21-PUSU

7.8K 589 13
                                    

Göz kapaklarını açmak istemesine rağmen bunu  bir türlü başaramıyordu Karaca.

Boğazı kurumuştu,halsizdi ve ağzındaki iğrenç tat midesini bulandırıyordu.Zor da olsa gözlerini açıp uyandığında,bulunduğu yerin yabancılığı onu bir an için şaşırttı.

Hızla yatakta diklenip oturdu;ki bunu böyle ani bir şekilde yapmak başına şakaklarından itibaren giren keskin bir ağrıya sebep oldu.

Ellerini başına koyup duyduğu acıyla inledi.Kendini akşamdan kalma hissediyordu.
Doğru ya akşamdan kalmaydı zaten.En son hatırladığı şey Giray'ın gelip onu aldığıydı o kadar.

Etrafa göz gezdirdiğinde Giray'ın o eşsiz bakışlarıyla karşılaşmayı o an için ummuyordu.(uyandığında hep gitmiş olurdu.)

Gitmemişti.Bakışları garipti ne önceki gibi sert ne de dün ki gibi mesafeli.Nötr gibiydi.Ne hissettiğini ele vermeyen.
Başına giren yeni ağrı dalgasıyla tekrar inledi.
Ne kadar içmişti böyle.Bir daha bu kadar içmeyecekti.Aslında şu andan itibaren hiç içmeyecekti,kesinlikle  tövbekar olmuştu.

Giray ayağa kalktı.Çok dinç güçlü ve  iyi görünüyordu.Her zaman ki gibi.

Odadaki sehpanın üstünde duran ağrı kesici ve portakal suyunu Karaca'ya uzatıp;

"İç ,iyi gelecek ."dedi.
Karaca yüzünü buruşturdu ağrı kesici iyi bir fikirken portakal suyunu içme düşüncesi bile midesini bulandırıyordu.

"İç işte,bir kere de asilik yapmasan ne olur?"dedi sesi şaşırtıcı derecede sakindi.

Asiymiş.Elinden aldığı yuvarlak tableti ağzına koyup ,peşinden de portakal suyunu bir dikişte bitirdi.İyi gelmişti.... gerçekten.Bir kere de haksız çık be adam...

Karaca yataktan çıkmak için hareketlendiğinde sadece iç çamaşırlarıyla olduğunu anlayınca dehşete düştü.
Onun ne düşündüğünü anlayan Giray sakince ki bu gün şaşırtıcı derece de sakindi;

"Gece kustun,haliyle üzerini çıkarmak zorunda kaldım."

Rezillik diz boyuydu resmen.Başka ne halt etmişti Allah bilirdi.Hiçbir şey hatırlamıyordu.

"Üzgünüm ben hiçbir şey hatırlamıyorum.Şarkı söylüyordum sonra seni gördüm sonrası yok...bir daha asla içki içmeyeceğim."

Giray'ın gözlerinden Karacanın nedenini anlamadığı bir hayal kırıklığı geçti önce,anlık bir şeydi,sonra hemen toparlandı.

"Sen duşa gir istersen, ben sana kıyafet aldırmıştım,aşağıya inip onları alayım.Sonrada kahvaltı edelim ve biraz konuşalım."

Karaca şaşkınlıkla gözlerini kırpıştırıp aynı şaşkınlıkla onay vermek için kafasını salladı.

Yıkanmış,giyinmiş ve odaya hazırlanan kahvaltı masasına oturmuştu bile.

Bunu yapmak zor olsa da;

"Özür dilerim,"dedi."Sorun çıkarmak istememiştim.Ben sadece biraz kızgındım ve nasıl oldu anlamadım.... sarhoş olmuşum,sana sıkıntı verdim."

Giray gizemli bir şekilde gülümsedi ve

"Sıkıntı vermedin .."dedi.

"Sadece tedbirsiz davrandın,neyse konumuz bu değil.Seninle bundan sonrası için konuşmak istemiyorum."

Karacanın canı sıkıldı.Anlaşılan bu iş, ciddi bir yerlere doğru gidiyordu.

"Seni dinliyorum" dedi Karaca biraz gerilmişti açıkçası.

BİZDEN ÖNCE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin