Chapter 10
Diana Pov
'Ze slaapt zo schattig, maak haar nou niet wakker'
'Maar we gaan nu met zijn allen de stad in, Kaylee is al bijna klaar, en Diana is nog niet eens wakker.'
'Oke'
'Wakker worden Princess' fluistert Niall in mijn oor, ik doe mijn ogen, en zie 5 grijnzende jongens boven me, ik trek mijn deken boven mijn hoofd,'Ga weg' zeg ik moe, Niall grinnikt,'Ik meen het ga weg alleen Niall mag blijven' zeg ik, ik weet nou gewoon dat Niall nou aan het grijnzen is.'Oke Oke wij gaan al weg, maar doe het snel, want wij gaan zo met zijn allen de stad in, en doe het veilig!' schreeuwen ze, ik zucht en rol met mijn ogen.
Niall kijkt me glimlachend aan,'Heb je lekker geslapen?' vraagt hij lief,'Ja Hoor' zeg ik. Ik sta op,'Ik ga even douchen' zeg ik, en Niall knikt, ik loop naar de badkamer, ik trek mijn kleren uit, en ga onder de warme water stralen staan, na 5 minuten, stap ik de douche uit, ik trek een Beige jurkje aan, en mijn witte hakken, ik föhn mijn haar nog, ik ga achter mijn make-up tafel zitten, en die wat mascara op, ik doe wat sieraden om, en pak nog een tas, ik stop mijn telefoon, wat geld, mascara, en nog andere meiden dingen, in mijn tas.
Ik loop naar Niall toe,'Kom opstaan, we gaan.' hij knikt, hij kijkt van zijn telefoon op, hij kijkt met open mond naar me,'Zie ik er zo slecht uit dan?' vraag ik terwijl ik nog een keer in de spiegel kijk, Niall komt achter me staan, en doet zijn armen om me heen, 'Nee je ziet er prachtig uit, net als altijd' zegt hij terwijl hij me een kus geeft in mijn nek, ik giechel, en maak me los uit zijn greep, en pak zijn hand, en trek hem mee naar beneden, en we lopen de trap af.
Als we beneden zijn, zien we iedereen als staan: Louis, Zayn, Harry, Liam, Kaylee, Eleanor, Perrie.'He He eindelijk! Dat duurde lang wat deden jullie wel allemaal niet! Bij mij en El duurt het naar 10 minuten hoor!' zegt hij, en Eleanor geeft hem een mep, waardoor ik een lachbui krijg, we lopen de deur uit, en stappen de auto in, we rijden weg,'SHOPPEN!' schreeuwen ik, Eleanor, Perrie en Kaylee.
****
Sorry dat het zo kort is, ik schrijf morgen verder. Nogmaals sorry :(
Love you x