Chater 26
Diana Pov
Ik trek terug. Ik glimlach, en voel mijn wangen rood worden. Waarom moet ik percies nu blozen?, Niall grijnst. Hij wikkelt zijn armen om me heen, en drukt me tegen zich aan.'Heb ik al gezegt, dat ik van je houd?' Vraagt hij grijnzend.'Ja' zeg ik glimlachend.'Nou dan zeg ik het nog een keer, I love you' zegt hij, ik glimlach, en druk mijn neus in zijn nek.'Zullen we even alles schoonmaken?' vraag ik.'Oke' zegt Niall. We staan op, en ruimen alle rommel die we gemaakt hebben op.
Daarna gaan we op de bank zitten.'Zullen we een film kijken?' vraagt Niall. Ik knik,'Is goed, welke?' vraag ik. Niall grijnst. Ik rol met mijn ogen,'We gaan geen horror film kijken' zeg ik. Niall kijkt me verdrietig aan,'Maar maar please' smeekt hij. Ik schud vastbesloten mijn hoofd. Niall zucht,'Welke film dan?' vraagt hij. Ik glimlach,'Verras me' zeg ik. Niall grinnikt, en loopt naar de kast, waar allemaal films staan. Hij pakt er een, en gaat weer naast me zitten.'Welke film heb je gekozen?' vraag ik.'LOL' zegt hij.'Yaay, die film vindt ik zo leuk, je kent me ook veel te goed' zeg ik. Hij grinnikt, en stopt de cd erin. We kijken naar de film. Als de film afgelopen is, komt er een gaap uit mijn mond.'Ik ga slapen' zeg ik. Niall kijkt me met puppy ogen aan,'Maar ik dacht dat we je weet wel zouden doen' zegt hij, met een stem van een 6-jarige. Ik kijk hem aan, en schud lachend mijn hoofd,'Nee, ik ga slapen' zeg ik.'Oke ik kom ook' zegt hij. Ik knik, en we lopen naar boven.
-
Het is 3uur s'nachts, en het dondert, en regent buiten. Ik ben sinds kleins af aan, bang voor donder. Ik kan er gewoon niet tegen. Ik schrik op, door een harde donder.'Niall' fluister ik bang.'Is mijn prinsesje bang?' vraagt hij met gesloten ogen. Er klinkt weer een harde donder, ik schrik weer, en wordt nog banger.'Niall' zeg ik nou nog zachter, en banger. Niall opent zijn ogen. Hij doet zijn armen om me heen, en drukt me tegen zich aan,'Rustig maar, het is maar donder, ik ben bij je, er gebeurt niks' kalmeert hij mij. Ik hoor nog een donder. Ik druk mijn gezicht in Niall's T-Shirt.'Je bent echt bang he?' vraagt hij lief. Ik knik. Hij aait over mijn hoofd, en geeft er een kus op.'Kan je weer slapen?' vraagt hij lief, ik knik,'Dankje' zeg ik. Hij glimlacht. Ik geef hem een klein teder kusje op zijn lippen.'Bedank me morgen maar, en je weet hoe' zegt hij. Ik grinnik,'In your dreams Horan' zeg ik,'Het was te proberen', ik grinnik. Ik sluit mijn ogen en val in Niall's armen in slaap
*volgende ochtend*
Ik open mijn ogen. Niall ligt nog naast me te slapen. Ik glimlach, hij is zo schattig als hij slaapt. Zijn haar is alle kanten op, zijn mond is een stukje open, en hij ademt heel zachtjes. Ik stap uit bed, en pak mijn spullen, en loop dan naar de badkamer. Ik trek mijn pyjama uit, en ga onder de douche staan. Ik was mijn lichaam, ik doe wat shampoo in mijn haar, dan spoel ik het er weer uit. Ik draai de kraan dicht, en stap uit de douche. Ik droog me af, en doe mijn lingerie aan. Ik trek een highwaisted zwarte broek aan, die van onder een beetje opgerold is, een witte crop top, en mijn rode doctor martens. Ik droog mijn haar met een föhn, en kam het door, dan doe ik mijn rode bandana in mijn haren. Ik doe wat mascara op, en wat armbandjes om mijn pols. Ik loop de badkamer uit, en zie Niall nog steeds slapen, ik ga hem nou niet wakker maken. Eerst maak ik ontbijt, dan kom ik hem wel wakker maken.
Ik loop de trap af, en ik zie Eleanor, en Kaylee op de bank tv kijken. Waar waren hun eigenlijk gisteren?
'Goodmoring, waar waren jullie gister?' vraag ik. Eleanor kijkt op, en glimlacht naar me.'We wouden jou en Niall wat privacy geven, dus zijn we maar gaan shoppen, en toen zijn we opstap gegaan' zegt ze. Ik knik.'Was het leuk?' vraag ik, ze knikken.'En hoe was het bij jou en Niall?' vraagt Kaylee.'Gewoon watergevecht, film gekeken' zeg ik. Ze grinniken. Ik loop de keuken in, en begin met een ontbijtje te maken.
Niet veel later, voel ik twee armen om me heen. Niall. Ik hoef hem dus niet wakker te maken.'Goodmorning beauty' zegt hij. Ik glimlach.'Goodmorning' zeg ik.'Wat doee je?','Ik maak een ontbijtje voor ons twee' zeg ik. Hij geeft me een kus.'Zal ik de tafel dekken?' vraagt hij lief. Ik knik,'Graag' zeg ik. Hij dekt de tafel, en ik zet het ontbijtje er op. We beginnen met eten.'Wat wil je vandaag doen babe?' vraagt hij. Ik haal mijn schouders op.'I don't know' zeg ik.'Ow ik weet het, wil je me leren gitaar spelen?' vraag ik. Niall knikt,'Ja is goed' zegt hij, en glimlacht naar me. Ik glimlach terug. We ruimen op, en lopen dan naar boven.
'Heb je je gitaar wel mee?' vraag ik.
****
Omg ik krijg steeds weer lezers!
I LOVE YOU ALL