Chapter 20
Diana Pov
Ik open mijn ogen. Ik lig in Niall's armen. Ik glimlach. Ik probeer langzaam uit zijn greep te komen. Ik stap uit bed, en loop naar de badkamer. Ik trek het t-shirt uit van Niall, en ga onder de douche staan. Na 10 minuten stap ik er uit. Ik droog me af, en trek mijn lingerie aan. Ik heb mijn kleding weer vergeten-_-
Ik wikkel een handdoek om mijn lichaam, en loop de badkamer uit. Ik zie dat Niall nog slaapt. Hij is zo schattig als hij slaapt.
Ik loop naar mijn kledingkast. Ik pak een witte skaterskirt, een zalmroze crop top, en mijn bruine sandalen. Ik kleed me om, en doe mijn haar in een vlecht. Ik doe nog wat sieraden om. En doe ook nog wat mascara op.
Nou nog alleen Niall wakker maken. Ik loop naar hem toe. Ik ga op de zijkant van het bed zitten.'Niall it's time to wake up' zeg ik. Niall mompelt iets. Ik zucht.'Geen kusjes of knuffels voor een week' zeg ik. Niall schrikt op. Ik glimlach. Die truc werkt altijd. Ik geef hem een kus,'Ik ben beneden' zeg ik, hij knik. Ik loop de trap af, en zie Louis in de keuken staan. Die is vroeg op.
Ik loop de keuken in.'Goeiemorgen' zeg ik.'Goeiemorgen' zegt hij. Ik maak een broodje voor mezelf, en eet het op.
Louis Pov
Ik ga het haar nou vragen. Ik moet het gewoon weten.'Diana' zeg ik.'Ja' zegt ze.'Kom even zitten ik moet je wat vertellen' zeg ik. Ze knikt, en kijkt me bezorgt aan. We gaan zitten op de bank, en ze kijkt me afwachtend aan.'Nou mijn moeder had dus vroeger nog een dochter, naast al mijn andere zusjes. Maar die werd ontvoerd. En ik denk gewoon dat ze hier nog in London leeft, en dat ze nog in leven is. Maar dus ik dacht, omdat jij best veel op me lijkt, en mijn zusje Diana heet. Kan jij best wel mijn zusje zijn' zeg ik.
Diana kijkt me met open ogen aan.'Dat kan niet' zegt ze.'Dus wel, we kunnen een DNA test doen?' vraag ik. Ze knikt.'Hoorde ik DNA?' schreeuwt Zayn. Ik en Louis schieten in de lach. Hij komt de woonkamer in rennen, en begint DNA te zingen. Ik en Louis komen niet meer bij.
Na dat we uitgelachen zijn. Komt Niall naar beneden.'Hey' zegt hij, en geeft me een kus. Ik glimlach,'Hey' zeg ik. Hij loopt naar de keuken.'Wanneer zullen we gaan?' vraag ik.'Nou?' vraagt Louis. Ik knik.'Is goed' zeg ik.'Niall ik en Louis zijn even weg doei!' zeg ik. En ik en Louis lopen naar Louis' auto.
*In het ziekenhuis*
We hebben net de DNA test gedaan, we zitten nou te wachten op de uitslag. Ik en Louis broer en zus. Dat wordt nog wel wat. De dokter kont de kamer binnen.'We hebben de uitslag' zegt hij. We kijken hem afwachtend aan.'Volgens de DNA test zijn jullie broer en zus' zegt hij. En hij loopt weg. Ik kijk voor me uit. Niet dat ik niet blij ben ofzo. Maar, ik heb gewoon andere ouders. En ik heb ook zusjes. Ik voel twee armen om me heen.'Jeej ik heb nog een zusje' zegt Louis. Ik grinnik.'Kom we gaan het de andere vertellen' zegt hij enthousiast. Ik knik. En we lopen naar zijn auto.
*thuis*
We lopen de woonkamer in, waar iedereen zit. Iedereen kijkt onze kant op.'We hebben nieuws' zegt Louis.'Diana is mijn zusje!' zegt hij. Iedereen kijkt ons vragend aan. Louis vertelt het hele verhaald. Iedereen maakt een "Oh" geluidje.'Dus Nialler, als je haar breekt, breek ik jou' zegt Louis serious. Niall gooit onschuldig zijn armen in de lucht. Ik grinnik. Ik ga naast Niall zitten, en geef hem een kus.'Louis shut up, en ga zitten' zeg ik. Hij knikt, en gaat zitten.
Iedereen zit wat te doen. Sommige zitten op hun telefoon. Andere kijken tv. Opeens komt me iets te binnen schieten. Niall gaat morgen op tour. Voor 6maanden. Ik probeer mijn tranen in te houden. Ik wil niet dat hij weg gaat. Ik kan niet zonder hem. Ik zucht.'Wat is er?' vraagt Niall bezorgt.'Je moeten morgen op tour' zeg ik. Niall zucht.'Ja' zegt hij.'Maar we gaan zoveel mogelijk skypen' zegt hij. Ik knik. Hij glimlacht, en geeft me een kus.
****
Sorry kort hoofdstuk. Omg Diana en Louis zijn gewoon broer en zus! :o
En zou Diana 6 maanden zonder Niall overleven? Blijf lezen ;)
Bye , LOVE YOU BABES