Chapter 4
Diana Pov
Ik hoor allemaal vuurwerk buiten. Ik probeer door te slapen, maar het lukt gewoon niet. Ik open mijn ogen, en besluit toch om uit bed te gaan. Ik stap uit bed, en loop naar mijn kast ik pak mijn lingerie, en loop weer door naar de badkamer.
Ik ga onder de douche staan, en ik voel de warme waterstralen op mijn huid.
Na 10 minuten ga ik uit de douche, ik droog me af en trek mijn lingerie aan. Fijn ik heb mijn kleren niet meegenomen. Ik loop de badkamer uit, en loop meteen door naar mijn kast. Terwijl ik mijn kleren uit kies voel ik twee warmen handen om mijn heupen. Ik schrik even, maar als ik merk dat het Niall is kalmeer ik.'Hi Beautiful' fluistert hij in mijn oor, waardoor ik een rilling door mijn rug krijg.'Hi' zeg ik. Ik draai me om en hij geeft me een kus.'Oke ga nou maar weer uit mijn kamer' zeg ik lachend.'Nee' zegt hij bijdehand.Toch duw ik hem mijn kamer uit.
Ik trek snel een high waisted schortje, met een tank top, en mijn jordans. Als ik achter mijn make-up tafel ga staan komt Niall weer binnen.'Wat ga je doen?' Vraagt hij.'Ik ga wat mascara op doen' zeg ik droog.'Waarom je bent mooier zonder','Nietes','Welles','Nietes'. Hij pakt me op en laat me op bed vallen hij komt boven me hangen en kust me.'Welles' zegt hij. Ik moet blozen, god damn ik haat het als ik bloos.
Ik geef hem nog een kus, en sta dan op.
Ik pak mijn mascara en doe wat op mijn wimpers. Ik hoor Niall achter me zuchten. Ik grinnink.
Hij komt achter me staan.'Zullen we vandaag gaan shoppen?' vraagt hij.'Maar ik heb geen geld meer ik ben blut' zeg ik.'Denk je nou echt dat ik jou laat betalen?' zegt hij en tilt me op.'Niall laat me los!','Nee' zegt hij lachend. Ik zucht geïrriteerd, hij wil naar de deur lopen,'Niall wacht laat me tenminste mijn jasje pakken'.'Hij loopt weer terug naar boven en hij pakt mijn jasje en loopt weer terug naar beneden met mij in zijn armen. Als we buiten staan laat hij me eindelijk los.'Was ik niet te zwaar?' vraag ik.'Nee helemaal niet, je lijkt net een veertje' zegt hij.'Echt?' vraag ik best wel onzeker.'Geloof me nou maar' zegt hij. Ik knik.
We lopen een paar winkels in en uit. We zijn al naar H&M, Forever 21, Primark en Only geweest. Niall trekt me mee de Burberry winkel in.'Niall dit is echt een veel te dure winkel','Nee hoor, ik doe alles voor mijn princess' zegt hij en geeft me een kus. Ik kijk wat rond, en uiteindelijk heb ik 2 paar schoenen, een jurkje en wat make-up spullen gehaald. We lopen de winkel,'En wil je nog ergens naartoe?' vraagt hij.'Nee hoor ik ben echt moe'. Hij grinnikt.'Wil je op mijn rug dan?' vraagt hij terwijl hij me aankijkt.'Vind je het dan niet erg?','Tuurlijk niet'. Ik ga achter hem staan, en spring op zijn rug. Opeens begint Niall hard te rennen. Ik lach me helemaal kapot.
Als we bij Niall zijn auto zijn maakt hij de deur voor me open,'Dankje', en hij rent naar de andere kant van de auto, hij stapt in en hij start de auto. En we rijden naar huis.
We staan voor de deur bij mijn huis. Ik maak de deur open en we lopen naar binnen. Ik kijk in de woonkamer, en wat ik nou zie is zo schattig! Ik zie Kaylee en Harry zoenend op de bank.'Awh' zeggen ik en Niall te gelijk. Ze trekken allebei terug, en Kaylee krijgt een rood hoofd. Ik en Niall liggen helemaal in een deuk.
****
Ik schrijf zo snel mogelijk verder x
En Happy New Year :)