Chapter 17

533 17 2
                                    

Chapter 17

Diana Pov

Ik open mijn ogen. Niall ligt niet meer naast me. Ik sta op, en loop naar de badkamer, ik draai de kraan open, en ga onder de douche staan. Na 15 minuten ga ik eruit. Ik droog me af, en trek mijn lingerie aan. Ik trek mintgroen jurkje aan, dat boven strak is. en om mijn middel wijd uitkomt. Ik trek mijn witte netkousen aan, ik trek ook mijn mint groene hakken aan. Ik krul me haar, en doe wat mascara op.
En doe ook wat sieraden om,(A/N Ik hoef niet steeds te zeggen dat ze het kettinkje omheeft dat ze van Niall had gekregen, want die heeft ze dag en nacht om, ze doet het alleen uit als ze gaat douchen)

Als ik de trap af loop, ruik ik de geur van warme broodjes en croissantjes, ik glimlach. Als ik de keuken inloop, zie ik Niall druk bezig. Ik glimlach. Ik loop naar hem toe, en doe mijn armen van achter om hem heen. Hij draait zich om, en kust me,'Goodmorning Princess, vandaag wordt een dag met alleen wij tweeën', zegt hij. Ik knik.'Ik heb er zin in' zeg ik. Hij loopt naar de tafel, en schuift de stoel naar achter, als teken dat ik daar mag gaan zitten. Ik glimlach, en ga op de stoel zitten, hij gaat ook zitten, en we beginnen met eten.'Waar gaan we vandaag eigenlijk naartoe?', Niall grijnst van oor tot oor.'Geheim' zegt hij, en geeft me een kus op mijn wang, en pakt de borden op, en loopt naar de keuken. Ik zucht. Ik sta op, en help mee met afruimen.

'Geef me een hint. Moeten we veel lopen?' vraag ik, hij knikt.'Oke dan ga ik wat simpels aan trekken', zeg ik, en loop de trap op.

Ik trek mijn kleren uit, en trek een highwaisted denim schortje aan, met een witte croptop, en mijn zwarte doctor martens, en ik doe mijn haar in een vlecht. Ik pak nog een tasje, en doe mijn telefoon, sleutels en wat geld in.

Als ik de trap af loop, zie ik Niall al staan,'Kom' zegt hij en pakt mijn hand,'Dit wordt een top dag' zegt hij, en geeft me een kus, ik glimlach, en we lopen de deur uit, opeens voel ik twee handen voor me ogen, en kan ik niks zien,'Je mag niks zien babe' zegt hij. Ook al zie ik hem nou niet, ik weet gewoon dat hij aan het grijnzen is.

-

Ik voel dat we lopen op gras,'3,2,1', en Niall doet zijn handen weg. Ik kijk om me heen, ik zie een meertje, met prachtig helder water, ik zie ook overal bloemen in verschillende kleuren, en de lucht is helder. Het is hier werkelijk prachtig.'Vind je het wat?' vraagt Niall.'Vind ik het wat?, Het is prachtig Niall!' zeg ik, en vlieg hem om de hals.'Ik wist wel dat je het mooi zal vinden' zegt hij, ik glimlach, ik kijk in zijn zee blauwe ogen, en hij komt steeds dichterbijer, hij kijkt naar mijn lippen, en niet veel later voel ik zijn zachte zoeten lippen op de mijn, Niall glimlacht tijdens de zin, hij trekt terug, en trekt me mee.

We zijn aangekomen, bij een bloemenweide met een deken, een picknickmand, en allemaal lekkers,'Heb jij dit allemaal gedaan?' vraag ik, Niall knikt, en wordt lichtjes rood. Ik vlieg hem weer on de hals, en ik druk mijn lippen op die van hem, we hebben geen balans meer, en even later vallen we op de grond, Ik lach, en Niall ook. Wat hou ik toch van zijn lach.
We gaan weer recht zitten. En ik kijk naar al het lekkers op het deken,'Wanneer heb je dit allemaal gedaan?' vraag ik. Niall grinnikt,'De jongens hebben me meegeholpen' zegt hij, ik glimlach, en geef hem een kus op zijn wang. En we beginnen met eten, het is best donker geworden, we doen alles in de mand en gaan liggen.

