12-NİKAH

9.6K 708 13
                                    

Üzerindeki sade gelinlikle aynada kendisini gören Karaca halinden hiç memnun değildi.Çocukken bile hiç oynamadığı o barbie bebekler gibi olmuştu.Neden evlenirken hele de zoraki bir şekilde evlenirken bu ağır ve göğüslerini iyice ortaya çıkan şeyi giymek zorundaydı ki kadınlar.Haksızlıktı bu,resmen kadınlara işkence etmekten hoşlanan sadist ruhlu bir erkeğin işiydi bu gelinlik fikri.Bunu araştırsa iyi olacaktı.Kesinlikle haklı olduğunu biliyordu,bu gelinlik net bir şekilde erkek icadıydı.

Ama gel gör ki nenesi çok mutluydu.Giray'ı da mucizevi bir şekilde çok beğenmişti.Gerçeği bilmiyordu çünkü, arasan bu kadar münasibini bulamazdın diye söyleyip duruyordu.
O günden sonra bütün seromoniler eksiksizce yerine getiriliyordu.Karacayı istemeye bile gelmişlerdi.

Herkes asıl gerçekten habersiz heyecanlı bir telaşla nikah hazırlıklarıyla uğraşırken,Gerçeği bilen sadece;Karaca,Giray ve Hopalıydı.(dedesi gerçeği bilse de nedense pek bir hevesliydi.)

İsteme akşamı asıl niyetini Giray'a dürüstçe anlatmıştı oysa ki Hopalı.Yüzükler takıldıktan sonra Ayhan bey , Giray'ı çalışma odasına çağırmıştı.Giray bunu bekliyordu zaten.Hopalı hem elindeki tüm gücü hem de torununu hiçbir karşılık beklemeksizin ona verecek değildi.

"Sözümü yalanlamadın oğul,sen de deden ve baban gibi mertsin ve de akıllı."

Giray ayrıca çoğu kez kırıcı olacak derecede de dürüsttü.

"Ayhan bey benden ne istiyorsunuz.Daha doğrusu asıl istediğiniz ne."

Ayhan bu konuşmanın zor olacağını biliyordu ama sağ olsun bu delikanlıda işleri onun için hiç kolaylaştırmıyordu.

"O birliğin başına geçmeni istiyorum.Herşeyi senin yönetmeni..."

Girayında amacı buydu.Ailesi için en büyük olmalıydı.Kardeşleri,kuzeni,annesi özgür olsun ,korkusuz yaşasın diye en güçlü olmak zorundaydı.Şüpheli çıkan ses tonuyla:

"Neden Ayhan bey,benim en büyük olmam size ne kazandıracak."

Ayhan yılların getirdiği bir bilmişlikle gülümsedi;

"Dürüstsün,açık sözlüsün ama biraz tez canlısın oğul.Benim hayatta bir tek torunum kaldı.Torunumunda onu seven bizden başka kimsesi yok.Ben yaşlandım artık bir gün ömrüm bitecek.Karaca kızım gibi genç yaşta öldürülsün istemiyorum.O hak ettiği hayatı yaşamalı."

Giray hala aynı şüpheli bakışlarla izledi onu.Yani sadece onu korumasını mı istiyordu.

"O benim karım olacak, ne olursa olsun onu zaten koruyacağımdan emin olmalısınız."

Ayhan bey huzurlu bir şekilde gülümsedi.Hemen sonra yine yüzü ciddileşti.

"Karaca'yı tanımıyorsun.Onun nasıl bir insan olduğunu bilmiyorsun.Seni şaşırtacaktır, emin ol.O çok güçlü bir insandır.Karaca benim tanıdığım en güçlü kadındır.Görünüşüne aldanma.Ateşle kaplı bir kordur.Elini yakar ama bırakamazsın,sıcaklığı çeker seni, acıtsa da yanında kalsın istersin."

Giray ondan etkilendiğini kendine itiraf etmişti zaten.Ama onu görmezden gelebilirdi,kararlarını ve hayatını etkilemesine izin verecek kadar ilgi duymuyordu ona,hele de zoraki bir şekilde evlenmesi gerekirken şu an gözünde devasa bir sorundan başka hiçbir şey değildi Karaca.

"Ayhan bey benden tam olarak ne istiyorsunuz."

Kısa süren sessizlikten sonra cevapladı soruyu yaşlı adam;

BİZDEN ÖNCE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin