Chapter 23

404 18 0
                                    

Chapter 23

Diana Pov

We zijn in de Top Shop. Ik zie een leuke oversized sweater, waar"Give me a hug, because I'm cozy" op staat. De sweater is wit. Ik pak em in mijn maat. Ik laat em ook nog aan de andere zien,'Ik weer zeker als Niall je ziet, met die sweater aan, dan gaat hij zeker weten op je af rennen' Zegt Kaylee. Ik grinnik. We lopen naar de kassa, en we betalen onze kleding die we gekocht hebben.

We lopen nog een paar andere winkels in en uit. En dan lopen we weer terug naar Eleanor's auto. We rijden naar huis. We stappen uit, en lopen naar de deur. Eleanor maakt de deur open, en we lopen naar binnen. Ik loop naar mijn kamer. Ik hang mijn nieuwe sweater in de kast, en ga op bed liggen. Kaylee komt naast me liggen.'Mis je Niall?' vraagt ze. Ik zucht.'Ja' zeg ik.

-
*2maanden later*

Ik open mijn ogen. Ik heb Niall al twee maanden niet gezien. Hij had het veel te druk om langs te komen. Ik neem het hem niet kwalijk. Hij kan er niks aan doen, hij doet alleen ze werk. Ik mis hem wel zo erg. Ik mis zijn knuffels, zijn lippen, zijn lach, zijn mooie blauwe ogen. Ik zucht. De laatste twee maanden voel ik me ook rot. Ik voel me schuldig. Eleanor en Kaylee moesten die twee maanden met een depressief mens wonen.

Ik stap uit bed. Ik loop naar de badkamer, en kleed me uit. Ik stap in de douche, en voel de warme waterstralen op mijn huid.

Ik kan niet wachten tot Niall langs komt. Ik voel me nou echt depressief. Ik wil het liefst de hele dag in bed liggen, en huilen. Ik wil gewoon weer in zijn sterke armen liggen. Ik wil zijn stem weer horen. Ik wil zijn liefde weer voelen. Ik wil hem bij me. Ik zucht, en stap de douche uit. Ik droog me af, en doe mijn lingerie aan. Ik trek een zwarte legging aan, mijn oversized trui, waar,"Give me a hug, because I'm cozy" op staat. Ik doe mijn Uggs aan. Ik kam mijn haar door, en doe het in een vlecht. Ik doe wat mascara op. Ik kijk in de spiegel. Ik kijk nog eens naar het kettinkje. Ik open het hartje. Ik zie een een foto van mij en Niall. Ik glimlach. Dit warmt gewoon echt mijn hart op.

Ik stap de badkamer uit. Ik pak mijn telefoon, en oortjes. Ik ga bij het ramen zitten. Want ik heb zo'n bank bij het raam. Ik pak ook nog een deken. Ik ga zitten. Ontbijt sla ik vandaag wel over. Ik ga zitten. Ik bedek me zelf met het deken. Ik doe mijn oortjes in. De klanken van het liedje : Beside you van 5 Seconds of Summer, hoor ik door mijn oortjes.

Er rolt een traan over mijn wang, en niet veel later rollen er steeds meer tranen. Ik mis Niall zo erg. Ik wil dit niet meer. Ik wil dat hij nou achter me zit, met zijn warme sterke armen om me heen. Ik slik.

Niall Pov

Ik stuur een berichtje naar Diana. Na een uur, reageert ze nog steeds niet. Ik besluit om Eleanor een bericht te sturen.

Ik: Eleanor, hoe is het met Diana, ze reageert niet op mijn berichtjes, ik maak me zorgen.

Eleanor: Het gaat niet echt goed met haar. Deze twee maanden, is ze erg depressief. Ze huilt elke avond. Ze mist je echt.

Ik schrik. Ik wil niet dat ze zich zo voelt.

Ik: Ik kom er nou aan x

Ik leg mijn telefoon neer.
Het boeit mij niet, wat Paul of management zegt. Ik moet naar haar toe!

****

Chapter 23 x

LOVE YA PRINCESS'

In Love with Niall Horan.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu