kijken wat tv. Na eventjes gaan Perrie en Sophia weg.'Blijf jij nog? want ik verveel me kapot alleen' zegt Eleanor.'Ja graag' zeg ik.'Als je wil kan je die 6maanden ook hier blijven, als je wil, misschien voel je je dan minder aleen?' vraagt ze. Ik knik.'Graag, dankje' zeg ik.'Ga je mee me spullen pakken?' vraag ik, ze knikt. We lopen naar de auto van Eleanor en rijden naar mijn huis.
Ik pak een grote koffer, en doe daar al mijn spullen in. Wat heel wat is, want ik blijf daar voor 6 maanden.'Klaar' zeg ik.'Mooizo kom we gaan' zegt ze. Ik knik, en we lopen weer naar Eleanor's auto, en rijden weer naar haar huis.
'Waar kan ik mijn spullen leggen?' vraag ik.'Volg mij maar' zegt Eleanor. Ik knik, en volg haar. We lopen een grote kamer in.'Dit is jou kamer' zegt ze.'Het is hier echt groot' zeg ik. Ze grinnikt.'Yup' zegt ze droog.'Zal ik je mee helpen met uipakken?' vraagt ze. Ik knik,'Graag' zeg ik.
Als we klaar zijn, vallen we allebei neer op mijn bed. Helemaal uitgeput.'Zullen we zo een filmpje kijken?' vraagt ze.'Ja! welke film?' vraag ik.'Horror' zegt ze.'Je lijkt wel Niall, je weet dat ik niet tegen Horror kan' zeg ik.'Pleassseee' vraagt ze met puppyogen. Ik zucht.'Oke dan' zeg ik toch maar.'YES!' schreeuwt Eleanor. Ik grinnik.'Maar eerst pyjama aan!' zeg ik. Eleanor grinnikt. Ze knikt. Ik loop naar de badkamer, en trek mijn kleren uit. Ik ga onder de douche staan. Na 5 minuten, stap ik uit de douche, ik droog me af, en trek mijn lingerie en pyjama aan. Ik kam mijn haar door, en maak een vlecht in mijn haar.
Ik loop de badkamer uit, en loop meteen naar beneden. Ik zie Eleanor de film uit de kast pakken. Ze doet de cd er in, en gaat op de bank zitten met een bak ships.'Jij kan echt niet even wachten op mij he' zeg ik lachend. Ze schudt heel droog haar hoofd. ik ga naast haar zitten, en kijk naar de film.
'Nee open die deur niet, nee niet openen' zeggen ik en Eleanor zachtjes. De film is echt eng, maar toch spannend. Dit is de eerste horror film die wel leuk is. Het meisje in de film maakt de deur open, en er komt een moordenaar uit. Ik en Eleanor gillen het uit. Ik hoor de bel gaan, waardoor ik en Eleanor schrikken en harder gillen. Ik en Eleanor lopen naar de deur. We zijn helemaal in schok door die film. Ik pak de deur klink, en draai em open.
Ik kijk met grote ogen naar de gene die voor me staat. Kaylee...
****
OMG KAYLEE IS TERUG :o
En kan Diana 6maanden overleven zonder Niall?
Lees het in het volgende hoofdstuk ;)
Lol.
HOUDOE X