"Neden onunla tekrar konuşmayı denemiyorsun?"
"Beni istemiyor."
"Sende buna gerçekten inandın yani.Birbirinizi üçüncü bir gözle uzaktan görebilseniz keşke.O kadar açık ve net ki herşey."
"Yanılıyorsun,istemese onu benden kimse ayıramazdı .Karaca'yı tanımıyorsun.Ne kadar gözü kara,cesur inatçı olduğunu bilsen bu sonuca varmazdın.Beni sevmediği için terk etti."
"Ya da seni çok sevdiği için..."dedi Eda.
Girayın kafası karıştı.Ya da Seni çok sevdiği için diyen Eda'ya;
"Bir şey mi biliyorsun,nasıl bu kadar emin olabiliyorsun?"
"Ben de bir kadınım.Kendini zorladığını görüyorum.Sana bakmamak,görmemek,duymamak için.O kadar belli ki en ufak boşlukta,kontrolünü kaybettiği en küçük anda sana sığınıyor.Havuzun orada sana neden sarıldı sence.Hadi Giray.....sen zeki bir adamsın,ama seni terk ettiği için ona olan kızgınlığın gözünü kör etmiş senin.Sana hala aşık Karaca."
Giray Eda'ya inanmak istese de o kadar şartlanmıştı ki Karacanın onu istemediğine başka bir neden olabileceği hiç aklına gelmemişti.
"Başka bir neden yok.Çok mutluyduk.Hatta ben bebeği kaybettiğimiz için kendimi suçladığımda hastanede o kötü haliyle bile bana tekrar deneriz senin için herşeyi yaparım demişti."
Giray'ın içine bir şüphe geldi yerleşti.Ne olabilirdi ki,düşmanlarının o dönem eli kolu bağlıydı.Kendi ailesi zaten karısını çok seviyordu.Karacanın ailesi yaralanmasına rağmen yanlarında olmuş asla Giray'ı suçlamamıştı.Karacanın Giray'dan asla vazgeçmeyeceğini biliyorlardı çünkü.Hatta İsrafille bile barışmıştı o dönem .Başka ne olabilirdi ki.
"Mesela ne zaman başladı tuhaf davranmaya ya da garip bir düşün bakalım.Giray bak biz belki birbirimize o gözle hiç bakamadık.Ama sen iyi bir adamsın iyi bir dostsun.Biz evlenseydik bile mutlu olamayacaktık.Önce bunu kabullen, onsuz yanında kim olursa olsun asla mutlu olmayacaksın.Ve artık harekete geç.Sevdiğin kadını geri kazan."
Giray Eda'nın elini tutup ona gülümsedi.
"Sen de iyi bir insansın Eda,sana her zaman saygı duyacağım."
"Boş ver bunları.Düşündün mü?Herşey ne zaman kötüye gitmeye başladı."
Giray hiç tereddüt etmeden;
"Hastaneye kontrol için gittiğimiz gün.Ne olduysa o hastanede oldu.Ve ben ne olduğunu bulacağım."
************
Karaca onları beraber ve yakın görmeye asla alışamayacaktı.Daha günün sabahı olsa da en azından çoğu gitmiş,azı kalmıştı.Tek bir gün daha sonra yine göz görmezse gönül katlanırmış rahatlığına sığınıp,öylece yaşayıp gidecekti.
Giray uzanıp,Eda'nın elini tuttuğunda Karaca gözlerini onlardan hızla çekti ve uzaklaşmak istedi.Arkasından ona seslenen Senemi duyduğunda ise gözlerini devirmeden edemedi;
"Zor tabii(!) aynı ortamda olmak,"
Ya duymamazdan gelecekti,ya da artık içinde tuttuğu herşeyi yüzüne söyleyecekti.Tabii ki yüzleşmeyi tercih etti ve sesin geldiği yöne doğru dönüp;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZDEN ÖNCE
Ficção GeralYıllardır süren bir kin.Bu kinin gölgesinde iki aşık.Sevdiği adamı herşeye rağmen bırakmayan bir kadın.Aşk,BİZDEN ÖNCE.....