Hoofdstuk 14

505 18 1
                                    

Hoofdstuk 14

Kaylee Pov

Als ik bij de Starbucks ben aangekomen, zie ik Harry al zitten bij het raam, ik zie dat hij diep in gedachten is. Weird. Ik loop Starbucks binnen, en ik zie ook nog dat hij 2 Frappincino's heeft. Ik loop naar hem toe,'Mag ik hier zitten?' vraag ik glimlachend, als Harry me heeft opgemerkt,'Ja Ja ga zitten' zegt hij snel. ik ga zitten.

Er is een pijnlijke stilte.
'Zo, alles goed?' vraag ik maar.
Hij knikt,'Ja hoor met jou?'
Ik knik,'Ook goed' zeg ik.
'Ik heb nog een Frappicino voor je' zegt hij, en overhandigt me een Frappicino. Ik schenk hem een dankbare glimlach,'Dankje' zeg ik.

'Waar aan was je net aan het denken?' vraag ik. 'Nou euhhm','Je kunt me alles vertellen dat weet je toch', hij knikt.
'Nou er is een meisje, ik heb gevoelens voor haar, maar ik weet niet of ze het zelfde voelt' zegt hij blozend. Awh hij is zo cute, en zo knap en en... Ik word uit mijn gedachten gehaald door Harry, 'En wat moet ik doen?' vraagt hij. Omg Harry de grote flirt vraagt mij om advies. Maar het is wel jammer, dat Harry een oogje op een ander meisje heeft, want nou ja ik vind Harry wel leuk leuk. 'Ik zou het gewoon zeggen tegen haar' zeg ik zacht.

'Oke, Kaylee, ik hou van je sinds ik je voor het eerst zag, maar je had iets met Liam, dus zei ik niks, wil je mijn Princess zijn?'. Ik kijk hem met grote ogen aan, ik knik hevig,'Ja Harry' zeg ik, en knuffel hem, en hij drukt zijn lippen op die van mij.

'Kom we gaan naar huis' zeg ik. Ik knik, en we lopen naar huis.

Diana Pov

Ik en Niall zitten op de bank wat tv te kijken, dan gaat de bel, ik loop naar de deur, en maak de deur open. Eleanor en Louis staan voor me,'Hi, kom binnen' zeg ik,'Hi' zeggen ze, en lopen naar binnen. We lopen weer naar de woonkamer. Ik ga naast Niall zitten, en Eleanor en Louis gaan ook naast elkaar zitten. Opeens voel ik dat ik moet overgeven, ik ren naar de wc, en al mijn eten van vandaag komt eruit.

Ik hoor een zacht geklop op de deur,'Diana gaat het?' vraagt Niall, hij doet de deur open, en komt achter me staan, hij geeft me een kus in mijn nek, en wrijft een beetje over mijn buik.

Eleanor komt rennend naar me toe, en trekt me mee. Als we in mijn kamer zitten, kijk ik haar vragend aan,'Ben je zwanger?' vraagt ze.'Nee, ik weet het eigenlijk niet' zeg ik. Ze knik,'Kom we gaan een zwangerschaps test halen' zegt, ik knik. Ik trek mijn schoenen aan,'Waar gaan jullie heen?' vragen Louis en Niall.'Boeit jullie helemaal niks, doei' zegt Eleanor, nog voordat ze de deur dicht doet.

Eleanor start de auto, en we rijden weg. Zou Niall het erg vinden, misschien is hij hier wel helemaal niet klaar voor, of wil hij me nooit meer zien, bij die gedachtes, rolt er een traan over mijn wang, Eleanor merkt het,'Wat is er?' vraagt ze bezorgd,'Hoe zou Niall reageren, als ik zwanger ben, misschien wil hij me nooit meer zien' zeg ik, met tranen in mijn ogen.'Niet zo denken, Niall zal het geweldig vinden' zegt ze, ik knik.

Eleanor en ik stappen de auto uit, en lopen de drogist in. We pakken een zwangerschapstest en lopen dan naar kassa, de vrouw kijkt me raar aan, ugh.
We lopen weer terug naar de auto, en rijden dan weer terug naar mijn huis

*Thuis*

Ik sta in de badkamer met Eleanor, we kijken afwachtend naar de test, dan horen we een piep, er staan 2 streepjes. Ik ben zwanger...

****

Oeeehh Diana is zwanger :)
Ik schrijf binnekort weer verder x
Love you x

Ps. Ik weet dat ik korte hoofdstukken schrijf, maar dat maakt het juist spannend :D

In Love with Niall Horan.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu