26-KARANLIK ADAM

8K 584 11
                                    

O gece ikisi içinde geri dönülemez bir milat olmuştu.Geçmiş yoktu.Artık sadece ikisi vardı.

Giray'ın bu saatten sonra tek derdi ailesini korumak için olduğundan da daha güçlü olmaktı.Birlikteki gücü Kadir'in sevkiyatlarında çıkan sürekli problemlerden dolayı daha da artmıştı.Kadirin tırlarının yapamadığını ,Giray'ın gemileri yapıyordu.Yurt dışına çıkacak her mal için Giray'a olmadıkları kadar muhtaçtılar.Kadir ve ailesinin gücü bitmek üzereydi.Bırak birilerine bela olmayı,kendi dertleriyle zor uğraşır bir haldeydiler.Yine de Giray,karısı ve ailesi için hep tetikteydi.Çünkü asıl tehlike kaybedecek hiç bir şeyi olmayan insanlardı.

Senem şirketteki işine geri dönmüştü.Çalışmaktan çok fazla haz etmese de Karaca nın etrafta olmadığı tek yer burasıydı fakat Giray eskisinden de mesafeli ve sertti;değil ona yakın olmak, aksayan her iş için ondan sürekli fırça yemek oldukça canını sıkıyordu.

Senem parayı sadece harcamak için severdi, teyzesi istemediğinden çok daha fazlasını ona veriyorken, çalışıyor gibi yapmak açıkçası zordu.Asistani ve yardımcısı olmasa(işleri onlara yıktığından tabii ki) bu eziyete dayanamazdı bile...

         ***********
Giray işten eve döndüğünde karısını bilgisayarın başında görüntülü bir görüşme yaparken buldu.Saçlarını not tutmakta kullandığı kalemle saçma bir topuz yapmış,uzun tişörtü ve siyah taytıyla dağınık ve yorgun görüntüsüne rağmen yine onu görmek baharı karşılamak gibiydi.İnsanın içini ısıtan,çiçek kokulu bir nefes aldıran.....

Görüşmesini bölmek istemediği için ona görünmeden odada hareket ediyordu.Zaten kulaklarında kulaklık takılı olduğu için Giray'ı fark etmesi zordu.Duyabildiği kadarı ile üstünde günlerdir çalıştığı proje bitmişti.Bu Giray'ın hoşuna gitti.Karaca neredeyse iki ayını bu iş için durmadan çalışarak, bitmek bilmeyen vakitsiz telefon ve e posta trafiğiyle geçirmişti.

Amerika ve Türkiye arasındaki saat farkı, Cemal ile Soysalın her sorunu Karaca'yla çözme istekleri ile birleşince olan Giray'a olmuştu.Karacayı paylaşmak çok berbat bir tecrübeydi.Karısının yükselen sesi dikkatini onun sözlerine çekerken ;

"Bu çok ciddi bir karar çocuklar.Büyük bir sorumluluk."

"Bilmiyorum ben bunu Giray'la da konuşmalıyım sonuçta böyle bir şeye yalnız karar vermemden hoşlanacağını açıkçası pek sanmıyorum."

"Bu çok fazla vaktimi alacak, hadi çocuklar ben yeni evliyim,biraz anlayış..."derken karısının sesinde muzur bir sitem vardı.

Giray'ın istemsizce çatılan kaşları sadece Karacanın söylediklerini duysa da konuşulanlara iyice kulak misafiri oldu.Aklında Karacanın Amerika'ya gidebilme ihtimali tatsız bir şekilde yer ederken karısının kulaklığı çıkarıp bilgisayarın başından yavaşça kalkışını izledi.

Sırtı ağırmış olmalıydı ki bir kaç esneme hareketi yaptı, o esnada saçlarındaki kalem düşünce uzun saçları sırtını ipekten bir pelerin gibi kapladı.Ve o an Giray'ı görünce yüzünü mutlu bir gülümseme kapladı.Hızla koşup kocasının kollarındaki yerini aldı ve ona sımsıkı sarılırken;

"Gelmişsin.Seni çok özledim.Biri duysa resmen benimle alay eder.Saatler dakikalar saniyeler bile seni özlemem için yeterli."

Giray karısının güzel yüzünü ellerinin arasına alıp dudaklarını uzun sayılacak bir süre öptü ve sıkıca sarılıp ;

"Bende seni özledim.Keşke işler bu kadar karışık olmasa hep seninle olabilsem,gözümün önünde olmadığın her saniye senin için endişeleniyorum Karaca'm.Seni tekrar kaybetme olasılığı..."

BİZDEN ÖNCE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin