9-HOPALI

7.5K 637 2
                                    

Yıllar sonra kızının acısı ile terk ettiği şehre, kızının emaneti için dönmüştü Hopalı.Çok şey değişmişti, eski gücü yoktu.Dostları ölmüş, kiminin ailesi dağılmıştı.Kiminin de koltuğunda artık torunu oturuyordu.Yıllardır yanında olan can yoldaşı, sağ kolu Kazımı yollamıştı bilgi toplamaya, sordu sıkıntıyla;

"Anlat bakalım Kazım, biz yokken ne değişmiş,kimmiş benim derdimin dermanı.."

"Reis,yıllar geçti.Çok şey  değişti.Bizim işlerimize karışmasalarda düzen değişmiş.Toplantılara artık Cerrahoğulları başkanlık ediyor.Bir sistem kurmuşlar.Herkesin iş kolu ayrı.En temizleri Uluhanlar.Şirketleri, işleri ,yurt dışı bağlantıları yasal.Yasa dışı bir tek bizim işte varlar.O Kadir iti ile de kanlı bıçaklılar.Hakan da ona attığı kazık yüzünden Kadir'i bitirmek için beklerken, Kadir onunla birleşmek ve yaptığının bedelini ödemek için kız kardeşini onunla evlendirme peşinde.Aklınca Uluhanları bitirecek.Ama çocuk yiğit bir adam.Yurt dışında okumuş,zeki,tahsilli.Babası öldürülene kadar da bu işlere bulaşmamış, yasal şirketleri yönetmiş ama babası öldürülünce herşeye çökmeye, Uluhanları aradan çıkarmaya çalışmışlar.Ama hazıra konmamış ,bileğiyle kıra döke geri almış babasının ,dedesinin namını.Toplantı iki gün sonra.Kadir, Kılıçlarla akrabalık bağı kurunca;ilk işi Uluhanlara ve onların elindekilere çökmek olacak...."

"De bana Kazım,Cerrahoğlu'nun rengi ne kimden yana.."

"Bilmiyorum reis,orası biraz karışık."

"Bizim Uşak, ondan ne haber?"

"Kadir iti başına ordu dikmiş.Biliyor tabii,kız kardeşi ortalarda yok,elinde bir tek bizim kız var.Bizi yola getirmek için de Soysal.."

"Nasıl iştir bu Kazım.Raconda var mıdır aileyi bu işlere yem etme.Nasıl bir şerefsizdir bu.Kızkardeşini o masanın ortasına.... tövbe tövbe.....itin yediği halta bak.Benim kızım,Karacam böyle bir pisliğin içinde.Ben onu yıllarca o Demirci'lerin pisliğinden korudum.Soyadımı verdim.Ama gelip buldular yine de..o kadın yok mu o....Yılanın başı o ,hiç vazgeçmeyecek.Ama kızımı kurban ettiği kinine ,Karacamı kurban ettirmem Kazım.Onun masumiyetini kirlettirmem.Gül yüzünü soldurtmam.Bulacağım bir yolunu Kazım.Eski dostlar, eski sözler kurtaracak kızımı.Ölmeden önce yapacağım son şey olsa da Karacamı onlara yem etmeyeceğim....."

BİZDEN ÖNCE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin