Chapter 12
Diana Pov
Ik wordt midden in de nacht zwetend, en gillend wakker, Niall kalmeert me, hij doet zijn armen om me heen, en zingt een stukje voor me, volgens mij is het van Little Things.'Het was maar een droom' fluistert hij in mijn oor, ik knik,'Ja' zeg ik, hij geeft me een kus op mijn hoofd, en ik val in slaap.
*10:00 s'ochtends*
Ik doe mijn ogen open, en ik zie Niall naast me liggen, hij heeft zich al omgekleed, hoe lang heb ik wel niet geslapen?!,'Goedemorgen schone slaapster' zegt Niall, en geeft me een kus,'Hoelaat is het?' vraag ik,'10:00 uur' zegt hij, ik knik. Ik sta op,'Ik ga even douchen' zeg ik, terwijl ik, mijn lingerie pak, en een setje kleren.
Ik loop de badkamer in, ik doe de deur dicht, ik doe mijn pyjama uit, en ga onder de douche staan, na 10 minuten, stap ik de douche uit, ik droog mezelf af, en trek mijn lingerie aan, ik trek het setje aan dat ik gepakt uit, dat bestaat uit, een high waisted wit shortje, een roze tank top, en mijn witte lage airforce.
Ik föhn mijn haar, en kam het door. ik doe nog wat mascara op, en doe wat sieraden om, ik loop de douche uit, en ik zie dat Niall een winkel tasje vast heeft.
Niall Pov
Ze komt de deur uit, ik ga het jurkje nou geven, dat ik gister had gekocht.
Ze ziet dat ik een winkel tasje vast heb.
'Wat zit daar in babe?' vraagt ze.
Ik pak het jurkje uit de tas.
'Omg Niall, maar ik betaal je het terug'
zegt ze.
'Nee echt niet, dit is een cadeautje voor jou, en wen er maar aan' zeg ik met een knipoog. Ze geeft me een knuffel, en drukt haar lippen op de mijne, oeps bijna vergeten ik heb nog wat voor haar.
'Wacht ik heb nog voor je' zeg ik,'Nog wat?' vraagt ze, ik knik.'Doe je ogen maar dicht, ik pak het kettinkje, het is een kettinkje met een hartje, en in het hartje zit in een foto van ons samen, en er staan in,"I always will love you Princess" ik ga achter haar staan, en doe het kettinkje om bij haar.'Oke nou mag je je ogen openen' zeg ik, ze opent haar ogen, en kijkt meteen met open mond in de spiegel, naar het kettinkje,'Niall het is prachtig' zegt ze vol bewondering,'Maak maar eens open' zeg ik.
Ze maakt het hartje open, en ze krijgt tranen in haar ogen, langzaam rolt er een traan over haar wang, ik kus de traan weg,'Princess why are you crying?' vraag ik,'Ik hou gewoon zoveel van je' zegt ze, en geeft me een kus, ik trek terug, en ik kijk haar mooie blauwe ogen,'Ik hou ook super veel van jou' zeg ik, ze glimlacht,'Kom dan gaan we naar beneden' zeg ik, en pak haar hand.
We lopen de trap af. Als we de woonkamer binnen komen, is iedereen ergens mee bezig, Louis en Harry zijn aan het kloten, Liam zit geïrriteerd naar hun te kijken, Zayn zit op zijn telefoon, en de meiden kletsen met elkaar,'Ik ga even naar de meiden' zegt ze ik knik en ik geef haar een kus.
Diana Pov
'Heey Meiden' zeg ik,'Hi' zeggen ze allemaal,'Wauw Diana, je hebt echt een mooi kettinkje om, van waar heb je die gehaald?' vraagt Perrie,'Nou, Niall heeft het net aan me gegeven' zeg ik,'Het is echt prachtig' zegt Eleanor, ik glimlach,'Kan je het hartje openmaken?' vraagt Kaylee,'Ja' zeg ik en maak het hartje open,'Awh' zeggen ze allemaal tegelijk, ik glimlach, we kletsen nog wat,'Ik verveel me' zegt Perrie.'Zullen we een film kijken?' vraagt Kaylee,'Ja Horror!' schreeuwt iedereen, zelfs de jongens,'Nee!' schreeuw ik,'Ik bescherm je wel zegt Niall terwijl hij zijn armen om me heen doet, en hij me een kus in op mijn wang geeft, ik zucht,'Oke dan' zeg ik toch maar,'YAAAAAYYY!' schreeuwt iedereen. ik grinnik.
De film begint, en het is meteen al eng, ik schrik op, en verstop mijn hoofd in Niall ze T-Shirt.'Je hoeft niet bang te zijn, ik ben bij je' fluistert hij in mijn oor, de rest van de film blijf ik zo zitten, dan voel ik mijn oogleden zwaarder worden, en val ik in slaap, in Niall zijn armen.
Niall Pov
Ik zie dat Diana in slaap is gevallen, ik breng haar baar boven, en leg haar op bed, ik loop weet naar beneden, en kijk verder naar de film.
Diana Pov
Ik word wakker, doordat beneden heel hard geschreeuwd wordt, ik loop naar beneden, en ik zie iedereen een kussengevecht houden, als ik binnekom, zijn alle ogen op mij gerecht, dan komt iedereen steeds dichterbijer, en slaan ze met hun kussens op mij, ik lig helemaal in een deuk, en kom niet meer bij, na een tijdje, pak ik ook een kussen, en doe ik mee.
*1 uur later*
We zitten uitgeput op de bank, dat was echt leuk, het is al donker buiten, maar ik ben nog niet moe.'Zullen we naar boven gaan?' fluistert Niall in mijn oor, ik knik, en hij tilt me over zijn schouder heen op,'Niall laat me los! Niet alweer he?!', Niall lacht, zijn lach is zo aanstekelijk, dus ik moet ook lachen, Niall laat me op bed vallen,'Maar ik ben nog niet moe' zeg ik,'Mooizo' zegt Niall met een grijns, en ik trek zijn T-Shirt uit.
****
Oke ik skip even dat stukje lol.
Maar dit was dan Chapter 12 x
Bye, Love you x