28-BENDEN VAZGEÇME

6.6K 538 16
                                    

Karaca gözlerini yavaşça açtığında ilk önce yanı başında bekleyen Giray'ı gördü.

Tuhaf görünüyordu.Üzgün ve bitkindi...
Sesinde gizlemeye çalışsa da oldukça ayırt edilebilir  bir  hüzün vardı;

"Karaca'm iyi misin?"derken.

Karaca kuruluktan birbirine yapışmış dudaklarını açmakta ilk denemede zorlansa da,

"İyi sayılırım ama  ağrım var.....ne oldu bana...o adama ne oldu?"diyebildi sadece...

"Seni .....yaraladı..."derken Giray gözlerini karısının gözlerinden hızla kaçırdı.

Karaca bunu kendini suçlu hissettiği için yaptığını düşünerek ;

"Benim hatamdı sevgilim,gelmeden önce sana haber vermeliydim...."dese de

Girayın yüzü bir anda daha da fazla asıldı.

"Senin değil..... benim hatam, seni koruyamadım."

Karaca Giray'ın bu olay için kendini suçlamasını istemiyordu.O adamla çok değil, yakın bir tarih önce neredeyse evlenmek zorunda kalıyordu.Giray dedesinin tek çıkış yoluydu o zamanlar.Karacanın hayatını zaten bir çok kez kurtarmıştı Giray .Onun sayesinde kurtulmuştu,şimdi de sadece onun için yaşıyordu.

Elini uzatıp onu daha da yakınına çağıracaktı ki içeriye iki  doktor aynı anda girdi.

Karacanın genel durumunu kontrol edip,yarasının durumuna baktılar.Bir süre için yapması ve yapmaması gerekenler konusunda onu bilgilendirdiler.

Bu süreçte Giray dışarda bekliyordu.
Doktorlardan erkek olanı,geçmiş olsun deyip çıktığında, Karaca odada kadın olanla baş başa kalmıştı.

"Karaca hanım biliyorum bu çok acı bir olay.Ama sizinle konuşmam gereken bir durum var.Eşinize söylemeden önce bu durumu sizinle konuşmak istedim bu yüzden biraz toparlanmanızı bekledim, bu önemli bir konu bunu mutlaka bilmelisiniz?"

Karacanın içini bir korku kapladı.Yarası karnının alt kısmındaydı.Yoksa yürümesinde bir sorun mu olacaktı.Ayak parmaklarını oynattı hemen, bir sorun yok gibi görünüyordu.

"Evet sizi dinliyorum."dedi sesinde gezinen gizleyemediği endişe ile.

"Bebeğinizi kaybetmek sizin için çok zor biliyorum.Ama bilmenizi istediğim şey bundan sonrası ile ilgili......"

Karaca şok olmuş gözlerle doktor kadına bakarken gözlerine istila eden yaşların aktığını bile fark etmeyecek kadar şaşkındı.

"Bebek....."diye fısıldayınca doktor şaşkın bir ifadeyle bir an kalakaldı.Ona kocasının bebeği kaybettiklerini söylediklerini düşünmüştü, anlaşılan hastanın durumdan hala haberi yoktu.Ve bu asıl söylemesi gereken zor haberi vermesini iyice güçleştiriyordu.

Şu an ona aldığı haberden daha kötü olan gerçeği söyleyemezdi, biraz daha bekleyecekti, acısı hiçbir zaman geçmeyecekti, biliyordu.Ama gerçeği en kısa zamanda öğrenmeliydi.Her kadın bunu bir an önce bilmek isterdi.

"Karaca hanım iki hafta sonra mutlaka kontrole geldiğinizde mutlaka bana uğramanızı rica ediyorum."dedi ve odadan çıkıp kapattığı kapıya yaslandı,tuttuğu nefesini sıkıntıyla dışarı bıraktı.

Kalabalık ve laftan anlamaz refakatçi topluluğunun sayısı ilk günden itibaren durmadan artıyordu.
Giray Uluhanın öfkeli ve korkunç bakışları ile karşılanınca bir an için korkudan nefesi kesildi.

BİZDEN ÖNCE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin