Chapter 7
Diana Pov
De volgende ochtend word ik wakker, in Niall zijn armen, we zijn dus gewoon in slaap gevallen.'Goodmorning Princess' zegt hij.'Goodmorning' zeg ik en glimlach. Ik wil opstaan, maar Niall trekt me terug naar hem toe,'Please blijf nog even liggen?' vraagt hij met puppy ogen.'Nee Niall ik moet echt gaan douchen, en deze kleren uit doen','Mag ik dan mee douchen, dat bespaart water' zegt hij grijnzend.'Blijf naar dromen doei Nialler' zeg ik nog voordat ik de badkamer deur dicht doe.
Ik doe mijn kleren uit, en ga onder de douche staan, na 15 minuten ga ik uit de douche, ik droog me af en doe mijn lingerie aan. Ik ben alweer mijn kleding vergeten, ik zucht, ik wikkel een handoek om mijn lichaam, en loop dan de badmaker uit, ik zie Niall op bed liggen, hij is bezig met zijn telefoon, als hij mij ziet, grijnst hij meteen van oor tot oor. Ik loop naar mijn kledingkast en pak een van de jurkjes die ik laatst bij de Burberry winkel heb gekocht, het is een crèmekleurig jurkje, ik pak nog mijn witte hakken. Ik kleed me om, en zie dat Niall naar me blijft kijken,'Leuk uitzicht?' vraag ik lachend.'Uhhu' zegt hij terwijl hij maar naar mij blijft kijken.
Ik loop naar mijn make-up tafel, en doe wat mascara op. Ik droog mijn haar met mijn föhn, en kam het dan door, ik doe nog wat sieraden om. Als ik klaar ben, hoor ik beneden Louis en Zayn schreeuwen.'Ik denk dat Perrie en Eleanor er zijn','Wie is Eleanor?' vraag ik, ik weet wel dat Perrie de vriendin van Zayn is, maar van haar heb ik nog nooit iets van gehoord.'Dat is Louis' vriendin, ze is heel aardig' ik knik.
We lopen naar beneden, ik zie iedereen al zitten, ik zie dat Kaylee in gesprek is met Perrie en Eleanor. Ik loop naar ze toe,'Hi ik ben Diana' zeg ik terwijl ik ze allebei de hand schud,'Perrie','Eleanor', we gaan weer zitten.'Serieus Niall kan echt niet een moment zijn mond houden over jou' zegt Eleanor. Ik voel hoe mijn wangen rood kleuren grr.'Hebben jullie al eigenlijk iets?' vraagt Perrie.'Ja' zeg ik glimlachend.'Awh gefeliciteerd!' zeggen ze tegelijk,'Dankje'.'En jij Kaylee?' vraagt Perrie,'Ik heb iets met Liam' zegt ze,'Jij verteld ook niks meer he' zeg ik lachend, we feliciteren haar nog.
'Ik wil shoppen!' zeggen Perrie en Eleanor, ik grinnik. Perrie en Eleanor staan in eens allebei op,'Kom we gaan shoppen' zeggen ze vastbesloten.'Maar ik ben blut' zeg ik nogmaals. Dan komt Niall achter me zitten en doet zijn armen om me heen,'Hier neem dit' en hij overhandigt mij zijn creditcard,'Maar Niall..' ik kan mijn zin niet afmaken doordat hij zijn vinger op mijn mond doet,'Jij gaat gewoon gezellig shoppen met de meiden, en je gebruikt mijn creditcard' zegt hij vastbesloten.'Oke dan' zeg ik zuchtend. ik sta op en pak nog een klein tasje, om mijn telefoon en de creditcard en al in te doen. Ik pak ook nog een witte cobeir, ik geef Niall nog een kus, en dan trekken de meiden me mee naar buiten.
We lopen naar de auto van Kaylee, en gaan erin zitten, ze start de motor en dan rijden we naar de stad, ik zet nog de radio aan, als we het liedje, Best Song Ever horen, beginnen we gelijk kei hard mee te zingen. Dit is het enige liedje die ik van hun ken, en natuurlijk What Makes You Beautiful.
Kaylee parkeert de auto, en we stappen uit de auto, we maken nog wat foto's met elkaar, en dan lopen we verder. Als we in de target zijn, zie ik dat Eleanor en Perrie naar een meisje lopen met krullend haar. Ze praten nog wat, en dan lopen ze onze kant weer op,'Meiden dit is Danielle, de ex van Liam, maar ze is echt een schat' zegt Perrie. We maken kennis met elkaar, en er is meteen een klik,'Winkel je mee met ons?' vraag ik smekend.'Ja tuurlijk' antwoord ze.
We lopen nog een paar winkels in en uit, we zijn al naar Target, H&M, Primark, Forever 21 en de Victoria Secret winkel gegaan. Ik en Kaylee wisselen nog nummers uit met Danielle, we nemen nog afscheid van haar, en lopen dan weer terug de auto in, we stappen in en rijden dan weer naar huis.
Thuis aangekomen maakt Kaylee de deur open, en we rennen meteen de woonkamer in met weet ik veel tassen, we laten alles op de grond vallen en gaan uitgeput op de bank zitten. de jongens zitten er ook bij.'Zo zo krijgen jullie eindelijk genoeg van al dat schoppen',vragen de jongens tegelijk 'Ja' zeg ik.'Nee' antwoorden Kaylee, Perrie en Eleanor, ik kijk ze verbaasd aan,'Hoe kunnen jullie nog steeds zin hebben in shoppen?' vraag ik verbaasd. ze halen hun schouders op.'Ga je me straks laten zien wat je gekocht hebt?' fluistert Niall in mijn oor.'Is goed' fluister ik glimlachend terug, ik weet dat ik ook lingerie heb gekocht maar dat laat ik hem dus echt niet zien.
Ik en Niall lopen naar boven, met alle tassen. Als we aangekomen zijn bij mijn kamer, laat ik mezelf op bed vallen,'Ik ben zo moe' zeg ik. Niall komt naast me liggen,'Maar je zou me toch laten zien wat je gekocht hebt' zegt hij met puppy ogen, ik zucht en sta dan op, ik pas alles voor Niall, en ga dan weer liggen,'Je bent een ding vergeten' zegt hij,'Wat dan?', Hij staat op en pakt mijn lingerie uit de tas.'Nee Nialler','Jawel','Nee' zeg ik vastbesloten, hij zucht, ik grinnik.
Hij komt weer naast me liggen, en geeft me een kus,'Komen jullie vandaag bij ons slapen, Eleanor en Perrie zullen er ook zijn?' vraagt hij.'Is goed' zeg ik. Ik sta op en pak een grote tas, en doe daar mijn lingerie, kleding, schoenen, bikini en mijn mascara en al in. We lopen weer naar beneden, als we beneden zijn zie ik iedereen druk bezig op zijn telefoon, verslaafden,'Opstaan we gaan naar huis!' schreeuwt Niall. Iedereen schrikt op,en staat dan op. We gaan met twee auto's, want in een auto passen we niet allemaal. Ik ga bij Niall, Eleanor, Louis, Perrie en Zayn. En in de andere auto gaan Kaylee, Liam en Harry.
Als we bij hun huis zijn aangekomen, gaat iedereen meteen naar zijn kamer. Ik trek mijn pyjama aan en ga dan in bed liggen, Niall komt naast me liggen, en drukt me tegen zich aan en geeft me een kus,'Sleepwell Princess' zegt hij en geeft me nog een kus. Dan val ik in slaap in zijn armen.
****
Dit was dan Chapter 7 x
Love you x