De lucht is nou helemaal zwart, met allemaal prachtige sterren. Ik blijf maar naar de sterren staren, ze zijn zo mooi.'De sterren zijn zo mooi' zeg ik zacht.'Niet zo mooi als jou' zegt Niall. Ik glimlach. Ik ben echt niet mooi. Maar ik ga er niet tegen in, anders hebben we zometeen weer een discussie over dat ik wel mooi ben of niet. Ik druk mijn lippen op die van hem, en zijn tong vraagt toestemming, die ik hem natuurlijk geef. Na even, trek ik terug, ik glimlach,'Kom we gaan, het is al erg donker', zeg ik, Niall knikt. We lopen hand en hand naar huis.

*thuis*

Ik doe mijn schoenen uit, en ik loop de woonkamer binnen. De woonkamer is helemaal versierd met rozen, en kaarsen, en een openhaard, en er liggen dekens op de bank, en twee koppen warme choco op tafel, ik glimlach, en niet veel later voel ik twee armen me van achter knuffel.'Niall dit hoefde je echt niet allemaal te doen' zeg ik, en draai me om,'Jawel, nou naar boven trek iets comfortabels aan, en kom naar beneden' zegt hij vastbesloten, ik zucht. Ik trek de oversized sweater van Niall aan, ik hoef geen pyjama schortje ofzo eronder, want de sweater komt ietsje boven mijn benen, ik trek mijn Uggs aan, en doe mijn haar opnieuw in een vlecht, ik loop naar beneden, en zie Niall al liggen op de bank, hij klopt op de plaats naast hem, als teken dat ik naast hem mag gaan liggen, ik ga naast hem liggen, en hij geeft me drie films om uit te kiezen,'Kiezen!' zegt hij, ik grinnik. Eentje is een horror film, de andere ook, en de derde is the notebook.'The Notebook' zeg ik,'Pleas kunnen we horror kijken?' vraagt Niall smekend. Ik schud mijn hoofd,'Nee Niall je weet dat ik niet tegen Horror kan' zeg ik. Hij grijnst,'Dan knuffel ik je toch de hele tijd' zegt hij. Na een tijdje zeg ik toch ja. Ik zucht. Hij doet de cd erin.

Het begint al eng, ik schrik even, maar herstel me dan weer. Niall houdt me de hele tijd dicht bij zich. wat heel fijn is want hij is lekker warm. Opeens krijg ik buikpijn,'Niall doe de film op pauze als je wil ik moet naar de wc' zeg ik. Hij knikt, en zet de film op pauze. Ik loop naar de wc. Oh nee niet nou he, ik ben ongesteld, ik heb hier echt geen zin in, maarja, ik gebruik wat maandverband, en loop weer terug naar Niall. De steken worden steeds erger. Ik ga naast Niall zitten, en zucht.'Wat is er?' vraagt hij bezorgt, ik kijk naar beneden,'Je kan me alles vertellen, maakt niet uit wat' zegt hij bezorgd.'Ik ben ongesteld' zeg ik zacht, Niall maakt een oh geluidje,'Maar daar hoef je je toch niet voor te schamen, ik ben je vriendje' zegt hij. Ik knik.'Heb je veel pijn?' vraagt hij bezorgd, ik knik. Niall doet de sweater wat naar boven, en zet zijn warme handen op mijn buik, ik glimlach,'Beter?' vraagt hij lief, ik knik,'Veel beter' zeg ik. Hij glimlacht. Hij geeft me een kus op mijn wang. ik glimlach. We kijken verder naar de film. En na veel spastische sprongen van schrik, en veel knuffelen met Niall, val ik in slaap in zijn armen. Bij de gene van wie ik echt houd.

****

Sorry dat ik deze hele week niet had ge-update :( Ik had het veel te druk met school, en ik was ziek. Sorry. Maar dit was dan Chapter 17 ! Love you x

Byee

In Love with Niall Horan.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu