6. Bölüm

1.4K 42 40
                                    

Evet arkadaşlar. Hepinize selamlar. Çok geç gelen bir bölüm biliyorum ama elimden geldiğince uzun yazmaya çalıştım. Umarım beklentilerinizi karşılar. Bu bölümde daha çok aşk oldu. Burak ve Azem kendilerine itiraflarda bulundular ve neler yapacaklarını düşündüler. Bakalım önümüzdeki bölümlerde neler olacak? Lütfen yorumlarda eksiklerim varsa söyleyin. Hepinizi seviyorum. İyi okumalar..

(1 ay sonra)

Önümüzdeki hafta doğum günüm var. Ama içimde ne bir heyecan kıpırtısı ne de bir heves var. Eve bile gidebilirim hatta. Burası beni boğuyor artık çünkü. Son 1 ayda yaşadığım olaylar öylesine arttı ki. Bundan sadece Burak'a bahsediyorum. Bazen o da. Onu da sık boğaz etmek istemiyorum çünkü. Zaten Selin'in ölümü beni yeterince ürküttü. Ne olduysa 1 hafta önce oldu.

(1 hafta önce)

--- SELİN'DEN ---

"Alo!!Ne var ne diye arıyorsun hala? Hayır dedim sana Burak. Bunlara göz yummamı isteyemezsin benden. Sen kimsin ha söylesene bana! Ne istiyorsun ondan? Hayır ama ben buna izin vermeyeceğim. Azem'e gidip herşeyi anlatacağım. O senin gibi birine aşık olmayacak. Allah belanı versin!"

Telefonu Burağın yüzüne kapattıktan sonra hemen Azem'i aradım. Onunla buluşup herşeyi anlatacaktım.

"Alo Azem."

"Selin nasılsın canım ?"

"Azem hemen buluşmamız gerek sana anlatacaklarım var. Lütfen çok acil!"

"Anlamadım. Selin iyi misin sen canım?"

"Azem! Hiç vaktimiz yok acil diyorum sana. Ben çıkıyorum birazdan. Sen de atacağım konuma gel."

"Selin. Bak beni korkutuyorsun. Ne oldu biri birşey mi yaptı? "

"Anlatacaklarım Burakla ilgili Azem. Onun hakkında bilmen gereken çok önemli şeyler var. Lütfen hemen çık ve söyleyeceğim yere gel."

--- AZEM'DEN ---

Söylediğini yaptım ve hemen hazırlanıp çıktım. Söylediği yere geldiğimde Selin yoktu. 20 dakika kadar bekledim. Defalarca aradım ama beni meşgule verdi. Ben de eve döndüm. Yaklaşık bi yarım saat sonra o beni aradı. Heyecanla telefonu açarak

"Ya Selin nerdesin sen ? Öldüm meraktan. İyi misin?"

"Azem hanımla mı görüşüyorum ?"

"Evet. Siz kimsiniz? Selin nerede?"

"Hanımefendi lütfen hemen ilçedeki karakola gelir misiniz? "

"A-anlamadım Selin iyi mi? Ona bir şey mi oldu?"

"Hemen gelin lütfen. Ailesi burada ama sizin de ifadenize ihtiyaç var. İyi akşamlar."

Telefonu kapatan polisin aksine oldukça huzursuz ve endiseliydim. Hemen çantamı ve kabanımı aldım. Denizle evden çıktık. Karakola geldiğimizde komiserin odasına yönlendirildim.

"Memur bey. Neler olduğunu anlatacak mısınız artık?"

"Azem Hanım değil mi?"

Başımla onayladım ve devam etti.

"Bakın öncelikle sakin olun. Selin Hanım telefonda en son sizinle konuşmuş. Ve sizinle konuştuktan 30 dakika sonra merkezimize ihbar yapılmış. Ekipler intikal ettiğinde ise ne yazık ki Selin Hanımın ölmüş bedeniyle karşılaşmışlar. "

"Nee? S-selin öldü mü ?"

"Maalesef. Gerçekten çok üzgünüm ama şimdi bize yardim etmeniz gerekiyor. Onunla en son siz konusmuşsunuz. Ne dedi size telefonda ?"

ALEM-İ CİN : ÖLÜMCÜL İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin